eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiUsługi polegające na wycince drzew (II)



Ogłoszenie z dnia 2025-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi polegające na wycince drzew (II)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Gorzowie Wielkopolskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Myśliborska 32

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.gorzow@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wdrażanie i stosowanie instrumentów wsparcia rolnictwa, aktywnej polityki rolnej oraz rozwoju obszarów wiejskich

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi polegające na wycince drzew (II)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4608c045-73f8-4d1e-b158-c7208a2f7094

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00553286

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00100073/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wycinki i pielęgnacja drzew pozostających w Zasobie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00434728

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOR.WO.260.13.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 68722,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia zadania częściowego 1 jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu cięć sanitarnych i wycince drzew rosnących na nieruchomościach Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa wraz z uporządkowaniem terenu po przeprowadzonych pracach i wywózce drewna. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest do odkupienia i zagospodarowania we własnym zakresie pozyskanego z wycinki drewna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem drzew do wycinki, ich lokalizacją i opisem znajduje się w tabeli stanowiącej Załącznik nr 5 do SWZ.

2. W zakresie prac, o których mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest do:
a) przeprowadzenia cięć sanitarnych drzew rosnących na nieruchomościach Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa według wykazu stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ, poprzez usunięcie gałęzi obumarłych i nadłamanych, zwieszających się poza granicami działek, na których rosną drzewa, w celu utrzymania uformowanego kształtu korony i statyki drzewa zgodnie z zasadami ustawy o ochronie przyrody,
b) wycięcia drzew i złożenia pozyskanego z wycinki drewna w stosy w miejscu niepowodującym zagrożenia bezpieczeństwa oraz nieutrudniającym korzystania z przyległego terenu,
c) przeprowadzenia wycinki wyznaczonych drzew zgodnie z wytycznymi BHP oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. ustawy prawo ochrony środowiska, ustawy
o ochronie przyrody oraz ustawy o odpadach,
d) sporządzenia szacunku brakarskiego określającego ilość, sortyment i wartość pozyskanego z wycinki i cięć pielęgnacyjnych drewna do wykupu przez Wykonawcę,
e) odkupienia pozyskanego drewna użytkowego po cenie detalicznej ustalonej wg. cennika właściwego terytorialnie Nadleśnictwa i wywóz urobku,
f) uprzątnięcia i utylizacji na koszt Wykonawcy resztek po wyciętych drzewach oraz innych odpadów powstałych w wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązującymi,
g) załadunku i wywiezienia pozyskanego drewna,
h) uporządkowania terenu po wycince drzew.

3. Warunki realizacji zamówienia:
a) Przedmiot zamówienia winien być wykonywany z należytą starannością, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zgodnie z Ustawą o ochronie przyrody. Osoby wykonujące usługę nie mogą wykonywać prac
w warunkach zagrażających życiu i zdrowiu.
b) Wycinka i wywóz drewna nie może powodować uszkodzeń innych drzew oraz powierzchni terenu objętych usługą.
c) Wykonawca dokona zakupu i zagospodaruje we własnym zakresie pozyskane od Zamawiającego drewno (na zasadach wykupu drewna) na podstawie szacunku brakarskiego sporządzonego przez uprawnioną osobę i przedłożonego przez Wykonawcę w KOWR OT w Gorzowie Wielkopolskim, określającego wartość rynkową pozyskanego drewna, które przedstawia wartość opałową lub użytkową, ustaloną według cennika detalicznego miejscowego Nadleśnictwa na drewno pozyskane kosztem właściciela po zrywce.
d) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie materiału pomocniczego, narzędzi i sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia.
e) Wszelkie uzgodnienia dotyczące organizacji prac oraz należytego zabezpieczenia terenu należą do Wykonawcy.
f) W przypadku, gdy prace będą stanowić utrudnienia w ruchu drogowym Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego wykonania projektu organizacji ruchu drogowego podczas wykonywania prac (wraz z wymaganiami opiniami i zatwierdzeniami) oraz poniesienia kosztów zajęcia pasa drogowego.
g) W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożeń.
h) Wykonawca prac musi zapewnić dostęp i dojazd do wszystkich posesji usytuowanych
w sąsiedztwie prowadzenia prac.
i) Wykonawca musi składować urządzenia i pozyskane drewno w taki sposób, aby nie stwarzały przeszkód komunikacyjnych.
j) Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody powstałe w środowisku naturalnym spowodowane swoimi działaniami na gruncie, także za niewłaściwe zabezpieczenie terenu w czasie wykonywania usług.
k) Teren, na którym wykonywane będą prace, powinien zostać zabezpieczony przed wejściem osób trzecich.
l) Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.5.) Wartość części: 18527,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia zadania częściowego 2 jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu cięć sanitarnych i wycince drzew rosnących na nieruchomościach Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa wraz z uporządkowaniem terenu po przeprowadzonych pracach i wywózce drewna. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest do odkupienia i zagospodarowania we własnym zakresie pozyskanego z wycinki drewna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem drzew do wycinki, ich lokalizacją i opisem znajduje się w tabeli stanowiącej Załącznik nr 5 do SWZ.

2. W zakresie prac, o których mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest do:
a) przeprowadzenia cięć sanitarnych drzew rosnących na nieruchomościach Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa według wykazu stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ, poprzez usunięcie gałęzi obumarłych i nadłamanych, zwieszających się poza granicami działek, na których rosną drzewa, w celu utrzymania uformowanego kształtu korony i statyki drzewa zgodnie z zasadami ustawy o ochronie przyrody,
b) wycięcia drzew i złożenia pozyskanego z wycinki drewna w stosy w miejscu niepowodującym zagrożenia bezpieczeństwa oraz nieutrudniającym korzystania z przyległego terenu,
c) przeprowadzenia wycinki wyznaczonych drzew zgodnie z wytycznymi BHP oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. ustawy prawo ochrony środowiska, ustawy
o ochronie przyrody oraz ustawy o odpadach,
d) sporządzenia szacunku brakarskiego określającego ilość, sortyment i wartość pozyskanego z wycinki i cięć pielęgnacyjnych drewna do wykupu przez Wykonawcę,
e) odkupienia pozyskanego drewna użytkowego po cenie detalicznej ustalonej wg. cennika właściwego terytorialnie Nadleśnictwa i wywóz urobku,
f) uprzątnięcia i utylizacji na koszt Wykonawcy resztek po wyciętych drzewach oraz innych odpadów powstałych w wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązującymi,
g) załadunku i wywiezienia pozyskanego drewna,
h) uporządkowania terenu po wycince drzew.

3. Warunki realizacji zamówienia:
a) Przedmiot zamówienia winien być wykonywany z należytą starannością, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zgodnie z Ustawą o ochronie przyrody. Osoby wykonujące usługę nie mogą wykonywać prac
w warunkach zagrażających życiu i zdrowiu.
b) Wycinka i wywóz drewna nie może powodować uszkodzeń innych drzew oraz powierzchni terenu objętych usługą.
c) Wykonawca dokona zakupu i zagospodaruje we własnym zakresie pozyskane od Zamawiającego drewno (na zasadach wykupu drewna) na podstawie szacunku brakarskiego sporządzonego przez uprawnioną osobę i przedłożonego przez Wykonawcę w KOWR OT w Gorzowie Wielkopolskim, określającego wartość rynkową pozyskanego drewna, które przedstawia wartość opałową lub użytkową, ustaloną według cennika detalicznego miejscowego Nadleśnictwa na drewno pozyskane kosztem właściciela po zrywce.
d) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie materiału pomocniczego, narzędzi i sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia.
e) Wszelkie uzgodnienia dotyczące organizacji prac oraz należytego zabezpieczenia terenu należą do Wykonawcy.
f) W przypadku, gdy prace będą stanowić utrudnienia w ruchu drogowym Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego wykonania projektu organizacji ruchu drogowego podczas wykonywania prac (wraz z wymaganiami opiniami i zatwierdzeniami) oraz poniesienia kosztów zajęcia pasa drogowego.
g) W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożeń.
h) Wykonawca prac musi zapewnić dostęp i dojazd do wszystkich posesji usytuowanych
w sąsiedztwie prowadzenia prac.
i) Wykonawca musi składować urządzenia i pozyskane drewno w taki sposób, aby nie stwarzały przeszkód komunikacyjnych.
j) Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody powstałe w środowisku naturalnym spowodowane swoimi działaniami na gruncie, także za niewłaściwe zabezpieczenie terenu w czasie wykonywania usług.
k) Teren, na którym wykonywane będą prace, powinien zostać zabezpieczony przed wejściem osób trzecich.
l) Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.5.) Wartość części: 23842,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia zadania częściowego 3 jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu cięć sanitarnych i wycince drzew rosnących na nieruchomościach Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa wraz z uporządkowaniem terenu po przeprowadzonych pracach i wywózce drewna. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest do odkupienia i zagospodarowania we własnym zakresie pozyskanego z wycinki drewna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem drzew do wycinki, ich lokalizacją i opisem znajduje się w tabeli stanowiącej Załącznik nr 5 do SWZ.

2. W zakresie prac, o których mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest do:
a) przeprowadzenia cięć sanitarnych drzew rosnących na nieruchomościach Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa według wykazu stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ, poprzez usunięcie gałęzi obumarłych i nadłamanych, zwieszających się poza granicami działek, na których rosną drzewa, w celu utrzymania uformowanego kształtu korony i statyki drzewa zgodnie z zasadami ustawy o ochronie przyrody,
b) wycięcia drzew i złożenia pozyskanego z wycinki drewna w stosy w miejscu niepowodującym zagrożenia bezpieczeństwa oraz nieutrudniającym korzystania z przyległego terenu,
c) przeprowadzenia wycinki wyznaczonych drzew zgodnie z wytycznymi BHP oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. ustawy prawo ochrony środowiska, ustawy
o ochronie przyrody oraz ustawy o odpadach,
d) sporządzenia szacunku brakarskiego określającego ilość, sortyment i wartość pozyskanego z wycinki i cięć pielęgnacyjnych drewna do wykupu przez Wykonawcę,
e) odkupienia pozyskanego drewna użytkowego po cenie detalicznej ustalonej wg. cennika właściwego terytorialnie Nadleśnictwa i wywóz urobku,
f) uprzątnięcia i utylizacji na koszt Wykonawcy resztek po wyciętych drzewach oraz innych odpadów powstałych w wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązującymi,
g) załadunku i wywiezienia pozyskanego drewna,
h) uporządkowania terenu po wycince drzew.

3. Warunki realizacji zamówienia:
a) Przedmiot zamówienia winien być wykonywany z należytą starannością, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zgodnie z Ustawą o ochronie przyrody. Osoby wykonujące usługę nie mogą wykonywać prac
w warunkach zagrażających życiu i zdrowiu.
b) Wycinka i wywóz drewna nie może powodować uszkodzeń innych drzew oraz powierzchni terenu objętych usługą.
c) Wykonawca dokona zakupu i zagospodaruje we własnym zakresie pozyskane od Zamawiającego drewno (na zasadach wykupu drewna) na podstawie szacunku brakarskiego sporządzonego przez uprawnioną osobę i przedłożonego przez Wykonawcę w KOWR OT w Gorzowie Wielkopolskim, określającego wartość rynkową pozyskanego drewna, które przedstawia wartość opałową lub użytkową, ustaloną według cennika detalicznego miejscowego Nadleśnictwa na drewno pozyskane kosztem właściciela po zrywce.
d) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie materiału pomocniczego, narzędzi i sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia.
e) Wszelkie uzgodnienia dotyczące organizacji prac oraz należytego zabezpieczenia terenu należą do Wykonawcy.
f) W przypadku, gdy prace będą stanowić utrudnienia w ruchu drogowym Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego wykonania projektu organizacji ruchu drogowego podczas wykonywania prac (wraz z wymaganiami opiniami i zatwierdzeniami) oraz poniesienia kosztów zajęcia pasa drogowego.
g) W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożeń.
h) Wykonawca prac musi zapewnić dostęp i dojazd do wszystkich posesji usytuowanych
w sąsiedztwie prowadzenia prac.
i) Wykonawca musi składować urządzenia i pozyskane drewno w taki sposób, aby nie stwarzały przeszkód komunikacyjnych.
j) Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody powstałe w środowisku naturalnym spowodowane swoimi działaniami na gruncie, także za niewłaściwe zabezpieczenie terenu w czasie wykonywania usług.
k) Teren, na którym wykonywane będą prace, powinien zostać zabezpieczony przed wejściem osób trzecich.
l) Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.5.) Wartość części: 26351,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia czynność wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawcy: Usługi Ogrodnicze ELITELAS Sp. z o.o., Durdy 141, 39-450 Baranów Sandomierski, dokonaną w dniu 27 października 2025 r. oraz na podstawie art. 260 w zw. z art. 266 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej „ustawa Pzp”) Zamawiający informuję, iż prowadzone postępowanie zostaje unieważnione.

Uzasadnienie prawne i faktyczne
W wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania w dniu 27.10.2025r. w zakresie zadań częściowych 1, 2 i 3 zamówienia została wybrana oferta złożona przez Wykonawcę Usługi Ogrodnicze ELITELAS Sp. z o.o., Durdy 141, 39-450 Baranów Sandomierski. Natomiast oferta złożona przez Wykonawcę Tomasza Brzęk FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWA „LILAK” TOMASZ BRZĘK, PORĄBKA IWKOWSKA 36, 32-862 PORĄBKA IWKOWSKA została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 w zw. z art. 224 ust. 6 w zw. z art. 266 ustawy Pzp.
W dniu 07.11.2025 r. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, poinformował Zamawiającego, że odmawia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 7 w związku z art. 263 w zw. z art. 266 ustawy Pzp jest zobowiązany do unieważnienia postępowania w zakresie zadań częściowych 1, 2 i 3 zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia czynność wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawcy: Usługi Ogrodnicze ELITELAS Sp. z o.o., Durdy 141, 39-450 Baranów Sandomierski, dokonaną w dniu 27 października 2025 r. oraz na podstawie art. 260 w zw. z art. 266 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej „ustawa Pzp”) Zamawiający informuję, iż prowadzone postępowanie zostaje unieważnione.

Uzasadnienie prawne i faktyczne
W wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania w dniu 27.10.2025r. w zakresie zadań częściowych 1, 2 i 3 zamówienia została wybrana oferta złożona przez Wykonawcę Usługi Ogrodnicze ELITELAS Sp. z o.o., Durdy 141, 39-450 Baranów Sandomierski. Natomiast oferta złożona przez Wykonawcę Tomasza Brzęk FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWA „LILAK” TOMASZ BRZĘK, PORĄBKA IWKOWSKA 36, 32-862 PORĄBKA IWKOWSKA została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 w zw. z art. 224 ust. 6 w zw. z art. 266 ustawy Pzp.
W dniu 07.11.2025 r. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, poinformował Zamawiającego, że odmawia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 7 w związku z art. 263 w zw. z art. 266 ustawy Pzp jest zobowiązany do unieważnienia postępowania w zakresie zadań częściowych 1, 2 i 3 zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia czynność wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawcy: Usługi Ogrodnicze ELITELAS Sp. z o.o., Durdy 141, 39-450 Baranów Sandomierski, dokonaną w dniu 27 października 2025 r. oraz na podstawie art. 260 w zw. z art. 266 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej „ustawa Pzp”) Zamawiający informuję, iż prowadzone postępowanie zostaje unieważnione.

Uzasadnienie prawne i faktyczne
W wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania w dniu 27.10.2025r. w zakresie zadań częściowych 1, 2 i 3 zamówienia została wybrana oferta złożona przez Wykonawcę Usługi Ogrodnicze ELITELAS Sp. z o.o., Durdy 141, 39-450 Baranów Sandomierski. Natomiast oferta złożona przez Wykonawcę Tomasza Brzęk FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWA „LILAK” TOMASZ BRZĘK, PORĄBKA IWKOWSKA 36, 32-862 PORĄBKA IWKOWSKA została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 w zw. z art. 224 ust. 6 w zw. z art. 266 ustawy Pzp.
W dniu 07.11.2025 r. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, poinformował Zamawiającego, że odmawia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 7 w związku z art. 263 w zw. z art. 266 ustawy Pzp jest zobowiązany do unieważnienia postępowania w zakresie zadań częściowych 1, 2 i 3 zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.