Ogłoszenie z dnia 2025-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00534415/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków ochrony indywidualnej i ekwipunku osobistego dla strażaków KP PSP w Strzelcach Krajeńskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W STRZELCACH KRAJEŃSKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210466925
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 7
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 95 763 96 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz.strzelce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-strzelce-krajenskie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/straz_strzelce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków ochrony indywidualnej i ekwipunku osobistego dla strażaków KP PSP w Strzelcach Krajeńskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8263b03-222b-43e5-879d-bfb396b7f0a4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00553130
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00351690/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa środków ochrony indywidualnej i ekwipunku osobistego dla strażaków KP PSP w Strzelcach Krajeńskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00534415
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 131707,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) ubrania specjalne 2 cz.- 14 kpl.b) hełmy strażackie- 14 szt.
c) buty specjalne skórzane-16 par
d) rękawice specjalne- 14 par
e) rękawice techniczne- 14 par
4.5.3.) Główny kod CPV: 18410000-6 - Odzież specjalna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18444110-7 - Hełmy
18424000-7 - Rękawice
18800000-7 - Obuwie
4.5.5.) Wartość części: 108130,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) kominiarki-51 szt.b) bielizna termoaktywna trudnozapalna-37 kpl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18410000-6 - Odzież specjalna
4.5.5.) Wartość części: 23577,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak podpisu elektronicznego na ofercie
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak podpisu elektronicznego na ofercie
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z STRZELEC KRAJEŃSKICH
- Dostawa środków ochrony indywidualnej i ekwipunku osobistego dla strażaków KP PSP w Strzelcach Krajeńskich
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu odpadów komunalnych wraz z podstawieniem pojemników na terenach należących lub administrowanych przez PGK Sp. z o.o. w Strzelcach Kraj.
- Kompleksowe sprzątanie budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Strzelcach Krajeńskich oraz terenu wokół szkoły w okresie od 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup 12 kompletów umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego strażaków Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sulęcinie."
- Dostawa środków ochrony indywidualnej na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Leżajsku.
- Dostawa środków ochrony indywidualnej i ekwipunku osobistego dla strażaków KP PSP w Strzelcach Krajeńskich
- Doposażenie baz magazynowych w sprzęt niezbędny do realizacji zadań kryzysowych
- Zakup sprzętu niezbędnego do realizacji zadań na rzecz ochrony ludności ... - zakup i dostawa namiotów wraz z wyposażeniem, aparatów powietrznych, miniciągnika, wózka widłowego
- Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz wyposażenia osobistego dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
więcej: Odzież specjalna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





