Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00441492/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa analizatora skoncentrowanych dyspersji cieczowych do pomiaru kinetyki sedymentacji osadu w czasie rzeczywistym wraz ze szkoleniem personelu dla WIPOS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wólczańska 213
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 426313787
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.brewka@p.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zp.p.lodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://plodz.ezamawiajacy.pl/pn/plodz/demand/131658/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa analizatora skoncentrowanych dyspersji cieczowych do pomiaru kinetyki sedymentacji osadu w czasie rzeczywistym wraz ze szkoleniem personelu dla WIPOS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca563829-68ed-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553115
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055063/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup Turbiscan Classic 2 + akcesoria
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00441492
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: W9/ZP/03/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 138211,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa analizatora skoncentrowanych dyspersji cieczowych do pomiaru kinetyki sedymentacji osadu w czasie rzeczywistym wraz ze szkoleniem personelu” dla Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska Politechniki Łódzkiej- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 -Specyfikacja techniczna.
1) udzielenie gwarancji jakości aparatury. Minimalny okres gwarancji określony jest
w „Specyfikacji technicznej” – załącznik nr 2 do SWZ.
W przypadku zaoferowania dłuższego okresu gwarancji Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty. (Kryteria oceny ofert opisane w rozdziale XIV SWZ). Szczegółowe warunki dotyczące realizacji gwarancji określone są w § 5 „Projektu umowy” załącznik nr 7 do SWZ.
2) wykonywanie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji, o którym mowa w § 5 ust. 16 i 18 umowy.
2. Aparatura powinna być fabrycznie nowa, kompletna, wolna od wszelkich wad fizycznych i prawnych oraz uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. Nie może być przedmiotem ekspozycji, przedmiotem powystawowym, testowym, demonstracyjnym. Nie może być prototypem. Nie może być przedmiotem praw osób trzecich.
3. Aparatura powinna spełniać wszystkie normy stawiane takiej aparaturze przez obowiązujące prawo oraz posiadać odpowiednie pozwolenia, atesty lub certyfikaty
w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu na terenie UE, jeśli wymagają tego odpowiednie przepisy prawa oraz posiadać odpowiednie oznakowanie.
4. Aparatura powinna być wyposażona we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do instalacji, uruchomienia bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego i sprawnie działać oraz osiągać zadeklarowane parametry.
5. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38434000-6 - Analizatory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51430000-5 - Usługi instalowania sprzętu laboratoryjnego
79632000-3 - Szkolenie pracowników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167452,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167452,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167452,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewa Wacholska UNI-EXPORT INSTRUMENTS POLSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5212065320
7.3.3) Ulica: L. Kickiego 4 A lok.50
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-369
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE EWA WACHOLSKA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE EWA WACHOLSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167452,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa przeprowadzenia kursu językowego dla pracowników Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- ZP/13/2025 - SUKCESYWNE DOSTAWY CZĘŚCI EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW
- ZSS.DRIVER-C.2.2025 Dostawa samochodu ciężarowego dostosowanego do nauki jazdy w ramach projektu "Driver C"
- 108/TP/ZP/D/2025 Dostawy materiałów elektrycznych
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności lub kwalifikacji, dla młodzieży zrekrutowanej w projekcie "Kompetentni na start" RUNDA I część 1
- Dostawa oraz instalacja interferometru do pomiarów na biowarstwach dla Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych PAN
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników hematologicznych wraz z dzierżawą analizatora dla potrzeb Laboratorium Szpitala Ogólnego w Kolnie
- Dostawa oraz instalacja interferometru do pomiarów na biowarstwach dla Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych PAN
- Dostawa odczynników i drobnego sprzętu do laboratorium wraz z dzierżawą sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej
- Dostawa analizatora smaku (sztuczny język)
- Dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z dostawą odczynników
- Kompleksowa organizacja wyjazdu integracyjno-szkoleniowego dla pracowników Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
więcej: Analizatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.