Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00500282/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych elektrycznych dla Zarządu Budynków Komunalnych w roku 2024 - 2025.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002809929
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 55 221 20 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zbk.elblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zbk.elblag.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8495271.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych elektrycznych dla Zarządu Budynków Komunalnych w roku 2024 - 2025.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81fc8aeb-853b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553056
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017870/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych elektrycznych w budynkach i lokalach będących w administracji Zamawiającego rok 2024-2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500282
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-23/TT/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 173983,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.rowadzenie nadzoru budowlanego w zakresie robót instalacyjnych elektrycznych - zgodnie ze sztuką budowlaną, przepisami Prawa budowlanego oraz przepisami wydanymi na jego podstawie,
2.koordynowanie i uzgadnianie zakresu robót instalacyjnych,
3.sprawdzanie kosztorysów powykonawczych robót instalacyjnych,
4.przygotowywanie kosztorysów inwestorskich, szkiców i rysunków, na podstawie projektu lub planu remontów dostarczanych przez właściwe komórki Zamawiającego,
5.udział w odbiorach robót prowadzonych dla zasobu, sporządzanie protokołów odbioru robót
6.kontrola, weryfikacja i potwierdzanie zgodności załączonych do faktur w zbiorczych zestawieniach kosztorysów za wykonanie prac konserwacyjnych,
7.udział w komisjach rozstrzygających sprawy z zakresu technicznej obsługi zasobu gminnego (np. odwołania najemców w sprawie kwalifikowania remontów lub napraw),
8.wydawanie opinii technicznych dotyczących stanu technicznego instalacji na wniosek komórki administrującej zasób.
9.w razie potrzeby prowadzenie czynności sprawdzających w budynkach wspólnot mieszkaniowych
z udziałem Gminy Miasto Elbląg polegających na przeprowadzaniu wyrywkowych kontroli robót ujętych w kosztorysach powykonawczych pod kątem zgodności rozliczeń ze stanem faktycznym, kontroli dokumentów przetargowych, stosowanej procedury oraz realizacji robót (kosztorysy inwestorskie, ofertowe, powykonawcze, umowy), udział – w razie potrzeby w odbiorach robót końcowych, częściowych, gwarancyjnych itp.) oraz współudział – w razie potrzeby - w otwarciu ofert na wykonanie robót budowlanych.
10.stała współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi Zamawiającego w zakresie realizacji robót instalacyjnych oraz w zakresie prowadzonej przez nie działalności remontowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213999,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213999,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektro Obsługa Artur Marzec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781320540
7.3.3) Ulica: Lubartowska 18
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213999,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie wsparcia w edukacji dla wychowanków pieczy zastępczej będących uczestnikami projektu "Moc Rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską
- ZP/13/2025-Dostawy odczynników do wykonywania badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą sprzętu oraz z systemem manualnym stanowiącym back up
- Diagnozy i konsultacje specjalistyczne
- Dostawa systemu monitoringu i kontroli dostępu dla Akademii Nauk Stosowanych
- Wzmacnianie systemu bezpieczeństwa informacji Starostwa Powiatowego w Elblągu i wybranych jednostek organizacyjnych
- Usługa przewozu i przechowywania zwłok oraz udostępnienie sali sekcyjnej z pomocą technika sekcyjnego na zlecenie Prokuratur Rejonowych w Ostródzie, ławie, Działdowie oraz Nowym Mieście Lubawskim
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Gminnego i Żłobka Gminnego "Skrzat" w Sianowie".
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Gronowo Elbląskie" - etap 1
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Rozbudowa drogi gminnej 107184D wraz z budową chodników i ścieżki rowerowej od przejazdu kolejowego w Smolcu do drogi wojewódzkiej"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont zabytkowego ogrodzenia wraz z zadaszeniem przy ul. Monte Cassino 36 w Szczecinie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla inwestycji pn. Rozbudowa szpitala powiatowego w Więcborku w aspekcie rozwoju opieki długoterminowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.