Ogłoszenie z dnia 2025-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00511111/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup mobilnych magazynów kontenerowych – 8 szt.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piła
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791164
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Staszica 10
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umpila.ezamawiajacy.pl/pn/umpila/demand/244703/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup mobilnych magazynów kontenerowych – 8 szt.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3e7116b-4a14-437d-809c-28bf1544b9ff
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00552997
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038016/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Zakup mobilnych magazynów kontenerowych 8 szt.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00511111
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.TP.37.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozładunek i ustawienie na bloczkach betonowych 8 sztuk nowych mobilnych magazynów kontenerowych typu morskiego 20’.
2. Podstawowe parametry dla kontenera:
długość 6050 mm
szerokość 2438 mm
wysokość 2591 mm
Uwaga: Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów kontenera w zakresie ± 150 mm.
3. Kontenery winny być wyposażone w składane podesty/podjazdy.
4. Kolor zielony, maskujący, preferowany RAL 6011 lub RAL 6020.
5. Miejsce posadowienia mobilnych magazynów kontenerowych zlokalizowane jest w Pile na działce nr 141, obręb Piła 2 (0002). Schemat ustawienia zgodnie z załączonym szkicem usytuowania – załącznik nr 9 do SWZ.
6. Miejsce posadowienia kontenerów stanowi plac utwardzony nawierzchnią asfaltową.
7. Wykonawca zapewni w swoim zakresie odpowiednią ilość bloczków betonowych umożliwiających stabilne posadowienie kontenerów.
8. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w pełni sprawny i gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem, musi odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz musi być zgodny z ofertą Wykonawcy.
9. Przedmiot zamówienia musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich.
10. Szczegółowe wymagania Zamawiającego określa zał. nr 8 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z tymi wymaganiami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 433944 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1142433,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 433944 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLKONT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111819104
7.3.3) Ulica: ul. Stary Rynek 15-21
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-105
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 433944 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Opróżnianie koszy i wywóz odpadów z terenów zieleni oraz dróg gminnych i wojewódzkich w granicach administracyjnych miasta Piły w 2026 r. (zadanie 1-2)
- Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na 10 zadań
- PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE POSIŁKÓW - OBIADÓW DLA PRACOWNIKÓW MEC PIŁA SP. Z O.O. W ROKU 2026
- Dostawa stacjonarnych i mobilnych agregatów prądotwórczych
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Pile
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Jana Brzechwy w Pile
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie baz magazynowych w sprzęt niezbędny do realizacji zadań kryzysowych "
- Dostawa kontenera mieszkalnego do miejscowości Nowa Biała
- Dostawa kontenerów morskich na potrzeby realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej
- Zakup i dostawa kontenerów magazynowych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zakup i dostawa hali z przeznaczeniem na magazyn ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach programu ochrony ludności i obrony cywilnej 2025 - 2026
- Tworzenie i uzupełnianie zapasów magazynowych OLiOC na terenie Miasta i Gminy Przytyk.
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





