eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynek › Remont dróg dla pieszych w ciągu ulic Górnej (159540N) oraz Leśnej w Olsztynku



Ogłoszenie z dnia 2023-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg dla pieszych w ciągu ulic Górnej (159540N) oraz Leśnej w Olsztynku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLSZTYNEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743663

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratusz 1

1.5.2.) Miejscowość: Olsztynek

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-015

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 895195453

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@olsztynek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://olsztynek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://olsztynek.logintrade.net/zapytania_email,142389,9edc04ef44acfb6f953582ee3da6bef2.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg dla pieszych w ciągu ulic Górnej (159540N) oraz Leśnej w Olsztynku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-480194d8-7a41-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00552903

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00476162

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IOS.271.1.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 472478,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia pn. „Remont dróg dla pieszych w ciągu ulic Górnej (159540N) oraz Leśnej w Olsztynku” objęty przedmiotowym postępowaniem, podzielono na dwie części:
1) Część I „Remont drogi dla pieszych w ciągu ulicy Górnej (159540N) w Olsztynku”
2) Część II „Remont drogi dla pieszych w ciągu ulicy Leśnej w Olsztynku”

1.Przedmiot zamówienia w zakresie część I „Remont drogi dla pieszych w ciągu ulicy Górnej (159540N) w Olsztynku”. Przedmiotowy chodnik znajduje się na działkach nr 23, 22/2 oraz 21/8 obręb 4 w m. Olsztynek i prowadzi do wejścia głównego do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Noblistów Polskich w Olsztynku. Chodnik jest w złym stanie technicznym, posiada liczne zapadliska, w których często występują zastoiska wody. Remont chodnika na długości 110 mb obejmuje przede wszystkim:
1) Roboty rozbiórkowe;
2) Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym;
3) Montaż krawężników betonowych oraz obrzeży;
4) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej;
5) Wprowadzenie czasowej organizacji ruchu;
6) Tablica informacyjna (wykonanie i montaż).
2.Zamawiający posiada zaświadczenie z dnia 20 marca 2023 r. numer BI-II.6743.13.8.2023.AH22 oraz projekt stałej organizacji ruchu (dokumenty stanowią załączniki nr 3a i 3b do niniejszej SWZ). (Rysunek planowanej stałej organizacji ruchu stanowi załącznik 3b do SWZ. Zaznacza się jednak, iż jest
to tylko rysunek poglądowy i dopuszcza się jego zmiany na etapie realizacji przedmiotu zamówienia).
3. W ramach realizacji powyższego zadania wykonawca zobowiązany będzie do wdrożenia stałej organizacji ruchu w tym montażu znaków pionowych.
4.Zamawiający udostępnia jako załącznik 3c do SWZ „Szczegółowe Specyfikacje Techniczne” (dalej: „SST”) stanowiące część opisu przedmiotu zamówienia.
5.Zamawiający wymaga sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Dokumentacja geodezyjno – kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz ewidencji sieci uzbrojenia terenu.
6. Zamawiający wymaga prowadzenia przez Wykonawcę dziennika budowy przeznaczonego do rejestracji
w formie wpisów przebiegu robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia oraz wszelkich innych zdarzeń i okoliczności, zachodzących w toku ich wykonywania i mających znaczenie przy ocenie technicznej prawidłowości realizacji przedmiotu zamówienia.
7.Wykonawca zobowiązany będzie do pomocy Zamawiającemu przy rozliczeniu przyznanego dofinansowania w szczególności do przedstawienia dokumentów niezbędnych w celu zaakceptowania przez Urząd Wojewódzki w Olsztynie wniosku o rozliczenie dofinasowania np. kosztorysów różnicowych lub powykonawczych, wyjaśnień co do przyjętych rozwiązań technologicznych innych dokumentów jakie okażą się niezbędne.
8. Na realizację zadania „Remont drogi dla pieszych w ciągu ulicy Górnej (159540N) w Olsztynku” zawarto umowę nr 28/2023/C/137/33 o dofinansowanie w zakresie poprawy bezpieczeństwa drogowego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34953300-5 - Chodniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

4.5.5.) Wartość części: 55468,39 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia pn. „Remont dróg dla pieszych w ciągu ulic Górnej (159540N) oraz Leśnej w Olsztynku” objęty przedmiotowym postępowaniem, podzielono na dwie części:
1) Część I „Remont drogi dla pieszych w ciągu ulicy Górnej (159540N) w Olsztynku”
2) Część II „Remont drogi dla pieszych w ciągu ulicy Leśnej w Olsztynku”

1. Przedmiot zamówienia w zakresie część II „Remont drogi dla pieszych w ciągu ulicy Leśnej w Olsztynku”. Przedmiotowy chodnik umiejscowiony jest w ciągu ul. Leśnej w Olsztynku (dz. nr 203, obr. 2 miasta Olsztynek) i znajduje się w złym stanie technicznym, posiada liczne zapadliska, w których często występują zastoiska wody. Remont chodnika na długości 822 mb obejmuje przede wszystkim:
1) Rozbiórkę istniejącej nawierzchni;
2) Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym;
3) Wbudowanie krawężników oraz obrzeży;
4) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej;
5) Wprowadzenie czasowej organizacji ruchu.
6) Tablicę informacyjną (wykonanie i montaż).
2. Zamawiający posiada zaświadczenie z dnia 21 marca 2023 r. numer BI-II.6743.13.9.2023.ET6 oraz projekt stałej organizacji ruchu (dokumenty stanowią załączniki nr 4a i 4b do niniejszej SWZ) (Rysunek planowanej stałej organizacji ruchu stanowi załącznik 4b do SWZ. Zaznacza się jednak, iż jest
to tylko rysunek poglądowy i dopuszcza się jego zmiany na etapie realizacji przedmiotu zamówienia).
3. W ramach realizacji powyższego zadania wykonawca zobowiązany będzie do wdrożenia stałej organizacji ruchu w tym montażu znaków pionowych.
4. Zamawiający udostępnia jako załącznik 4c do SWZ „Szczegółowe Specyfikacje Techniczne” (dalej: „SST”) stanowiące część opisu przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający wymaga sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Dokumentacja geodezyjno – kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz ewidencji sieci uzbrojenia terenu.
6. Zamawiający wymaga prowadzenia przez Wykonawcę dziennika budowy przeznaczonego do rejestracji w formie wpisów przebiegu robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia oraz wszelkich innych zdarzeń i okoliczności, zachodzących w toku ich wykonywania i mających znaczenie przy ocenie technicznej prawidłowości realizacji przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawca zobowiązany będzie do pomocy Zamawiającemu przy rozliczeniu przyznanego dofinansowania w szczególności do przedstawienia dokumentów niezbędnych w celu zaakceptowania przez Urząd Wojewódzki w Olsztynie wniosku o rozliczenie dofinasowania np. kosztorysów różnicowych lub powykonawczych, wyjaśnień co do przyjętych rozwiązań technologicznych innych dokumentów jakie okażą się niezbędne.
8. Na realizację zadania „Remont drogi dla pieszych w ciągu ulicy Leśnej w Olsztynku” zawarto umowę nr 28/2023/C/138/36 o dofinansowanie w zakresie poprawy bezpieczeństwa drogowego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
9. W ramach realizacji zamówienia dla części II „Remont drogi dla pieszych w ciągu ulicy Leśnej w Olsztynku” Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Szczegółowy opis zamówienia podobnego zamieszono w rozdziale II pkt. 11 niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34953300-5 - Chodniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

4.5.5.) Wartość części: 417010,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67027,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73185,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67027,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RaWik Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393901599

7.3.4) Miejscowość: Sudwa

7.3.5) Kod pocztowy: 11-015

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawcy zostaną powierzona część zamówienia w zakresie robót nawierzchniowych.
Podwykonawca: RaWik Grzegorz Kasperowicz


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67027,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 388674,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 504293,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 388674,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DREW-KOS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833453314

7.3.3) Ulica: Lawendowe Wzgórze

7.3.4) Miejscowość: Gadńsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-175

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawcy zostanie powierzona część przedmiotu zamówienia w zakresie: podbudowy, korygowania wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża – profilowanie i zagęszczenie podłoża, uzupełnienie podbudowy kruszywem stabilizowanym cementem C1, 5/2. Nawierzchnie – nawierzchnia z kostki brukowej betonowej – nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr.8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (1:4) gr. 4 cm (chodniki). Roboty wykończeniowe – humusowanie wraz z profilowaniem i obsianiem trawą gr.10 cm. Elementy ulic – betonowe obrzeże chodnikowe - Ustawienie obrzeży betonowych 25x8x100 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 388674,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.