eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KarpaczDostawa miniładowarki kołowej wraz z osprzętem



Ogłoszenie z dnia 2025-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa miniładowarki kołowej wraz z osprzętem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KARPACZ

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Karpacz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821552

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 54

1.5.2.) Miejscowość: Karpacz

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-540

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 75 76 19 150

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_karpacz@karpacz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.karpacz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1202521

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa miniładowarki kołowej wraz z osprzętem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b152643-c31c-4700-a8ff-5c7c7136661e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00552854

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00062927/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa miniładowarki kołowej wraz z osprzętem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00511678

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZK.5556.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 234930,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej miniładowarki kołowej o udźwigu minimum 900 kg, silniku pojemności minimum 2400 cm3 i mocy silnika min. 55 KM, rok produkcji minimum 2024.

2. Pojazd ma być wykorzystywany do prac polegających na: transporcie worków z piaskiem, załadunku i rozładunku materiału w wykopach, do niwelacji terenu, do czyszczenia dróg i chodników, do odśnieżania, przy kształtowaniu krajobrazu, przy transporcie materiałów – m.in. palet, surowców, drewna, towarów.

3. Ogólne cechy funkcjonalno-użytkowe pojazdu:
1) silnik spalinowy, rzędowy, wysokoprężny z turbodoładowaniem o pojemności skokowej: minimum 2392 cm3;
2) moc silnika: nie mniej niż 55 KM;
3) prędkość jazdy: nie mniej niż 10,0 km/h;
4) pojemność zbiornika paliwa: nie mniej niż 90,0 dm3;
5) masa transportowa: nie mniej niż 2500 kg;
6) masa robocza: nie mniej niż 2900 kg;
7) znamionowy udźwig roboczy (ISO14397-1): nie mniej niż 900 kg;
8) obciążenie statyczne (ISO14397-1): nie mniej niż 1800 kg;
9) wydajność pompy: nie mniej niż 60 dm3/min;
10) rozstaw osi: nie mniej niż 1000 mm;
11) długość bez osprzętu: nie mniej niż 2500 mm;
12) szerokość ponad oponami standardowymi: nie mniej niż 1600 mm;
13) wysokość do kabiny operatora: nie mniej niż 1900 mm;
14) tor podnoszenia ramienia: pionowy.

4. Osprzęt pojazdu:
1) widły paletowe o długości: nie mniej niż 1200 mm;
2) łyżka ogólnego zastosowania o szerokości: nie mniej niż 1700 mm, pojemności min.: 330 dm3.

5. Wyposażenie pojazdu z zakresu bezpieczeństwa:
1) system sterowania blokadą (BICS);
2) hamulec postojowy;
3) światła operacyjne, przednie i tylne;
4) pasy bezpieczeństwa;
5) certyfikat CE;
6) alarm cofania;
7) konstrukcja ochronna :system FOPS i ROPS.

6. Aspekty ekologiczne: norma emisji spalin spełniająca normy STAGE V.

7. Wyposażenie pojazdu z zakresu komfortu pojazdu:
1) zamknięta i ogrzewana kabina operatora;
2) kabina operatora zawierająca piankę wewnętrzną kabiny, szyby boczne, górne i tylne;
3) klimatyzacja;
4) panel operatora z kolorowym wyświetlaczem;
5) zestaw redukcji hałasu;
6) sterowanie pojazdem za pomocą joysticków (SJC);

8. Wyposażenie funkcjonalne pojazdu:
1) oświetlenie kopułkowe i gniazdo zasilania elektrycznego;
2) bezkluczykowy start z możliwością wprowadzenia hasła;
3) fotel winylowy kierowcy przesuwany w poziomie z regulacją wysokości oraz amortyzowanym siedziskiem;
4) podpórka ramienia;
5) hydrauliczne pozycjonowanie łyżki (w tym włącznik/wyłącznik);
6) opony HD 10 x 16,5, 10-warstwowe;
7) chwytacz iskier;
8) amortyzowane siłowniki podnoszenia i przechylania;
9) wyłączenie układu hydraulicznego;
10) automatycznie aktywowane świece żarowe;
11) aktywowany elektrycznie, proporcjonalny przedni pomocniczy układ hydrauliczny;
12) pomocnicza hydraulika: zmienny przepływ/maksymalny przepływ;
13) możliwość połączenia z systemem telematycznym lub zamontowany GPS.

9. Gwarancja:
1) minimum 24 miesiące na pojazd;
2) minimum 24 miesiące na osprzęt.

10. Dokumentacja odbiorowa:
1) gwarancja pojazdu i osprzętu;
2) instrukcja obsługi pojazdu w języku polskim;
3) szczegółowa dokumentacja techniczna;
4) deklaracja zgodności z WE.

11. Szczegółowy minimalny zakres i parametry zamówienia określono w załączniku 9 do SWZ. Wykonawca, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, winien złożyć wraz z ofertą wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz Specyfikacji technicznej pojazdu (załącznik nr 9 do SWZ).

12. Sprzęt musi być kompletny, wolny od wad fizycznych (w tym m.in konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych, technicznych itp.) oraz prawnych, spełniających wymagania zawarte w opisie zamówienia.

13. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pojazd do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.

14. Źródła finansowania zamówienia: w oparciu o decyzję finansową Wojewody Dolnośląskiego nr MF/FS7.4143.3.136.2025.MF.3302 (nr wewnętrzny MF202) z dnia 25 lipca 2025 r., Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej, Uchwała Rady Ministrów nr 72 z dnia 27 maja 2025 r. w sprawie zatwierdzenia Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 (M.P. poz.541).

15. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
- 43300000 – 6 Maszyny i sprzęt budowlany,
- 43261100 – 1 Ładowarki mechaniczne.

16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

17. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.

18. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 PZP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43261100-1 - Ładowarki mechaniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234930,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234930,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234930,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe P.K. SERWIS P. Kawałek i P. Majgier Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930261522

7.3.3) Ulica: Aleja Piastów 21

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-424

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234930,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.