Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00404916/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
zakup wyposażenia pracowni gastronomicznych SOSW Nr 2 w Bydgoszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko-Pomorskie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871121290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Teatralny 2
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kujawsko-pomorskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kujawsko-pomorskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kujawsko.pomorskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
zakup wyposażenia pracowni gastronomicznych SOSW Nr 2 w Bydgoszczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b3ce07d-578d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00552670
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039766/34/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.22 Zakup wyposażenia pracowni gastronomicznych dla Kujawsko-Pomorskiego Specjalnego Ośrodka SZkolno-Wychowawczego Nr 2 w Bydgoszczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Unii Europejskiej w ramach projektu pn. „Usłyszeć potrzeby – wzmocnienie pozycji uczniów słabosłyszących i niesłyszących w ramach rozbudowy warsztatów zawodowych Kujawsko-Pomorskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Bydgoszczy w kontekście zwiększenia szans na rynku pracy2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00404916
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZW-I.272.123.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia pracowni gastronomicznych, jego opakowanie, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, załadunek, rozładunek, wniesienie, złożenie w miejscu wskazanym przez Użytkownika, tj. Dyrektora Kujawsko-Pomorskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Bydgoszczy oraz całkowity montaż wyposażenia, sprawdzenie jego działania w miejscu użytkowania, w uzgodnionym uprzednio z Dyrektorem terminie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącymi załącznik nr 6 do SWZ oraz wzorem umowy Załącznik 9.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 692000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 775230,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 692000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WILD BEAR Rafał Janikowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 554-296-45-01
7.3.3) Ulica: Ul. Krzemowa 1,
7.3.4) Miejscowość: Suchy Las
7.3.5) Kod pocztowy: 62-002
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 692000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- REMONT BUDYNKU NR 1 - ETAP III W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. LEŚNEJ 27 WE WŁOCLAWKU
- Usługa polegająca na aktualizacji zbiorów bazy danych obiektów topograficznych (BDOT10k) z opracowaniem obiektów kategorii ,,rzeźba terenu" w niej gromadzonymi dla wybranych powiatów z woj. kuj.-pom.
- Dostawa, wniesienie, montaż i ustawienie: Część 1 - mebli biurowych; Część 2 - krzeseł.
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji tematycznej w obszarze modelowego systemu pracy z rodziną, wraz z spotkaniami informacyjnymi w 6 makroregionach
- Wykonanie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych WFOŚiGW w Toruniu przy ul. Fredry 8 w okresie od 01.07.2025 r. do 30.06.2026 r.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Rożno-Parcele, gmina Aleksandrów Kujawski
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla filii SP nr 4 oraz PM Nr 18 w Toruniu w zakresie zakupu, dowozu i instalacji sprzętu i akcesoriów kuchennych, zmywalni oraz pieca konwekcyjno-parowego.
- Dostawa wyposażenia do Miejskiego Przedszkola nr 1 w Kwidzynie w ramach inwestycji pn. "Przystosowanie budynku przedszkola przy ul. Willowej 15 do przepisów p-poż wraz z zakupem wyposażenia"
- Dostawa artykułów, części zamiennych oraz sprzętu dla Kuchni Działu Żywienia.
- Dostawa logowanych gadżetów i materiałów reklamowych, w tym logowanych wyrobów biurowych, logowanych artykułów gospodarstwa domowego, logowanych toreb włókienniczych, maskotek wg wzoru.
- Dostawa wyposażenia do Miejskiego Przedszkola nr 2 w Kwidzynie w ramach inwestycji pn. "Przystosowanie budynku przedszkola przy ul. Kochanowskiego 34 do przepisów p-poż wraz z zakupem wyposażenia"
- DOSTAWA NACZYŃ, SZTUĆCÓW I ARTYKUŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.