Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00522537/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
- 2023/BZP 00533014/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aparatury i sprzętu medycznego w ramach dotacji celowej – 5 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431022232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al.Racławickie 23
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-049
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publ@1wszk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.1wszk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
1wszk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa aparatury i sprzętu medycznego w ramach dotacji celowej – 5 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87cedece-8eaa-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00552559
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522537
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/TP/82/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Urządzenie do neuromonitoringu podczas operacji tarczycy4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162100-4 - Urządzenia używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 148500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Retraktor chirurgiczny4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162100-4 - Urządzenia używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 78840 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – Jednostanowiskowa stacja poglądowa do analizy struktur anatomicznych i patologicznych tkanek miąższowych4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162100-4 - Urządzenia używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 143640 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 – System termoablacji mikrofalowej4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162100-4 - Urządzenia używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 149040 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 – Aparat USG4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162100-4 - Urządzenia używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 149040 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiającemu nie zostały przyznane środki publiczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiającemu nie zostały przyznane środki publiczne
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiającemu nie zostały przyznane środki publiczne
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiającemu nie zostały przyznane środki publiczne
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiającemu nie zostały przyznane środki publiczne
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla Kliniki Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Dostawa formaliny buforowanej oraz preparatów do myjni-dezynfektora
- Dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 3 części
- Zakup usługi wsparcia technicznego Producenta dla posiadanych przez Zamawiającego serwerów firmy DELL/EMC.
- prowadzenie Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt, zlokalizowanego w Lublinie przy ul. Metalurgicznej 5
- Zakup agregatów prądotwórczych na potrzeby WPR SP ZOZ w Lublinie.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne dostawy implantów stomatologicznych oraz jednorazowych maseczek medycznych"
- Dostawa sprzętu medycznego II na potrzeby Szczecińskiego Centrum Zdrowia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
- Wykonanie robót budowlanych oraz projektu pn. Transformacja szpitali w Knurowie i Pyskowicach - utworzenie Oddziału Geriatrycznego oraz ZOLu w celu zaspokojenia potrzeb mieszkańców powiatu gliwickiego
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla Kliniki Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Centralnej Sterylizatorni w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o. wraz z dostarczeniem sprzętu medycznego.
- Zakup aparatu RTG wraz z dostosowaniem i wyposażeniem pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.