eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzywiń"Zakup mikrobusu 9 osobowego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Krzywiniu"



Ogłoszenie z dnia 2025-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup mikrobusu 9 osobowego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Krzywiniu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzywiń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Krzywiń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-010

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krzywin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzywin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krzywin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup mikrobusu 9 osobowego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Krzywiniu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69455297-dfb4-43a8-8cce-9baf336a99a6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00552440

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027303/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup mikrobusu 9 osobowego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Krzywiniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00519833

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.12.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup mikrobusu 9 osobowego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Krzywiniu”, zgodnie z zakresem i zapisami wynikającymi z SWZ wraz z załącznikami do niej.
2. Zamówienie jest dofinansowane przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze D.
3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego, zgodnie z wszystkimi wymogami określonymi w Formularzu oferowanego sprzętu stanowiącego załącznik nr 1a do SWZ.
4. Dostarczony samochód osobowy musi być wolny od wad, fabrycznie nowy.
5. Przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także dostarczenie samochodu osobowego do siedziby Zamawiającego.
6. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia dotyczą w szczególności dostosowania pojazdu do przewozu osób niepełnoprawnych w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim, musi posiadać dodatkowe uchwyty wejściowe umożliwiające korzystanie z pojazdu osobom z niepełnosprawnością ruchową oraz posiadać przy bocznych drzwiach mechaniczny stopień lub konstrukcyjnie obniżony próg ułatwiający wsiadanie i wysiadanie.
7. Pojazd musi posiadać aktualne świadectwo homologacji dla tego typu pojazdu wydane przez ustawowo uprawniony organ, dostarczone w dniu odbioru pojazdu.
8. Dostarczony samochód winien posiadać komplet dokumentów do zarejestrowania zgodnie
z przepisami obowiązującymi na terenie Polski, na zasadach dopuszczenia do ruchu.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu oferowanego sprzętu, stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta podlega odrzuceniu w związku z faktem, że w formularzu oferowanego sprzętu (załącznik nr 1a do SWZ), złożonym przez Wykonawcę wraz z ofertą, brakuje potwierdzenia wymaganych parametrów dla poz. nr 13 oraz poz. nr 62 formularza. Wykonawca był zobligowany wypełnić wszystkie wymagane przez Zamawiającego pozycje znajdujące się w formularzu. W kolumnie nr 2 (potwierdzenie wymaganych parametrów) dla każdej pozycji parametru (minimalnego wymagania), Wykonawca winien zaznaczyć TAK (w przypadku spełniania minimalnego wymagania określonego przez Zamawiającego) lub NIE w przypadku braku jego spełniania. Dla wymienionych powyżej pozycji (13 i 62) nie zaznaczono żadnej z możliwości i tym samym nie wiadomo, czy oferowany pojazd będzie spełniać wymagany minimalny parametr czy też nie będzie spełniać.
Mając powyższe na uwadze oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp ze względu na fakt, że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.