Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00474685/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tyczyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 18
1.5.2.) Miejscowość: Tyczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-020
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172219310
1.5.8.) Numer faksu: 172219217
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tyczyn@tyczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tyczyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-633b5eca-77c2-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna w Tyczynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8132852187
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Tyczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-020
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172219410
1.5.8.) Numer faksu: 172219410
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@tyczyn-biblioteka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tyczyn-biblioteka.pl/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury im. Katarzyny Sobczyk w Tyczynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8132852170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Tyczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-020
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172219363
1.5.8.) Numer faksu: 172219363
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgoktyczyn@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mgoktyczyn.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-633b5eca-77c2-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00552244
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00098397/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa energii elektrycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474685
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SIP.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz budynków i obiektów Zamawiających (odbiorców/płatników), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej. Sprzedaż energii dla Zamawiających odbywa się za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego – PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów Rejon Energetyczny Rzeszów, ul. 8-go Marca 4, 35-065 Rzeszów. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie od 1.01.2024 r. do 31.12.2024 r. wynosi 430 067,43 kWh, w tym: - oświetlenie uliczne: 333 263,53 kWh – szczegółowy wykaz PPE stanowi Załącznik nr 5 do SWZ; - obiekty administracji publicznej: 96 803,90 kWh - szczegółowy wykaz PPE stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. Szczegóły zużycia energii elektrycznej w poszczególnych punktach poboru opisane zostały w Załączniku nr 5 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia. Zamawiający przedstawił przewidywaną ilość zużycia energii elektrycznej. Zamawiający przewiduje, iż rzeczywista ilość zużycia energii elektrycznej może ulec zmianie, tj. zwiększeniu lub zmniejszeniu przy zachowaniu zaoferowanych cen jednostkowych. Tym samym przedstawione prognozowane zużycie energii nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej wysokości.
Zamawiający posiadają rozdzielone umowy na dostawę i dystrybucję energii elektrycznej (czas nieokreślony). W przypadku punktów poboru wyszczególnionych w Załączniku nr 5 do SWZ w pkt 1. Oświetlenie uliczne - pozycje 51, 52, 53, 54, 55 i 56 oraz w pkt. 2 Obiekty Administracji publicznej –Gmina Tyczyn - pozycja 10 Zamawiający posiada umowy kompleksowe z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia. Zamawiający informuje, że jest to kolejna zmiana sprzedawcy energii. Obecnym dostawcą energii elektrycznej dla wszystkich obiektów jest PGE Obrót S.A., ul. 8-go Marca 6, 35-959 Rzeszów, z którym Zamawiający ma zawarte umowy na sprzedaż energii elektrycznej z terminem obowiązywania do 31 grudnia 2023 r. W Załączniku nr 5 do SWZ wskazano w odniesieniu, do których PPE zmiana sprzedawcy nastąpi po raz pierwszy, a w odniesieniu do których po raz kolejny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339065,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 351666,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339065,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektra S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010379536
7.3.3) Ulica: ul. Skierniewicka 10A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-230
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 315318,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2023-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Zakup energii elektrycznej.
- Dostawa energii elektrycznej dla Archiwum Państwowego w Katowicach oraz Oddziałów Zamiejscowych w 2025 roku - (przetarg nr 1)
- Kompleksowa dostawa i przesył/dystrybucja energii cieplnej do budynków zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy
- Dostawa Energii Elektrycznej dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Łasku Sp. z o.o.
- 2024 Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na dostawę i przesył energii cieplnej dla obiektu Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Włochy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.