Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00498729/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego - laptopów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT UPRAWY NAWOŻENIA I GLEBOZNAWSTWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: wyodrębnione jednostki organizacyjne zamawiającego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000079295
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czartoryskich, nr 8, lok. ---
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@iung.pulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.iung.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://iung.ezamawiajacy.pl/pn/iung/demand/174076/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytut Badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego - laptopów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbb0203a-eb87-425f-8855-f6ab3fa15032
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00552211
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498729
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.220.93.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 65500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego – laptopów.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę oraz wniesienie sprzętu komputerowego.
4. Cały asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi być wyprodukowany najpóźniej 12 miesięcy przed złożeniem oferty (dotyczy również podzespołów), być sprawny i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczony asortyment musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy.
5. Gwarancja Wykonawcy na przedmiot Zamówienia: minimum 24 m-cy gwarancji.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wielkość, zakres, rodzaj i wielkość dostaw, warunki gwarancji, serwisu określono w formularzu asortymentowo - cenowym (załącznik nr 1a do SWZ), Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych (załącznik nr 2 do SWZ), wzorze umowy (załącznik nr 3 do SWZ) oraz w a także CPU i GPU Benchmark.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30213100-6 - Komputery przenośne
30213000-5 - Komputery osobiste
30213200-7 - Komputer tablet
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73095,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78493,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73095,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POMAREX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462705998
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73095,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Świadczenie usług grupowej opieki medycznej dla pracowników Zamawiającego oraz członków ich rodzin w formie ubezpieczenia w okresie 24 miesięcy
- "Bieżące utrzymanie nawierzchni rozbieralnych na sieci drogowej zarządzanej przez Zarząd Dróg Miejskich w Puławach".
- Ubezpieczenie majątkowe IUNG PIB oraz podległych jednostek organizacyjnych na okres 2026-2027 r.
- jednorazowa dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych, znak sprawy DZP-23/129/25
- Świadczenie usługi ochrony obiektu i konwojowania substancji kontrolowanej w Centrum Uprawy Roślin Leczniczych w Sarnowie
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu IT" w ramach Projektu pn.: "Poprawa Organizacji Pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Kiernozia"
- Dostawa sprzętu interaktywnego i graficznego na potrzeby pracowni technika grafiki i poligrafii cyfrowej oraz technika informatyka.
- "Dostawa sprzętu komputerowego" w ramach projektu pn.: "Manufaktura stylu"
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- "Dostawa licencji, wdrożenie modułów oraz dostosowanie funkcjonalności systemu Enova365 dla Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach"
- Zakup pomocy dydaktycznych oraz szkolenia kadry realizowane w ramach projektu "Uczeń 4.0 - inteligentne specjalizacje - inteligentna szkoła" dofinansowanego ze środków UE
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





