eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgliniecZakup sprzętu do działalności w zakresie gospodarki komunalnej



Ogłoszenie z dnia 2025-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu do działalności w zakresie gospodarki komunalnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Węgliniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821411

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Węgliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-940

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wegliniec@wegliniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wegliniec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu do działalności w zakresie gospodarki komunalnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c3583b5-41d9-4bed-9bd3-feb2b473df73

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00551920

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058353/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Zakup sprzętu do działalności w zakresie gospodarki komunalnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00520751

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.24.2025.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego pługu strzałkowego do śniegu.
2. Zamawiający wymaga, aby sprzęty były fabrycznie nowe, bez śladów używania, nieuszkodzone oraz spełniały wszystkie minimalne parametry techniczne określone przez Zamawiającego w „Specyfikacji technicznej”, stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe

4.5.5.) Wartość części: 12500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego rozsiewacza do nawozu.
2. Zamawiający wymaga, aby sprzęty były fabrycznie nowe, bez śladów używania, nieuszkodzone oraz spełniały wszystkie minimalne parametry techniczne określone przez Zamawiającego w „Specyfikacji technicznej”, stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16141000-5 - Rozsiewacze nawozów

4.5.5.) Wartość części: 9800,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej kosiarki bijakowej z przesuwem.
2. Zamawiający wymaga, aby sprzęty były fabrycznie nowe, bez śladów używania, nieuszkodzone oraz spełniały wszystkie minimalne parametry techniczne określone przez Zamawiającego w „Specyfikacji technicznej”, stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16310000-1 - Kosiarki

16311000-8 - Kosiarki do trawników

4.5.5.) Wartość części: 26500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

CZĘŚĆ NR 1 – „Zakup pługu strzałkowego do śniegu” - Na podstawie art. 254 ust. 2 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320) zawiadamiam, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na realizację zamówienia pn.: „Zakup sprzętu do działalności w zakresie gospodarki komunalnej” - CZĘŚĆ NR 1 – „Zakup pługu strzałkowego do śniegu” zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 3) w/w ustawy.
Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym na CZĘŚĆ NR 1 – „Zakup pługu strzałkowego do śniegu” zostało unieważnione, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

CZĘŚĆ NR 2 – „Zakup rozsiewacza do nawozu” - Na podstawie art. 254 ust. 2 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320) zawiadamiam, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na realizację zamówienia pn.: „Zakup sprzętu do działalności w zakresie gospodarki komunalnej” CZĘŚĆ NR 2 – „Zakup rozsiewacza do nawozu” zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 1) w/w ustawy, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

CZĘŚĆ NR 3 – „Zakup kosiarki bijakowej z przesuwem” - Na podstawie art. 254 ust. 2 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320) zawiadamiam, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na realizację zamówienia pn.: „Zakup sprzętu do działalności w zakresie gospodarki komunalnej” CZĘŚĆ NR 3 – „Zakup kosiarki bijakowej z przesuwem” zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 2) w/w ustawy, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Na podstawie art. 253 ust. 2 i art. 255 ust. 2) ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320 ze zm.), zawiadamiam o odrzuceniu oferty AGROHANDEL Tomasz Glanowski, Woźniaków 19A, 99-300 Kutno Oferta złożona przez AGROHANDEL Tomasz Glanowski, Woźniaków 19A, 99-300 Kutno została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019r. (Dz.U. z 2024r., poz. 1320 ze zm.), ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Zaoferowana w ofercie kosiarka nie spełnia warunków postępowania w zakresie ilości pasków klinowych wymagany parametr 5 deklarowany 4 sztuki oraz w zakresie wagi sprzętu wymagana waga 465kg deklarowana 481kg

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.