Ogłoszenie z dnia 2025-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00474071/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
- 2025/BZP 00480376/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kompleksowego utrzymania terenów Politechniki Śląskiej zlokalizowanych w Gliwicach i Zabrzu w sezonie zimowym i letnim 2025/2026, znak sprawy: DZPZ.283.92.2025.AP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 237-13-34, 237-13-35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: DZPZ@polsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://polsl.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa kompleksowego utrzymania terenów Politechniki Śląskiej zlokalizowanych w Gliwicach i Zabrzu w sezonie zimowym i letnim 2025/2026, znak sprawy: DZPZ.283.92.2025.AP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ea9f671-727b-4251-84fe-ec48c7856831
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00551379
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00002645/28/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.59 Usługa kompleksowego utrzymania terenów Politechniki Śląskiej zlokalizowanych w Gliwicach i Zabrzu w sezonie zimowym i letnim 2025/2026 (gr. U386)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00474071
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZPZ.283.92.2025.AP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 834716,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia polega na świadczeniu całorocznej kompleksowej usługi polegającej na pielęgnacji terenów zielonych, letnim i zimowym utrzymaniu czystości na zewnątrz budynków oraz właściwym utrzymaniu dróg i chodników w okresie zimowym na terenach Politechniki Śląskiej zlokalizowanych w Gliwicach i Zabrzu.Część 1. Rejon A (16 ha) :
- Tereny zielone (trawniki): 6,7 ha,
- Krzewy, żywopłoty, rabaty: 0,4 ha,
- Tereny utwardzone (drogi, parkingi, chodniki) 8,9 ha, w tym tereny do odśnieżania: 5,07 ha.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 517635,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia polega na świadczeniu całorocznej kompleksowej usługi polegającej na pielęgnacji terenów zielonych, letnim i zimowym utrzymaniu czystości na zewnątrz budynków oraz właściwym utrzymaniu dróg i chodników w okresie zimowym na terenach Politechniki Śląskiej zlokalizowanych w Gliwicach i Zabrzu.Część 2 Rejon B (10,2 ha) :
- Tereny zielone (trawniki): 4,4 ha,
- Krzewy, żywopłoty, rabaty: 0,5 ha,
- Tereny utwardzone (drogi, parkingi, chodniki) 5,3 ha, w tym tereny do odśnieżania: 3,06 ha.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 300714 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia polega na świadczeniu całorocznej kompleksowej usługi polegającej na pielęgnacji terenów zielonych, letnim i zimowym utrzymaniu czystości na zewnątrz budynków oraz właściwym utrzymaniu dróg i chodników w okresie zimowym na terenach Politechniki Śląskiej zlokalizowanych w Gliwicach i Zabrzu.Część 3 Rejon C ( 0,73 ha) :
- Tereny zielone (trawniki): 0,3 ha,
- Krzewy, żywopłoty, rabaty: 0,003 ha,
- Tereny utwardzone (drogi, parkingi, chodniki) 0,43 ha, w tym tereny do odśnieżania: 0,36 ha.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 16367 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 488916,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 827712,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 488916,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Kaliściak prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH DROGOS PIOTR KALIŚCIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6312660695
7.3.3) Ulica: Kokotek 56
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH DROGOS PIOTR KALIŚCIAK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH DROGOS PIOTR KALIŚCIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 488916 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-12-01 do 2026-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306845,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 667440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306845,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Kaliściak prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH DROGOS PIOTR KALIŚCIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6312660695
7.3.3) Ulica: Kokotek 56
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH DROGOS PIOTR KALIŚCIAK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH DROGOS PIOTR KALIŚCIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306845,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-12-01 do 2026-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyniku przeprowadzonych czynności w części 3 Rejon C ( 0,73 ha) postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 3), ponieważ oferta z najniższą cenę przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Część 1. Wartość podana w pkt 4.5.5.) niniejszego ogłoszenia, tj. 517 635,98 zł dotyczy wyłącznie zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji (10%) wynosi 569 399,58 zł.
3. Część 2. Wartość podana w pkt 4.5.5.) niniejszego ogłoszenia, tj. 300 714,00 zł dotyczy wyłącznie zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji (10%) wynosi 330 785,40 zł.
4. Część 1. Wartość podana w pkt 8.2.) niniejszego ogłoszenia, tj. 488 916,00 zł dotyczy wyłącznie zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji (10%) wynosi 537 807,60 zł.
5. Część 2. Wartość podana w pkt 8.2.) niniejszego ogłoszenia, tj. 306 845,50 zł dotyczy wyłącznie zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji (10%) wynosi 337 530,05 zł.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Organizacja pobytu uczestników oraz personelu zimowej szkoły algorytmicznej. Znak sprawy: DZPZ.283.104.2025.MW
- Dostawa kamery termowizyjnej. Znak sprawy DZPZ.282.111.2025.AG.
- ZP/G/82/25 Dostawa drutu Ag900 fi 1,72 mm (+0,01) z6 zwinięty w krąg o średnicy ok 700 mm, krążki 2 x 3 kg i 9 kg
- Dostawa oleju opałowego lekkiego do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 17 w Gliwicach w 2026 roku
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach administrowanych przez MZUK w Gliwicach.
- Sukcesywne dostawy filtrów powietrza do central wentylacyjnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania w obiektach Teatru im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu w roku 2026
- Utrzymanie, prowadzenie i rewaloryzacja zabytkowego parku-arboretum Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie w 2026 r.
- Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 i ul. Paderewskiego 12 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych
- "Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w 2026 roku w Leżajsku"
- Utrzymanie czystości i porządku na wyznaczonych obiektach na terenie Gminy Miasto Włocławek w 2026 r., obejmujące m.in. przejście podziemne, tereny zewnętrzne Centrum Przesiadkowego, dźwigi osobowe
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Gorzowskiego w gminach: Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn, Santok i Witnica w sezonie 2025 - 2026"
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





