Ogłoszenie z dnia 2025-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00530811/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup zestawu transportowego umożliwiającego dostawy wody do miejsc trudno dostępnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gniewkowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350748
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 17 Stycznia
1.5.2.) Miejscowość: Gniewkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-140
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piasecka@gniewkowo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gniewkowo.bipgmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12147201.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup zestawu transportowego umożliwiającego dostawy wody do miejsc trudno dostępnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96b9e081-4d9a-454d-9120-1599ed4fba17
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00551355
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022242/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup zestawu transportowego umożliwiającego dostawy wody do miejsc trudno dostępnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZp.271.1.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego zbiornika na wodę pitną o pojemności od 5 000 l do 6 000 l, wykonanego z materiału dopuszczonego do kontaktu z wodą przeznaczoną do spożycia przez ludzi PCV lub polietylen wysokiej gęstości (HDPE).Zbiornik powinien być szczelny, odporny na korozję, promieniowanie UV oraz zmienne warunki atmosferyczne. Musi posiadać atest higieniczny PZH lub równoważny dopuszczający do kontaktu z wodą przeznaczoną do spożycia przez ludzi oraz deklarację zgodności CE.
Wyposażenie zbiornika obejmuje m.in. zawór spustowy z końcówką do podłączenia węża, korek odpowietrzający, pokrywę z uszczelnieniem, punkty mocujące umożliwiające trwałe zamocowanie do przyczepy transportowej oraz otwory inspekcyjne ułatwiające czyszczenie i napełnianie.
Zbiornik ma być dostarczony w stanie kompletnym, gotowym do użytkowania, wraz z dokumentacją techniczną, atestami i instrukcją obsługi w języku polskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44611500-1 - Zbiorniki na wodę
4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowej przyczepy dwuosiowej o ładowności min. 6 000 kg, przystosowanej do transportu zbiornika na wodę o pojemności od 5 000 l do 6 000 l.Przyczepa powinna być wyposażona w system wywrotu trójstronnego, burty o wysokości min. 500 + 500 mm, plandekę rolowaną ze stelażem, zaczep tylny manualny sztywny oraz tylne wyjścia hydrauliki i hamulców umożliwiające podłączenie drugiej przyczepy.
Zawieszenie resorowe paraboliczne, ogumienie w rozmiarze min. 11.5/80-15.3, układ hamulcowy zgodny z obowiązującymi przepisami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34223300-9 - Przyczepy
4.5.5.) Wartość części: 53500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego o mocy min. 90 KM, wyposażonego w silnik wysokoprężny spełniający normę emisji spalin min. Stage V, skrzynię biegów min. 12×12 z rewersem hydraulicznym lub elektrohydraulicznym, udźwig tylnego podnośnika min. 4000 kg oraz układ hydrauliczny o wydajności min. 60 l/min.Ciągnik powinien być wyposażony m.in. w kabinę klimatyzowaną, fotel pneumatyczny, oświetlenie robocze, zaczep typu Piton Fix, komplet obciążników oraz koła o rozmiarach min. 320/85R24 i 420/85R34.
Pojazd musi być fabrycznie nowy, rok produkcji 2024 lub 2025, z pełną gwarancją producenta i kompletem dokumentacji (CE, homologacja, instrukcja w języku polskim).
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 194000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowania, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. W postępowaniu w części 1 złożono następującą ofertę: BM Solutions Sp. z o.o., Rynek 60, 50-116 Wrocław.
Oferta podlega odrzuceniu a podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 w zw. z art. 266 ustawy Pzp
Wykonawca w załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia – formularzu ofertowym – nie wskazał marki oraz modelu oferowanego zbiornika na wodę, mimo
że ich podanie było obowiązkowe zgodnie z treścią formularza ofertowego oraz jednoznacznie wynikało z dokumentacji postępowania, w tym z wymogu złożenia oferty na formularzu przygotowanym przez Zamawiającego.
Brak wskazania marki i modelu sprawia, że Zamawiający nie ma możliwości ustalenia, czy oferowany zbiornik spełnia wymagania techniczne i użytkowe określone w SWZ, w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia, co czyni ofertę niezgodną
z warunkami zamówienia, w rozumieniu art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowania, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. W postępowaniu w części 2 złożono następującą ofertę: AGROHANDEL Tomasz Glanowski, ul. Woźniaków 19A, 99-300 Kutno
Oferta podlega odrzuceniu a podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 w zw. z art. 266 ustawy Pzp
Zamawiający w treści załącznika nr 2b do Specyfikacji Warunków Zamówienia – opisie przedmiotu zamówienia dla części 2 – określił minimalne wymagania techniczne dla oferowanej przyczepy. Wśród parametrów obligatoryjnych wskazano jednoznacznie wymóg dotyczący typu zawieszenia, tj. zawieszenie oparte na resorze parabolicznym.
Z przedstawionej przez Wykonawcę oferty wynika, że zaoferowana przyczepa nie posiada zawieszenia zgodnego z wymaganiami Zamawiającego – wykonawca zaproponował przyczepę wyposażoną w zawieszenie z resorem piórowym.
W związku z powyższym treść oferty pozostaje niezgodna z warunkami zamówienia
w rozumieniu art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowania, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. W postępowaniu w części 3 złożono następującą ofertę: Sarna Sp. z o.o., ul. Ostródzka 3a, 14-330 Małdyty
Oferta podlega odrzuceniu a podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 w zw. z art. 266 ustawy Pzp
Zamawiający w treści załącznika nr 2c do Specyfikacji Warunków Zamówienia- opisie przedmiotu zamówienia dla części 3- określił minimalne wymagania techniczne dla ciągnika. Wśród parametrów obligatoryjnych wskazano m.in. wymóg dotyczący alternatora o wydajności co najmniej 150 A.
Z przedstawionej przez Wykonawcę oferty wynika, że zaoferowany ciągnik wyposażony jest w alternator o wydajności 120 A, co nie spełnia minimalnego parametru wymaganego przez Zamawiającego.
W związku z powyższym treść oferty pozostaje niezgodna z warunkami zamówienia
w rozumieniu art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI GNIEWKOWO
- Dostawa oleju napędowego do zbiornika paliw na potrzeby Przedsiębiorstwa Komunalnego "Gniewkowo" Sp. z o.o . w 2026r.
- Dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 do ogrzewania dwóch budynków Domu Pomocy Społecznej w Warzynie w I półroczu 2026 roku
więcej: przetargi GNIEWKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców Powiatu Węgrowskiego poprzez doposażenie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Węgrowie w sprzęt do działań ratowniczych i ochrony ludności - II podejście
- "Zakup agregatów prądotwórczych oraz przyczepy transportowej pod agregat"- powt.
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Niebylec
- Zakup i dostawa używanego ciągnika rolniczego
- "Zakup ciągnika rolniczego w celu realizacji zadania w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026".
- Wyposażenie powiatowego magazynu przeciwpowodziowego i zarządzania kryzysowego
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





