Ogłoszenie z dnia 2025-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00481367/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw poprzez zakup agregatów prądotwórczych, pomp do wody oraz mobilnego sprzętu oświetleniowego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PISZCZAC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237635
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Włodawska 8
1.5.2.) Miejscowość: Piszczac
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-530
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@piszczac.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.piszczac.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1f565f2f-573f-4147-ab18-ae94ee99a63d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw poprzez zakup agregatów prądotwórczych, pomp do wody oraz mobilnego sprzętu oświetleniowego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f565f2f-573f-4147-ab18-ae94ee99a63d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00551318
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00051447/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw poprzez zakup agregatów prądotwórczych, pomp do wody oraz mobilnego sprzętu oświetleniowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW.271.11.A.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.1. część 1 zamówienia: „Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej 2025-2026”Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
dostawę 5 szt. fabrycznie nowych agregatów prądotwórczych o mocy od 3kW do 5kW wraz z pełną dokumentacją techniczną,
dostawę 5 szt. fabrycznie nowych agregatu prądotwórczego o mocy od 6kW do 9kW wraz z pełną dokumentacją techniczną,
dostawę 5 sztuk fabrycznie nowych agregatu prądotwórczego o mocy od od 20kW do 30kW wraz z pełną dokumentacją techniczną,
dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, kompletny pod względem technicznym,
przedmiot zamówienia należy dostarczyć na miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Piszczacu, ul. Włodawska 8, 21-530 Piszczac,
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 175000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.2. część 2 zamówienia: „Dostawa pompy do wody w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej 2025-2026”.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
dostawę 3 szt. fabrycznie nowych motopomp przeznaczonych do pompowania rozwodnionego błota, wody szlamowej, wody zanieczyszczonej odpadami biologicznymi, chemicznymi, ropopochodnymi itp., o wydajności minimalna 2000 l/min
dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, kompletny pod względem technicznym,
przedmiot zamówienia należy dostarczyć na miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Piszczacu, ul. Włodawska 8, 21-530 Piszczac
4.5.3.) Główny kod CPV: 42122130-0 - Pompy wodne
4.5.5.) Wartość części: 39000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.3. część 3 zamówienia: „Dostawa mobilnego sprzętu oświetleniowego w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej 2025-2026”.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
dostawę 10 kompletów fabrycznie nowego mobilnego sprzętu oświetleniowego o powierzchni oświetlanej 360 º i minimum sześciu oprawach na jednym statywie, wraz z pełną dokumentacją techniczną, przystosowanych do pracy ciągłej,
dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, kompletny pod względem technicznym,
przedmiot zamówienia należy dostarczyć na miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Piszczacu, ul. Włodawska 8, 21-530 Piszczac
4.5.3.) Główny kod CPV: 31521300-7 - Przenośne lampy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wartość oferty przekracza założoną kwotę przeznaczona na realizację zamówienia
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferent odmówił podpisania umowy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa agregatu prądotwórczego oraz zapasowego zbiornika wody pitnej dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Zakup i dostawa agregatu prądotwórczego dla Gminy Świerzno
- Zakup agregatów dla realizacji zadań OC i OL Gminy Miejskiej Aleksandrów Kujawski
- Dostawa agregatu prądotwórczego w zakresie objętym wnioskiem pn. "Budowa magazynu i zakup wyposażenia na potrzeby zarządzania kryzysowego w Jarosławiu" w ramach Programu Ochrony Ludności i OC
- Dostawa wyposażenia i urządzeń przeznaczonych do wykorzystania w celu realizacji zadań w ramach systemu ochrony ludności i obrony cywilnej III.
- Zakup stacjonarnych agregatów prądotwórczych dla jednostek administracji i ochrony zdrowia w ramach OL i OC.
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





