Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00343954/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
- 2023/BZP 00428954/01 - Wynik z dnia 2023-10-05
- 2023/BZP 00430372/01 - Wynik z dnia 2023-10-05
- 2023/BZP 00466860/01 - Wynik z dnia 2023-10-27
- 2023/BZP 00467043/01 - Wynik z dnia 2023-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów reklamowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Karolkowa 30
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-207
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów reklamowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54ef5eb9-3477-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550959
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00131020/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Zakup gadżetów promocyjnych z logotypem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343954
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 305/2023/C
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 513288,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 zamówienia obejmuje dostawę materiałów reklamowych - drobnych gadżetów.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 267626,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 zamówienia obejmuje dostawę materiałów reklamowych wykonanych z użyciem wosku4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 8300,96 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 zamówienia obejmuje dostawę materiałów reklamowych wykonanych z drewna lub szkła lub metalu – akcesoriów do żywności lub napojów4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 24381,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 zamówienia obejmuje dostawę materiałów reklamowych zawierających nasiona roślin4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne
4.5.5.) Wartość części: 93416,46 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 zamówienia obejmuje dostawę materiałów reklamowych wykonanych m.in. ze skóry oraz z wykorzystaniem bursztynu4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
18530000-3 - Prezenty i nagrody
4.5.5.) Wartość części: 49744,99 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 zamówienia obejmuje dostawę materiałów reklamowych – toreb4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne
4.5.5.) Wartość części: 59218,19 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części nr 7 zamówienia obejmuje dostawę materiałów reklamowych do zabudowy stoisk4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne
4.5.5.) Wartość części: 10600,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W części 3 zamówienia jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez Panią Elżbietę Zajet, prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą PPHU LIR, miejsce prowadzenia działalności: ul. Grunwaldzka 2, 82-300 Elbląg.
Zamawiający, w dniu 07.12.2023 r., wezwał Wykonawcę do przekazania ostatecznego stanowiska w sprawie zawarcia umów w ww. częściach zamówienia lub odstąpienia od zawarcia tych umów.
Wykonawca, w wyznaczonym terminie, nie przekazał oświadczenia w przedmiotowej sprawie. W konsekwencji Zamawiający uznał, że Wykonawca uchylił się od zawarcia umów we wskazanych wyżej częściach zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 7 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosownie do brzmienia art. 259 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26445,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33271,50 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W części nr 5 zamówienia jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez Panią Elżbietę Zajet, prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą PPHU LIR, miejsce prowadzenia działalności: ul. Grunwaldzka 2, 82-300 Elbląg.
Zamawiający, w dniu 07.12.2023 r., wezwał Wykonawcę do przekazania ostatecznego stanowiska w sprawie zawarcia umów w ww. częściach zamówienia lub odstąpienia od zawarcia tych umów.
Wykonawca, w wyznaczonym terminie, nie przekazał oświadczenia w przedmiotowej sprawie. W konsekwencji Zamawiający uznał, że Wykonawca uchylił się od zawarcia umów we wskazanych wyżej częściach zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 7 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosownie do brzmienia art. 259 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55577,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73554,00 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W części nr 6 zamówienia jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez Panią Elżbietę Zajet, prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą PPHU LIR, miejsce prowadzenia działalności: ul. Grunwaldzka 2, 82-300 Elbląg.
Zamawiający, w dniu 07.12.2023 r., wezwał Wykonawcę do przekazania ostatecznego stanowiska w sprawie zawarcia umów w ww. częściach zamówienia lub odstąpienia od zawarcia tych umów.
Wykonawca, w wyznaczonym terminie, nie przekazał oświadczenia w przedmiotowej sprawie. W konsekwencji Zamawiający uznał, że Wykonawca uchylił się od zawarcia umów we wskazanych wyżej częściach zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 7 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosownie do brzmienia art. 259 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66973,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148215,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/071/24 Dostawa materiałów opatrunkowych oraz folii operacyjnych - 19 pakietów.
- Rezerwacja i zakup usług hotelarskich w kraju
- Dostawa mikroskopów specjalistycznych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-067/2024
- Realizacja w latach 2025 - 2027 specjalistycznych usług medycznych - badań personelu lotniczego Komendy Głównej Policji i Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji "BOA".
- Wykonanie izolacji poziomej pomieszczeń serwerowni Gmachu Elektroniki Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 15/19
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy na rzecz rozwoju doradztwa zawodowego w województwie lubelskim.
- Kompleksowa usługa opracowania materiału edukacyjnego dla nauczycieli w zakresie ekonomii społecznej w postaci scenariusza do tzw. "żywej lekcji" o ekonomii społecznej.
- Materiały informacyjno-promocyjne dotyczące budowy III linii metra Etap I Praga
- Dostawa gadżetów na potrzeby Uniwersytetu Kaliskiego
- Zaprojektowanie, wykonanie i montaż czterech tablic informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
- Kompleksowa organizacja Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy
więcej: Prezenty i nagrody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.