eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów reklamowych



Ogłoszenie z dnia 2023-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów reklamowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Karolkowa 30

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-207

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Realizacja zadań w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów reklamowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54ef5eb9-3477-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550959

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00131020/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Zakup gadżetów promocyjnych z logotypem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343954

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 305/2023/C

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 513288,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 zamówienia obejmuje dostawę materiałów reklamowych - drobnych gadżetów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Wartość części: 267626,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 zamówienia obejmuje dostawę materiałów reklamowych wykonanych z użyciem wosku

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Wartość części: 8300,96 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 zamówienia obejmuje dostawę materiałów reklamowych wykonanych z drewna lub szkła lub metalu – akcesoriów do żywności lub napojów

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Wartość części: 24381,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 zamówienia obejmuje dostawę materiałów reklamowych zawierających nasiona roślin

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne

4.5.5.) Wartość części: 93416,46 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 zamówienia obejmuje dostawę materiałów reklamowych wykonanych m.in. ze skóry oraz z wykorzystaniem bursztynu

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

18530000-3 - Prezenty i nagrody

4.5.5.) Wartość części: 49744,99 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6 zamówienia obejmuje dostawę materiałów reklamowych – toreb

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne

4.5.5.) Wartość części: 59218,19 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części nr 7 zamówienia obejmuje dostawę materiałów reklamowych do zabudowy stoisk

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne

4.5.5.) Wartość części: 10600,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W części 3 zamówienia jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez Panią Elżbietę Zajet, prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą PPHU LIR, miejsce prowadzenia działalności: ul. Grunwaldzka 2, 82-300 Elbląg.
Zamawiający, w dniu 07.12.2023 r., wezwał Wykonawcę do przekazania ostatecznego stanowiska w sprawie zawarcia umów w ww. częściach zamówienia lub odstąpienia od zawarcia tych umów.
Wykonawca, w wyznaczonym terminie, nie przekazał oświadczenia w przedmiotowej sprawie. W konsekwencji Zamawiający uznał, że Wykonawca uchylił się od zawarcia umów we wskazanych wyżej częściach zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 7 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosownie do brzmienia art. 259 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26445,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33271,50 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W części nr 5 zamówienia jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez Panią Elżbietę Zajet, prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą PPHU LIR, miejsce prowadzenia działalności: ul. Grunwaldzka 2, 82-300 Elbląg.
Zamawiający, w dniu 07.12.2023 r., wezwał Wykonawcę do przekazania ostatecznego stanowiska w sprawie zawarcia umów w ww. częściach zamówienia lub odstąpienia od zawarcia tych umów.
Wykonawca, w wyznaczonym terminie, nie przekazał oświadczenia w przedmiotowej sprawie. W konsekwencji Zamawiający uznał, że Wykonawca uchylił się od zawarcia umów we wskazanych wyżej częściach zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 7 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosownie do brzmienia art. 259 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55577,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73554,00 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W części nr 6 zamówienia jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez Panią Elżbietę Zajet, prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą PPHU LIR, miejsce prowadzenia działalności: ul. Grunwaldzka 2, 82-300 Elbląg.
Zamawiający, w dniu 07.12.2023 r., wezwał Wykonawcę do przekazania ostatecznego stanowiska w sprawie zawarcia umów w ww. częściach zamówienia lub odstąpienia od zawarcia tych umów.
Wykonawca, w wyznaczonym terminie, nie przekazał oświadczenia w przedmiotowej sprawie. W konsekwencji Zamawiający uznał, że Wykonawca uchylił się od zawarcia umów we wskazanych wyżej częściach zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 7 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosownie do brzmienia art. 259 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66973,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148215,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.