Ogłoszenie z dnia 2025-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00527083/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu typu pick-up
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KALISZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250733170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowy Świat 40-42
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: (62)76-54-203
1.5.8.) Numer faksu: (62)76-54-205
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kmpspkalisz@psp.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-kalisz
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d791569f-bd38-4942-a8eb-857748f81eab1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu typu pick-up2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d791569f-bd38-4942-a8eb-857748f81eab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00550903
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028446/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Zakup samochodu typu pick-up
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00527083
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.60.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest nabycie pojazdu typu pick-up dla Komendy Miejskiej PSP w Kaliszu z wykorzystywaniem do przewozu mobilnego zestaw łączności zapewniającego sprawną i bezpieczną wymianę informacji, skuteczną koordynację działań oraz ciągłość dowodzenia, a także do szybkiego transportu ratowników i ewakuacji osób w sytuacjach kryzysowych, zdarzeniach masowych, katastrofach i w czasie wojny.
2. Przedmiotowe zadanie zlecone jest w ramach REALIZACJA PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ NA LATA 2025/2026 w zakresie Obszar II - ZABEZPIECZENIE LOGISTYCZNE I ZAPEWNIENIE CIĄGŁOŚCI DOSTAW - Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OLiOC.
3. Szczegółowy zakres zamówienia określają: załącznik nr 1 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), załącznik nr 2 (wykaz parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia) oraz załącznik nr 3 (istotne postanowienia umowy).
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć fabrycznie nowy samochód do siedziby Zamawiającego tj. do Komendy Miejskiej PSP w Kaliszu, ul. Nowy Świat 40-42, 62-800 Kalisz.
5. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualnie podane w SWZ bądź innym integralnym z SWZ dokumencie, nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych.
6. Rozwiązania równoważne:
1) w przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, nazw własnych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę/producenta, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert, których przedmiotem są rozwiązania równoważne. Oznacza to, że dopuszcza się zaoferowanie wyrobów nie gorszych niż opisywane, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe, co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji niniejszego postępowania.
2) w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienia
do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
3) ewentualne użyte w dokumentacji zamówienia nazwy, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania rozwiązań danego producenta, lecz wskazanie na rozwiązanie, które powinno posiadać cechy techniczne, technologiczne nie gorsze od podanych
w dokumentacji zamówienia. Zamawiający w przypadku ofert zawierających rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji wymagań technicznych zawartych
w załącznikach do Specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić
w ofercie równoważność oferowanych urządzeń lub systemów. Ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane
w załącznikach do Specyfikacji minimalnych wymaganiach jakościowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych,
4) rozwiązania równoważne zaproponowane przez Wykonawcę muszą posiadać co najmniej takie same lub lepsze parametry, co najmniej w zakresie wskazanym przez Zamawiającego i nie obniżą określonych przez Zamawiającego standardów,
5) Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, tj. przedłożyć wraz z ofertą wykaz rozwiązań równoważnych w szczególności wraz z ich opisem, oświadczeniem dotyczącym zgodności zaproponowanych rozwiązań równoważnych
z wymaganiami/cechami/kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz z zestawieniem wszystkich zaproponowanych elementów równoważnych, by wykazać ich równoważność w stosunku do elementów opisanych w SWZ.
7. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
dostawę, transport,
szkolenie instruktażowe z obsługi przedmiotu zamówienia,
uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania,
zapewnienia wsparcia technicznego.
8. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2025 roku, wolny od wad technicznych i prawnych.
9. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko w miejsce określone przez Zamawiającego w ust. 4
10. Transport krajowy i zagraniczny, podatki, wszelkie opłaty celne, skarbowe oraz inne opłaty leżą po stronie Wykonawcy.
11. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji, rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego.
12. Przeglądy okresowe i gwarancyjne oraz naprawy wszelkich stwierdzonych usterek pojazdu, wykonywane będą przez autoryzowany serwis w obrębie do 60 km od siedziby Zamawiającego
13. Kod opisujący przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV:
34110000-1 samochody osobowe,
34130000-7: Pojazdy silnikowe do transportu towarów
4131000-4 Pick-up,
34114000-9 pojazdy specjalne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34114000-9 - Pojazdy specjalne
34110000-1 - Samochody osobowe
34131000-4 - Pikapy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 257 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 257 pkt 1 ustawy, ponieważ środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostały mu przyznane.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Dostawa i montaż mebli w ramach pierwszego wyposażenia placówki opiekuńczo-wychowawczej typu interwencyjnego przy ul. Garncarskiej w Kaliszu.
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu oraz w Radiu Centrum w Kaliszu.
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Zduny ul. Żytnia oraz ul. Ogrodowa, gm. Opatówek - ETAP I
- Druk i dostawa książki pt. ZNACZENIE POLSKICH ŚRODOWISK POLITYCZNYCH XIX WIEKU DLA FORMOWANIA KADR ODRODZONEJ POLSKI HISTORIA I BIOGRAFIE
- Opracowanie niezbędnej dokumentacji dla zadania pn. "Przebudowa dachu Teatru z dostosowaniem do zaleceń ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej z modernizacją sceny i widowni"
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup samochodu typu pickup z napędem 4x4, służący jako pojazd tzw. pierwszego rzutu do udzielania i dostarczania sprzętu, pomocy humanitarnej oraz żywności i środków medycznych"
- Zakup samochodu 9-osobowego (mikrobus) do przewozu osób niepełnosprawnych dla Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Mińsku Mazowieckim(2)
- Dostawa samochodu
- Zakup samochodu dziewięcioosobowego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- "Dostawa jednego pojazdu kwatermistrzowskiego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Obornikach."
- "Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Siedliskach" - dostawa sprzętu
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





