eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RacibórzPrzebudowa budynku nr 4 na terenie Komendy Śląskiego Oddziału" w formule zaprojektuj i wybuduj.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku nr 4 na terenie Komendy Śląskiego Oddziału” w formule zaprojektuj i wybuduj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM. NADKOM. JÓZEFA BOCHEŃSKIEGO Z SIEDZIBĄ W RACIBORZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273159157

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Racibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 414 41 47

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.slosg@strazgraniczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.slaski.strazgraniczna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://slosg.ezamawiajacy.pl/pn/SLOSG/demand/238732/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku nr 4 na terenie Komendy Śląskiego Oddziału” w formule zaprojektuj i wybuduj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8a8ae01-d1cb-46ae-a5a8-b3af8e3d37e4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00550774

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00108792/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa budynku nr 4 na terenie Komendy ŚlOSG

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00464521

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 16/ZP/10/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa budynku nr 4 na terenie Komendy Śląskiego Oddziału” w formule zaprojektuj i wybuduj.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych mających na celu przebudowę bram garażowych budynku nr 4 na terenie Komendy ŚlOSG w zakresie zmian konstrukcyjnych bram, ponadto wpłynie na:
- zmniejszenie koszów eksploatacji i niższe koszty konserwacji,
- poprawę bezpieczeństwa istniejącego taboru samochodowego,
- zwiększenie efektywności i funkcjonalności budynku,
- poprawę estetyki budynku.
2. Planowany zakres rzeczowy zadania obejmuje wykonanie:
1) Wykonanie koncepcji projektowej,
2) Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ewentualnych pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami, w tym:
a) inwentaryzacji,
b) projektu technicznego pełniącego również rolę wykonawczego,
c) przedmiaru i kosztorysu,
d) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
e) instrukcja BIOZ.
f) wykaz urządzeń i materiałów z określeniem paramentów w tym parametrów decydujących o równoważności urządzeń i materiałów.
3) Wykonanie robót budowlanych w poniższym zakresie:
a) demontaż poszycia okładzin ścian elewacji północno-zachodniej,
b) miejscowa rozbiórka ścian betonowych i żelbetowych w zakresie poszerzenia bram,
c) przebudowa bram garażowych wraz z ich poszerzeniem, w tym: demontaż bram, przebudowa konstrukcji, montaż bram garażowych segmentowych,
d) uzupełnienie konstrukcji murowych wraz z wykonaniem tynków i powłok malarskich elewacji płn.-zach.,
e) montaż okładzin ścian zewnętrznych elewacji północno zachodniej,
f) wymiana obróbek blacharskich, wymiana rynien i rur spustowych elewacji płn.-zach.,
g) wymiana instalacji elektrycznej zlokalizowanej w obrębie elewacji płn. – zach.
4) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195999,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195999,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195999,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo - Handlowy Kamil Duda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7481517127

7.3.3) Ulica: Zielona 42

7.3.4) Miejscowość: Kietrz

7.3.5) Kod pocztowy: 48-130

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195999,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.