Ogłoszenie z dnia 2025-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00486268/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA ODBIORU, PRZEWOZU I PRZECHOWYWANIA ZWŁOK Z POWIATOWEGO ZESPOŁU SZPITALI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932966540
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 1
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 77 67 427
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzsolesnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzsolesnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11977171.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA ODBIORU, PRZEWOZU I PRZECHOWYWANIA ZWŁOK Z POWIATOWEGO ZESPOŁU SZPITALI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-706480d1-cc77-4a45-9809-0b5d1d18a3ee
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00550650
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00009057/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa odbioru, przewozu i przechowywania zwłok.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00486268
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZS/TP/19/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 576320,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest świadczenie kompleksowej usługi w zakresie odbioru, transportu i przechowywania zwłok osób zmarłych z Powiatowego Zespołu Szpitali, z Oleśnicy ul. Armii Krajowej 1.4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.5.5.) Wartość części: 447440,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest świadczenie kompleksowej usługi w zakresie odbioru, transportu i przechowywania zwłok osób zmarłych z Powiatowego Zespołu Szpitali, z Sycowa ul. Oleśnicka 25.4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 128880,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499154,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499154,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499154,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZUP In Memento T.Jakubowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9161394983
7.3.3) Ulica: 3 maja 53
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Pogrzebowych In Memento Tomasz Jakubowski
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Pogrzebowych In Memento Tomasz Jakubowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499154,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-01 do 2027-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135342,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135324,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135324,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Handlowy Krzysztof Szpytma
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6191189335
7.3.3) Ulica: Kaliska 16D
7.3.4) Miejscowość: Syców
7.3.5) Kod pocztowy: 56-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY KRZYSZTOF SZPYTMA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY KRZYSZTOF SZPYTMA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135324,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-01 do 2027-12-31INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla dwóch zadań oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Usługa dostawy posiłków dla dzieci uczęszczających do Żłobka Gminnego przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy w roku 2026.
- Zakup fabrycznie nowego pojazdu dostawczego furgon H1,L1 z napędem elektrycznym z homologacją N1
- "Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Oleśnicy"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 3 w Oleśnicy w 2026 roku
- Dostawa samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowozy szkolne dzieci i młodzieży na podstawie miesięcznych biletów do placówek oświatowych na terenie Gminy Lipinki Łużyckie w roku kalendarzowym 2026
- Świadczenie usług medycznych dla żołnierzy i pracowników Resortu Obrony Narodowej - polegających na sprawowaniu profilaktycznej opieki zdrowotnej z zakresu medycyny pracy w 2026 roku.
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tłuszcz do placówek oświatowych w okresie styczeń - czerwiec 2026 roku
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dzieci
- Świadczenie usług sprawienia pogrzebu osób zmarłych na terenie Gminy Miejskiej Kraków
- "Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Słupia do szkół i Ośrodków Szkolno - Wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki w roku 2026"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





