Og³oszenie z dnia 2024-10-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00561793/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-24
- 2024/BZP 00599209/01 - Wynik z dnia 2024-11-18
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego (grzewczego) dla potrzeb jednostek organizacyjnych Gminy Wolin
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA WOLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685510
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 23
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-510
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.5.7.) Numer telefonu: 512351313
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminawolin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminawolin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego (grzewczego) dla potrzeb jednostek organizacyjnych Gminy Wolin
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-52264473-0b80-4de0-9c7a-9810fbdcdd9b
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00550649
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00057208/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.7 Sukcesywna dostawa oleju opa³owego (grzewczego) dla potrzeb jednostek organizacyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gminawolin.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma Zakupowa Marketplanet: https://gminawolin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postepowaniu o udzielenie zamówienia, a w szczególno¶ci:
a. Sk³adanie ofert, wymiana informacji,
b. Przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ pomiêdzy Wykonawc± a Zamawiaj±cym, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipa 2022 r. o ¶wiadczeniu us³ug droga elektroniczn± (Dz. U. z 2020, poz. 344), na Platformie zakupowej.
2. Do przes³ania dokumentów, o¶wiadczeñ, w tym potwierdzenia czynno¶ci z³o¿enia oferty, niezbêdne jest posiadanie przez Wykonawcê: kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu (profilu) zaufanego, podpisu osobistego (e-dowodu).
3. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem sekcji „Wiadomo¶ci".
4. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa Marketplanet, tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
5. W przypadku braku mo¿liwo¶ci komunikacji poprzez Platformê Zakupow± osobami uprawnionymi do kontaktowania siê z Wykonawcami s±: Ewa Woszczyk, Halina Prachnio, e-mail: zamowienia@gminawolin.pl
6. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
7. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej na Platformie Zakupowej tj.:
1) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej;
3) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2;
4) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie pdf.
8. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, mg, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
9. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh;mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
10. Z³o¿enie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania siê :https;//gmina wolin.ezamawiajacy.pl
11. Zasady rejestracji na Platformie i ogólne zasady korzystania z Platformy: - Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie: Gmina Wolin; https://gminawolin.ezamawiajacy.pl Lub https://oneplace.marketplanet.pl.
12. Instrukcja korzystania przez Wykonawców z Platformy stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem danych osobowych przetwarzanych przez Gminê Wolin-Urz±d Miejski w Wolinie jest Burmistrz Wolina. Dane Urzêdu: ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, adres e-mail: sekretariat@gminawolin.pl;
kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie: e-mail: iodo@gminawolin.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy ustawy Pzp, w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: Sukcesywna dostawa oleju opa³owego (grzewczego) dla potrzeb jednostek organizacyjnych Gminy Wolin, (ZP.271.22.2024.EW);
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; a po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególno¶ci ze wzglêdu na cele archiwalne- zgodnie z JRWA: dokumentacja zamówieñ publicznych posiada kategoriê archiwaln± B5 (okres przechowywania 5 lat) natomiast umowa zawart± w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych posiada kategoriê archiwaln± B10 (okres przechowywania 10 lat);
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2024.EW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa oleju opa³owego (grzewczego) dla potrzeb jednostek organizacyjnych Gminy Wolin. Zamówienie obejmuje dostarczanie oleju opa³owego lekkiego L1 do budynków ni¿ej wymienionych jednostek organizacyjnych/ o¶wiatowych Gminy Wolin: Publiczna Szko³a Podstawowa im. B. Chrobrego w Ko³czewie Publiczna Szko³a Podstawowa w Dargob±dzu Publiczna Szko³a Podstawowa w Troszynie - w ³±cznej przewidywanej ilo¶ci 40 560 litrów (40,56 m3). Ilo¶æ zakupionego oleju mo¿e byæ mniejsza. Dostawy bêd± realizowane w terminie: od dnia 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r. lub do wyczerpania warto¶ci umowy, je¶li nast±pi to przed dniem 31.12.2025 r. Dostawy odbywaæ siê bêd± na zapotrzebowanie telefoniczne lub za po¶rednictwem poczty elektronicznej dokonane przez upowa¿nione osoby. Olej bêd±cy przedmiotem dostawy musi byæ zgodny z norm± PN-C-96024.2011P - olej opa³owy lekki L1.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta przedstawiaj±ca najkorzystniejszy bilans ceny
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:- Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiadaæ aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi wydan± na podstawie ustawy Prawo Energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r. (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 226 ze zm.).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia spe³nienie ww. warunku musi wykazaæ Wykonawca który bêdzie wykonywa³ czynno¶ci wymagaj±ce posiadania ww. koncesji.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca sk³ada:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 (za³±cznik nr 2 do SWZ), dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca sk³ada:
1. aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi wydan± na podstawie ustawy Prawo Energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie winno byæ za³±czone do oferty zgodnie z Rozdzia³em XIV ust. 3 pkt 4 oraz ust. 4 SWZ.2. Wszelk± korespondencjê w postêpowaniu Zamawiaj±cy kieruje do pe³nomocnika.
3. Przed zawarciem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców, zawieraj±c± co najmniej:
1) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia;
2) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada³ bêdzie uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy , do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie jw. przedk³ada siê, w przypadku okre¶lonym w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp., zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 5 do SWZ.
7. Podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami Projektowanych Postanowieñ Umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-28 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty powinny byc z³o¿one za po¶rednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet, pod adresem internetowym: https://gminawolin.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-28 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-26
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Ofertê sk³ada siê na Formularzu „OFERTA” – Za³±cznik nr 1 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:1) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX a ust. 10 SWZ;
2) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (je¿eli dotyczy);
3) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 6 SWZ (je¿eli dotyczy);
4) dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do dzia³ania w imieniu wykonawcy:
a) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru - potwierdzaj±ce umocowanie do dzia³ania w imieniu wykonawcy. Uwaga: Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów,
b) pe³nomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania wykonawcy, je¿eli w jego imieniu dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit. a powy¿ej. Powy¿sze stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie (dot. tak¿e spó³ek cywilnych).
2. Je¿eli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 4 lit. a), Wykonawca jest zobowi±zany do³±czyæ do oferty stosowne pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
3. Oferta oraz pozosta³e o¶wiadczenia i dokumenty, dla których Zamawiaj±cy okre¶li³ wzory w formie formularzy zamieszczonych w za³±cznikach do SWZ, powinny byæ sporz±dzone zgodnie z tymi wzorami, co do tre¶ci oraz opisu kolumn i wierszy.
INNE PRZETARGI WOLIN
wiêcej: przetargi WOLIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa oleju napêdowego grzewczego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Zakup paliw.
- Dostawy oleju opa³owego lekkiego L-1- 120 m3
- Sukcesywna dostawa oleju napêdowego grzewczego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Psarach
- zakup i sukcesywna dostawa oleju opa³owego grzewczego do dwóch kot³owni znajduj±cych siê na terenie Domu Pomocy Spo³ecznej w Szczawnie
- dostawa: oleju napêdowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opa³owego lekkiego w okresie wrzesieñ 2006 - sierpieñ 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i p³ynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.