Ogłoszenie z dnia 2025-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00438164/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa 120000 litrów oleju napędowego (tankowanie do zbiornika stacjonarnego) na potrzeby Przedsiębiorstwa Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Gliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278165760
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rybnicka 199A
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-122
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.jurkiewicz@pzogliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzogliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11795111.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa 120000 litrów oleju napędowego (tankowanie do zbiornika stacjonarnego) na potrzeby Przedsiębiorstwa Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Gliwicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95a08992-872e-4e4c-bd41-d82c793aa060
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00550617
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00438164
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZO.261.4.IZ.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z treścią SWZ:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy.
3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego na instalację przetwarzania odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B. Olej napędowy przeznaczony jest jako paliwo do maszyn i urządzeń z silnikami wysokiej klasy.
4. Olej napędowy musi spełniać wymagania obowiązującej Polskiej Normy PN-EN oraz wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1018) oraz wszystkimi aktualnie obowiązującymi w okresie obowiązywania umowy aktami prawnymi.
5. Wielkość dostaw oleju napędowego szacuje się w okresie 12 miesięcy na około 120000 litów.
6. Jednorazowa dostawa oleju napędowego około 5000 litrów (pojemność zbiornika stacjonarnego); jednak nie mniej niż 4500 litrów.
7. Na podstawie dotychczasowych harmonogramów Zamawiający szacuje dwie dostawy w miesiącu; 24 dostawy w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie zmniejszenie lub zwiększenie częstotliwości dostaw w miesiącu (przewidziana jednorazowa ilość zgodnie z pkt.7).
8. Dostawy paliwa będą realizowane sukcesywnie na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego na wskazany email, w terminie do 48 godzin od złożenia zamówienia. Tankowanie paliwa Wykonawca realizował będzie każdorazowo własnym środkiem transportu, przystosowanym do przewozu i tankowania paliw płynnych.
9. Rozliczenia tankowania pojazdów odbywać się będą w formie przelewu, po otrzymaniu faktury zbiorczej w okresach rozliczeniowych obejmujących okres 1-miesięczny. Zapłata za olej napędowy będzie dokonywana przez Zamawiającego przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury wraz z dołączonym oświadczeniem o jakości dostarczonego i zatankowanego do maszyn oleju napędowego.
10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 642000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 662724 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 642000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEMAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310101750
7.3.3) Ulica: Świętokrzyska 2
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-101
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 642000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowej obsługi łaźni górniczych dla potrzeb Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica
- Cyfrowe szkolenie e-learningowe dotyczące świadomości szczególnych potrzeb, w tym niepełnosprawności oraz zasad zapewnienia dostępności na Uczelni. Znak sprawy: DZPZ.283.102.2025.AL
- 4WOG.1200.2712.102.2025 Usługa wynajmu strzelnicy celem realizacji zadań programowych ze szkolenia ogniowego na rzecz j.w. będących na zaopatrzeniu 4 WOG w Gliwicach w podziale na 13 części
- Dostawa różnicowego kalorymetru skaningowego (DSC). Znak sprawy DZPZ.282.117.2025.AG
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Ligonia 36 w Gliwicach
- Dostawa automatycznego czytnika luminescencji TL/OSL wraz ze źródłem beta, znak sprawy: DZPZ.282.110.2025.AP
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowy zakup paliw do środków transportowych dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie na obszarze całego kraju
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego w 2026 roku dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Słomnikach"
- Dostawa paliw płynnych w m. Stoczek Łukowski
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych - oleju napędowego ON (B0), benzyny bezołowiowej E95 oraz płynu Ad Blue na 2026 rok do pojazdów i urządzeń technicznych na potrzeby Gminy Trzeszczany
- Dostawa paliw płynnych i AdBlue dla pojazdów PBGiTR w Rzeszowie w 2026 roku
- Zakup paliw płynnych
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





