Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00524974/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z aplikacjami dla SP ZOZ w Łęcznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁĘCZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431218969
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krasnystawska 52
1.5.2.) Miejscowość: Łęczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital.leczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.leczna.pl/bip/zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-50723450-846c-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z aplikacjami dla SP ZOZ w Łęcznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50723450-846c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550491
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00114150/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa sprzętu komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00524974
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ-DZ/24/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprzęt komputerowy wraz z aplikacjami biurowymi. Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w załącznikach nr od 3.1 do 3.2 (odpowiednia dla oferowanego zestawu) stanowiących Specyfikację parametrów technicznych.Postepowanie przetargowe zostało podzielone na 2 zestawy:
Zestaw nr 1- sprzęt komputerowy Kod CPV: 30200000-1 urządzenia komputerowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 370400 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprzęt komputerowy wraz z aplikacjami biurowymi. Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w załącznikach nr od 3.1 do 3.2 (odpowiednia dla oferowanego zestawu) stanowiących Specyfikację parametrów technicznych.Postepowanie przetargowe zostało podzielone na 2 zestawy:
Zestaw nr 2- aplikacje biurowe Kod CPV: 48920000-3 pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 48920000-3 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych
4.5.5.) Wartość części: 17000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne odrzucenia oferty :
W postępowaniu przetargowym w zakresie zestawu nr 1 została złożona tylko jedna oferta przez REDICREO CHMIELA SYLWESTRZAK MAJDA SPÓŁKA JAWNA ul. Zygmuntowska 12 31-314 Kraków. W toku badania Zamawiający stwierdził, że oferta nie zawiera wymaganej zgodnie
z punktem 12.15.3. specyfikacji parametrów technicznych - załącznik nr od 3.1 oraz przedmiotowych środków dowodowych:
dla zestawu nr 1 poz 1 t.j
1. Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu
2. Certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu
3. Deklaracja zgodności CE
4. Certyfikat EPEAT min. Silver dla Polski
5. Certyfikat TCO
6. ISO 9001: 2015 na świadczenie usług serwisowych
7. autoryzacje producenta komputera
dla zestawu nr 1 poz 3
8. Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu
9. Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu
10. Deklaracja zgodności CE
11. Certyfikat ISO 50001
12. Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki
13. Potwierdzenie kompatybilności komputera z oferowanym systemem operacyjnym
14. EnergyStar – załączyć do oferty certyfikat lub wydruk z strony.
W związku z powyższym Zamawiający zobligowany jest do odrzucenia oferty złożonej przez REDICREO CHMIELA SYLWESTRZAK MAJDA SPÓŁKA JAWNA.
Uzasadnienie prawne odrzucenia oferty: art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c Pzp.
Zamawiający odrzuca ofertę, która została złożona przez Wykonawcę, który nie złożył
w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W związku z powyższym, jako że nie było więcej ofert Zamawiający jest zobligowany do unieważnia postępowania.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2) Pzp: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie zestawu nr 2- aplikacje biurowe:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W zakresie zestawu nr 2 nikt nie złożył oferty.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1) Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- Opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta i gminy Łęczna (POWTÓRZONE)
- Dostawa sprzętu serwerowego, sieciowego, zasilaczy awaryjnych i oprogramowania wraz ze szkoleniami administratorów w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" zadanie 1 i 3
- Wymiana oświetlenia ulicznego oraz oświetlenia przestrzeni publicznych na energooszczędne w gminie Łęczna
więcej: przetargi w Łęcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Doposażenie Gminy Wolanów oraz podległych jednostek w zakresie cyberbezpieczeństwa
- Wykonanie i uruchomienie HUTNICZEGO CENTRUM DOWODZENIA - przestrzeni edukacji i eksploracji
- Dostawa i montaż sieciowych urządzeń IT wraz z oprogramowaniem w związku z realizacją projektu grantowego pn. Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gm. Sierakowice (oraz jedn. podległych)
- ZP/CZD/174/25 Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących - 11 pakietów
- Dostawa komputerów dla potrzeb SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





