eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁęcznaDostawa sprzętu komputerowego wraz z aplikacjami dla SP ZOZ w Łęcznej



Ogłoszenie z dnia 2023-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z aplikacjami dla SP ZOZ w Łęcznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁĘCZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431218969

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krasnystawska 52

1.5.2.) Miejscowość: Łęczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital.leczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.leczna.pl/bip/zamowienia-publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-50723450-846c-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego wraz z aplikacjami dla SP ZOZ w Łęcznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50723450-846c-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550491

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00114150/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Dostawa sprzętu komputerowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00524974

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ-DZ/24/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzęt komputerowy wraz z aplikacjami biurowymi. Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w załącznikach nr od 3.1 do 3.2 (odpowiednia dla oferowanego zestawu) stanowiących Specyfikację parametrów technicznych.
Postepowanie przetargowe zostało podzielone na 2 zestawy:

Zestaw nr 1- sprzęt komputerowy Kod CPV: 30200000-1 urządzenia komputerowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 370400 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzęt komputerowy wraz z aplikacjami biurowymi. Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w załącznikach nr od 3.1 do 3.2 (odpowiednia dla oferowanego zestawu) stanowiących Specyfikację parametrów technicznych.
Postepowanie przetargowe zostało podzielone na 2 zestawy:


Zestaw nr 2- aplikacje biurowe Kod CPV: 48920000-3 pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 48920000-3 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych

4.5.5.) Wartość części: 17000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne odrzucenia oferty :
W postępowaniu przetargowym w zakresie zestawu nr 1 została złożona tylko jedna oferta przez REDICREO CHMIELA SYLWESTRZAK MAJDA SPÓŁKA JAWNA ul. Zygmuntowska 12 31-314 Kraków. W toku badania Zamawiający stwierdził, że oferta nie zawiera wymaganej zgodnie
z punktem 12.15.3. specyfikacji parametrów technicznych - załącznik nr od 3.1 oraz przedmiotowych środków dowodowych:
dla zestawu nr 1 poz 1 t.j
1. Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu
2. Certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu
3. Deklaracja zgodności CE
4. Certyfikat EPEAT min. Silver dla Polski
5. Certyfikat TCO
6. ISO 9001: 2015 na świadczenie usług serwisowych
7. autoryzacje producenta komputera
dla zestawu nr 1 poz 3
8. Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu
9. Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu
10. Deklaracja zgodności CE
11. Certyfikat ISO 50001
12. Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki
13. Potwierdzenie kompatybilności komputera z oferowanym systemem operacyjnym
14. EnergyStar – załączyć do oferty certyfikat lub wydruk z strony.

W związku z powyższym Zamawiający zobligowany jest do odrzucenia oferty złożonej przez REDICREO CHMIELA SYLWESTRZAK MAJDA SPÓŁKA JAWNA.

Uzasadnienie prawne odrzucenia oferty: art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c Pzp.
Zamawiający odrzuca ofertę, która została złożona przez Wykonawcę, który nie złożył
w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W związku z powyższym, jako że nie było więcej ofert Zamawiający jest zobligowany do unieważnia postępowania.

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2) Pzp: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie zestawu nr 2- aplikacje biurowe:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W zakresie zestawu nr 2 nikt nie złożył oferty.

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1) Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.