Ogłoszenie z dnia 2025-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00459936/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa cateringowo-gastronomiczna szkoleń odbywających się w Oddziale ZUS w Legnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ W LEGNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600450
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Władysława Grabskiego 26
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_legnica@zus.p
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zus.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa cateringowo-gastronomiczna szkoleń odbywających się w Oddziale ZUS w Legnicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9621698e-9c0c-4e3c-91c0-90e21888f90b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00550450
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00565382/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Obsługa cateringowo-gastronomiczna szkoleń odbywających się w Oddziale ZUS w Legnicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00459936
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 190000.271.5.2025-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150186,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest obsługa cateringowo-gastronomiczna, czyli świadczenie usług, polegających na przygotowywaniu, dostarczeniu oraz wydawaniu posiłków (śniadanie, obiad, kolacja), serwisów kawowych, jak również suchego prowiantu wydawanego zamiast posiłku (śniadanie, obiad, kolacja), uczestnikom grup szkoleń, warsztatów, konferencji, seminariów, narad, spotkań roboczych, okolicznościowych itp. organizowanych w Oddziale ZUS w Legnicy – zwanych dalej szkoleniami oraz obsługa cateringowo-gastronomiczna innych zdarzeń organizowanych w Oddziale ZUS w Legnicy
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55400000-4 - Usługi podawania napojów
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170864,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170864,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170864,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Techniczno-Projektowych "INVEST-SERVICE" Sławomir Czoch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6160000259
7.3.3) Ulica: Wierzbowa 5
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNO - PROJEKTOWYCH "INVEST-SERVICE" SŁAWOMIR CZOCH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170864,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Wykonanie serwisowania instalacji/urządzeń systemów klimatyzacyjnych, wentylacyjnych oraz grzewczo-wentylacyjnych w obiektach O/ZUS Legnica oraz podległych jednostkach terenowych.
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- DOSTAWA MOBILNEGO APARATU RTG ORAZ ULTRASONOGRAFU UROLOGICZNEGO
- DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH STOSOWANYCH W RAMACH CHEMIOTERAPII
- "Usługi w zakresie wykonywania operatów szacunkowych" - zamówienie zostało podzielone na 5 części
- Zakup i dostawa 50 sztuk krzeseł obrotowych do Sądu Okręgowego w Legnicy".
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi cateringowe na rok 2026
- Świadczenie usług wyżywienia wraz z dowozem dla uczestników Dziennego Domu Senior+, Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego oraz indywidualnych Klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Pakości
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków w 2026 roku do Przedszkola nr 1 w Krzyżu Wielkopolskim
- Usługa przygotowania i dostarczania posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci uczęszczających do Oddziałów Przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Pecnej
- Przygotowanie i dostawa ciepłych posiłków dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie oraz dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Usługa cateringowa w zakresie przygotowania i dostawy posiłków na rzecz podopiecznych RPOT w Ignatkach- Osiedle w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





