Ogłoszenie z dnia 2025-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00489596/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Tryb podstawowy bez negocjacji na dostawę parkomatów wraz z systemem do zarządzania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NAKIELSKA ADMINISTRACJA DOMÓW MIESZKALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 093161015
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Krzywoustego 7A
1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523045171
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nadm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11988901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Tryb podstawowy bez negocjacji na dostawę parkomatów wraz z systemem do zarządzania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cff1bc6-f54f-4c82-bc66-49db708d9662
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00550038
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00488539/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 dostawa parkomatów wraz z systemem do zarządzania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00489596
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NADM.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 572000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 567000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zmówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie piętnastu nowych urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkomatów) wraz z systemem komputerowym do zarządzania tymi urządzeniami w Strefie Płatnego Parkowania i Płatnych Miejscach Postojowych na terenie miasta Nakło nad Notecią.
Montaż wyżej wskazanych urządzeń odbędzie się na fundamentach przygotowanych przez Wykonawcę. Oprogramowanie nadzorujące pracę systemu należy zainstalować na dwóch komputerach wskazanych przez Zamawiającego w Biurze Strefy Płatnego Parkowania w Nakle nad Notecią.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) zakup, dostawę, montaż i uruchomienie piętnastu nowych, sprawnych technicznie urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkomatów) wraz z systemem komputerowym do zarządzania tymi urządzeniami w Strefie Płatnego Parkowania i Płatnych Miejscach Postojowych na ternie miasta Nakło nad Notecią, wraz ze znakami informacyjnymi (literą „P”) w miejscach wskazanych i ustalonych przez Zamawiającego;
2) montaż nowych parkomatów odbywać się będzie w godzinach funkcjonowania SPP i PMP ze względu na dostęp do systemu zarządzania znajdującego się w Biurze SPP i PMP;
3) przeszkolenie czterech pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń,
o których mowa w punkcie 1;
4) serwisowanie urządzeń, o których mowa w punkcie 1, w okresie gwarancji;
5) zakup, instalację i uruchomienie systemu do obsługi komputerowej urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkomatów) w Strefie Płatnego Parkowania i Płatnych Miejscach Postojowych na ternie miasta Nakło nad Notecią;
6) zdalny nadzór nad urządzeniami w oparciu o moduł GSM (karty SIM po stronie Zamawiającego);
7) system do windykacji należności – musi być kompatybilny z programem do zarządzania danymi za nieuiszczenie opłaty za postój w Strefach Płatnego Parkowania SEGA;
8) system elektronicznej ewidencji danych dotyczący również zarejestrowanych wykroczeń i wydawanych abonamentów – musi być kompatybilny z programem do zarządzania danymi za nieuiszczenie opłaty za postój w Strefach Płatnego Parkowania SEGA;
9) koszt transportu urządzeń, o których mowa w punkcie 1;
10) ponoszenie wszystkich kosztów związanych ze zmianą opłat za parkowanie w Strefie Płatnego Parkowania i Płatnych Miejscach Postojowych na ternie miasta Nakło nad Notecią – w całym okresie gwarancji (np. koszty zmiany tablic i programów urządzeń do pomiarów czasu parkowania i inne).
W załączeniu do opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający przekazuję mapę poglądową z oznaczeniem miejsc montażu parkomatów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38730000-1 - Parkometry
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51214000-5 - Usługi instalowania parkometrów
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 656795,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 656795,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 656795,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PM3D S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762459770
7.3.3) Ulica: ul. Fordońska
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-085
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 656795,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z NAKŁA NAD NOTECIĄ
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE NIESEGREGOWANYCH (ZMIESZANYCH) ODPADÓW KOMUNALNYCH O KODZIE 20 03 01 W ILOŚCI MAKSYMALNEJ DO 60 MG/MIESIĄC
- SUKCESYWNE DOSTAWY WORKÓW DO SEGREGACJI ODPADÓW
- DOSTAWA UŻYWANEJ ŁADOWARKI KOŁOWEJ DLA KPWIK SP. Z O.O. W NAKLE NAD NOTECIĄ
więcej: przetargi w Nakle nad Notecią »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawy cystern, cystern dystrybutorów, naprawy armatury stacjonarnej MPS.
- Konserwacja, naprawa i usuwanie awarii instalacji i urządzeń na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy
- Obsługa i konserwacja sprzętu i systemów PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego
- Świadczenie serwisu pogwarancyjnego wraz z wykonaniem comiesięcznego przeglądu i regulacją wszystkich elementów strzelnicy KGP przy ul. Iwickiej 14 w Warszawie
- Utrzymanie czystości na obiektach mostowych przez 24 miesiące od daty zawarcia umowy.
- OBSŁUGA SERWISOWA (FSMA) URZĄDZEŃ SYSTEMU DRUKU CYFROWEGO CANON, XEROX i Konica Minolta dla potrzeb ZAKŁADU WYDAWNICTW STATYSTYCZNYCH
więcej: Parkometry »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





