Ogłoszenie z dnia 2025-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00514337/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA 1800 sztuk TALONÓW PODARUNKOWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192953946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Styczniowego 9b
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-519
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ucmmit.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucmmit.gdynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12069651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA 1800 sztuk TALONÓW PODARUNKOWYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebb8b71e-be64-47a2-a337-c8b8c22c6bc4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00549964
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011508/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 DOSTAWA 1800 sztuk TALONÓW PODARUNKOWYCH
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00514337
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.282.22.2025.TP-fn
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1800 szt. talonów podarunkowych w formie papierowej o nominale 100,00 zł uprawniających do zakupu towarów i usług w różnych punktach handlowych, usługowych
i gastronomicznych na terenie całej Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Koszty przygotowania/konfekcjonowania oraz koszty dostawy talonów do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca.
3. Pod pojęciem „talonów podarunkowych”, zwanych dalej talonami w formie papierowej, należy rozumieć emitowane i oferowane przez Wykonawcę znaki legitymacyjne z możliwością ich użycia na okaziciela, podlegające wymianie na towary i usługi na terenie całej Rzeczypospolitej Polskiej do wysokości odpowiadającej wartości nominalnej przedmiotowych talonów.
4. Zamawiający nie dopuszcza
talonów podarunkowych w formie plastikowej,
kart podarunkowych w formie elektronicznej,
karty prepaid,
e-voucherów,
e-kodów itp.
5. Celem zamówienia jest zapewnienie pracownikom swobodnej i równej możliwości realizacji talonów podarunkowych, niezależnie od dostępu do urządzeń elektronicznych lub Internetu powodujących konieczność zarejestrowania, zalogowania się i aktywowania karty w formie karty elektronicznej. Zastosowanie papierowych talonów zapewnia większą dostępność i użyteczność dla pracowników.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
7. Miejscem dostawy zamówienia jest siedziba Zamawiającego przy ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia – Dział Finansowy Kasa główna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30199750-2 - Talony
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pluxee Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222357343
7.3.3) Ulica: Rzymowskiego 53
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-697
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa serwerów i macierzy dla potrzeb systemu VDES-PL.
- Usługi sprzątania w obiektach Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni w okresie 01.02.2026 - 31.01.2027
- Dostawa paliwa gazowego do budynku przy ul. Roberta de Plelo 20 w Gdańsku
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie kart imiennych osobom uprawnionym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni
- Dowóz dzieci i uczniów z niepełnosprawnością do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 17 w Gdyni wraz z opieką, w roku 2026 (w okresie od 05.01.2026 do 31.12.2026)
- Diagnozowanie i terapia psychologiczna dzieci z FASD 0-18, prowadzenie grup wsparcia w 2026 roku
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





