eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JeleniewoZakup, montaż i uruchomienie trzech agregatów prądotwórczych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na potrzeby ochrony ludności z terenu gminy Jeleniewo



Ogłoszenie z dnia 2025-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, montaż i uruchomienie trzech agregatów prądotwórczych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na potrzeby ochrony ludności z terenu gminy Jeleniewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jeleniewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670898

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słoneczna 3

1.5.2.) Miejscowość: Jeleniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-404

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 875638551

1.5.8.) Numer faksu: 875638563

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jeleniewo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniewo.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d5d5ea9c-3856-496c-814e-0dccfa804599

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup, montaż i uruchomienie trzech agregatów prądotwórczych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na potrzeby ochrony ludności z terenu gminy Jeleniewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5d5ea9c-3856-496c-814e-0dccfa804599

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00549877

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025473/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup, montaż i uruchomienie trzech agregatów prądotwórczych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na potrzeby ochrony ludności z terenu gminy Jeleniewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00494950

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPD.271.8.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 168896,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia dotyczy zadania pn. „Zakup, montaż i uruchomienie trzech agregatów prądotwórczych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na potrzeby ochrony ludności z terenu gminy Jeleniewo”, na które składa się zakup, montaż i uruchomienie trzech sztuk agregatów prądotwórczych o min. mocy znamionowej 30 kW (400V) wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach.
3. Wykonawca dostarczy i zamontuje agregaty prądotwórcze wraz z wykonaniem niezbędnej infrastruktury towarzyszącej polegającej na wykonaniu fundamentów lub podestów betonowych (zbrojonych) dostosowanych do masy agregatu; kotwiczenie urządzeń do podłoża w sposób trwały i odporny na drgania; wykonanie zadaszenia (wiata, daszek) zabezpieczającego przed opadami atmosferycznymi, z zachowaniem wymogów wentylacji; wykonanie ogrodzenia zabezpieczającego (np. z siatki metalowej lub paneli stalowych) wraz z bramką wejściową i zamknięciem – w celu ograniczenia dostępu osobom nieupoważnionym oraz montaż oświetlenia, monitoringu i tablic ostrzegawczych w następujących lokalizacjach: Urząd Gminy Jeleniewo, ul. Słoneczna 3, 16-404 Jeleniewo, działka nr geod. 629/3 – obręb Jeleniewo; Stacja Uzdatniania Wody w Szurpiłach, działka nr geod. 305/3 – obręb Szurpiły; ujęcie wody Szurpiły, działka nr geod. 252/2 i 253/4 – obręb Szurpiły. W zakres zadania wchodzi wykonanie i konfiguracja przyłączy elektrycznych: kompleksowe przygotowanie i wykonanie niezbędnych przyłączy elektrycznych, w tym: wykonanie instalacji umożliwiającej bezpieczne podłączenie agregatu do sieci wewnętrznej obiektu, montaż i konfigurację systemu automatyki start-stop (SZR), wykonanie szafek rozdzielczych, przełączników sieć-agregat, ochrony przepięciowej i zabezpieczeń przeciwporażeniowych, dostosowanie układu elektrycznego do przepisów prawa budowlanego i norm SEP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202581,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202581,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202581,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTERTIM Tomasz Terlecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442253558

7.3.3) Ulica: Sportowa 6i/2

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202581,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.