Ogłoszenie z dnia 2025-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00466209/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
- 2025/BZP 00479388/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-16
- 2025/BZP 00484614/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu przeznaczonego do transportu, dystrybucji i magazynowania wody pitnej dla Gminy Miejskiej Lubawa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Lubawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743479
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rzepnikowskiego 9A
1.5.2.) Miejscowość: Lubawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-260
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad-miasta@lubawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lubawa.bip-wm.pl/public/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lubawa.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu przeznaczonego do transportu, dystrybucji i magazynowania wody pitnej dla Gminy Miejskiej Lubawa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56c885f0-842d-4f48-bded-a8dc735cb91b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00549872
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027221/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa sprzętu przeznaczonego do transportu, dystrybucji i magazynowania wody pitnej dla Gminy Miejskiej Lubawa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00466209
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGK.271.15.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
a) 2 przyczep ze zbiornikiem (cysterną) przeznaczonych do transportu i dystrybucji wody pitnej,
b) 2 zbiorników elastycznych do magazynowania wody pitnej,
c) urządzenia do paczkowania wody pitnej wraz z montażem.
dla Gminy Miejskiej Lubawa w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026 zwane dalej także „sprzętem” lub „przedmiotem zamówienia”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być nowy, w pełni sprawny i gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem, musi odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, musi być zgodny z ofertą Wykonawcy, nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich, musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, będzie dostarczony przez Wykonawcę na adres wskazany przez Za-mawiającego, nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży w dniu sporządzenia oferty.
4. Wykonawca winien ustalić termin dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia z Zamawiającym w terminie 5 dni przed planowaną datą dostawy i odbioru.
5. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy na wskazany przez Zamawiającego adres.
6. Zamawiający informuje, że ilekroć w SWZ i jej załącznikach przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem nazw własnych poszczególnych produktów, to należy przyjąć, że ma to na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów jakościowych. Oznacza to, że dopuszcza się zaoferowanie wyrobów „równoważnych” tj. o parametrach nie gorszych niż opisywane, spełnia-jących wymagania jakościowe, co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji niniejszego po-stępowania. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wyma-gania określone przez Zamawiającego. Za artykuł równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do zamawianego. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje artykuł równoważny, informacja o tym musi zna-leźć się w ofercie.
7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
8. Elementy wyposażenia (urządzenia) muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowy-mi, kompletnymi, nieużywanymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44611500-1 - Zbiorniki na wodę
42921300-1 - Maszyny do pakowania zbiorczego lub jednostkowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty przekroczyły kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, a jednocześnie Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków do ceny najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI LUBAWA
- Dostawa sprzętu i wyposażenia dla Gminy Miejskiej Lubawa ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa agregatów prądotwórczych dla Gminy Miejskiej Lubawa
- Bieżące remonty dróg, chodników i oznakowania w pasie drogowym ulic miejskich w Lubawie
więcej: przetargi LUBAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup przyczepy do dowożenia wody pitnej oraz mobilnych agregatów prądotwórczych
- Dostawa sprzętu w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026 w gminie Wisznia Mała
- ,,Doposażenie bazy magazynowej obrony cywilnej oraz zorganizowanie szkolenia z kwalifikowanej pierwszej pomocy w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026" - II post.
- Dostawa sprzętu do zabezpieczenia działań z zakresu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej - dostawa cysterny do wody pitnej
- Zakup i dostawa sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup 2 szt. automatycznych paczkowarek wody pitnej
więcej: Cysterny do transportu wody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





