eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleDostawa różnych produktów spożywczych



Ogłoszenie z dnia 2025-11-21

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa różnych produktów spożywczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 10 Brygada Logistyczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532213882

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. Bolesława Domańskiego 68

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-820

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 10blog.zampubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.10blog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka Wojskowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa różnych produktów spożywczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17a26a60-4d8e-4eab-9884-e1543c60c4e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00549638

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00130882/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Dostawa różnych produktów spożywczych na rok 2026.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/10blog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/10blog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a. Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, na platformie zakupowej, dalej platforma, pod adresem:
platformazakupowa.pl/pn/10blog. Platforma zapewnia integralność, autentyczność, nienaruszalność i poufność przesyłanych plików i
informacji.
b. Zamawiający udostępnia wykonawcy dokumenty w zakładce „Załączniki do postępowania”.
c. Wiadomości od zamawiającego wyświetlają się w zakładce „Komunikaty”. Wykonawca ma obowiązek sprawdzać wiadomości od
zamawiającego bezpośrednio na platformie, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienia mogą trafić do folderu
Spam. Wykonawca kontaktuje się z zamawiającym w zakładce „Komunikaty”, klikając w przycisk „Wyślij wiadomość do
zamawiającego”.
d. Zamawiający dopuszcza komunikację ustną jedynie w sytuacjach wyjątkowych np. podczas awarii platformy i tylko w zakresie
informacji nieistotnych. Zamawiający nie przewiduje użycia innych środków komunikacji ze względu na sytuacje, o których mowa w
art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 uPZP.
e. Wykonawca składa ofertę w zakładce Formularz, klikając w przycisk „Dołącz Plik”. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty
jawne w odpowiednio oznaczonym i wydzielonym pliku dla dokumentów jawnych, a dokumenty niejawne w odpowiednio oznaczonym
i wydzielonym pliku dla dokumentów niejawnych.
f. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że przekazane zamawiającemu informacje niejawne stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, w przeciwnym
razie zamawiający ma możliwości ich odtajnienia.
g. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty przez wykonawcę w sposób niezgodny z instrukcją, np. gdy
wykonawca złoży ofertę poprzez zakładkę „Komunikaty”. Oferta złożona w ten sposób zostanie odrzucona ponieważ nie został
spełniony obowiązek wynikający z art. 221 uPZP.
h. Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje „Regulamin” platformy i ma obowiązek zapoznać się i postępować zgodnie
z „Instrukcją dla Wykonawców”, która znajduje się na platformie.
i. Aby korzystać z platformy wykonawca powinien posiadać: stały dostęp do sieci Internet o przepustowości nie mniejszej niż 512
kb/s; komputer PC lub MAC o pamięci min. 2 GB Ram; procesor Intel IV 2 GHZ; systemem operacyjnym Windows 7, Mac Os x 10 4,
Linux lub ich nowszą wersję; zainstalowaną inną niż Internet Explorer przeglądarkę internetową; włączoną obsługę JavaScript;
zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny, obsługujący format pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): a. Zgodnie z obowiązkiem informacyjnym, o którym mowa w art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych), zwane dalej RODO, zamawiający informuje, że:
 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 10 Brygada Logistyczna w Opolu, a Inspektorem Danych Osobowych Grzegorz Skoczka: g.skoczka@ron.mil.pl.
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem.
 Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 uPZP.
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 uPZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
 Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPZP, związanym z udziałem w postępowaniu.
 W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
 Posiada Pani/Pan:
 prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (art. 15 RODO). W przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania;
 prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (art. 16 RODO). Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z uPZP, oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO) z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
 Nie przysługuje Pani/Panu:
 prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO i prawo do przenoszenia danych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
 przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 9/ŻYW/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 550899,24 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleje i tłuszcze roślinne

4.2.5.) Wartość części: 79433,40 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

a. Zamawiający przewiduje prawo opcji na wszystkie części zamówienia. Ofertę, pod groźbą jej odrzucenia, należy złożyć zarówno na zamówienie podstawowe jak i opcjonalne.
b. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Nie skorzystanie z prawa opcji lub skorzystanie tylko z jej części, nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.
c. Szczegóły związane z realizacją prawa opcji znajdują się w Projektowanych postanowieniach umowy – załączniki nr 1.1-1.2 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a. Najkorzystniejszą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny (kosztu) suma zamówienia podstawowego i opcjonalnego.
b. Kryterium oceny ofert jest
 C/ cena, waga 100 %, maksymalna liczba punktów 100, obliczona wg wzoru:
 C = (koszt najniższej ceny oferty brutto/koszt ceny badanej oferty brutto) X 100 %
c. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, zaokrąglonych do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sosów, zup, przypraw przetworzonych

4.2.5.) Wartość części: 143441,14 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

a. Zamawiający przewiduje prawo opcji na wszystkie części zamówienia. Ofertę, pod groźbą jej odrzucenia, należy złożyć zarówno na zamówienie podstawowe jak i opcjonalne.
b. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Nie skorzystanie z prawa opcji lub skorzystanie tylko z jej części, nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.
c. Szczegóły związane z realizacją prawa opcji znajdują się w Projektowanych postanowieniach umowy – załączniki nr 1.1-1.2 do SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a. Najkorzystniejszą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny (kosztu) suma zamówienia podstawowego i opcjonalnego.
b. Kryterium oceny ofert jest
 C/ cena, waga 100 %, maksymalna liczba punktów 100, obliczona wg wzoru:
 C = (koszt najniższej ceny oferty brutto/koszt ceny badanej oferty brutto) X 100 %
c. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, zaokrąglonych do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kawy i herbaty

4.2.5.) Wartość części: 33693,40 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

a. Zamawiający przewiduje prawo opcji na wszystkie części zamówienia. Ofertę, pod groźbą jej odrzucenia, należy złożyć zarówno na zamówienie podstawowe jak i opcjonalne.
b. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Nie skorzystanie z prawa opcji lub skorzystanie tylko z jej części, nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.
c. Szczegóły związane z realizacją prawa opcji znajdują się w Projektowanych postanowieniach umowy – załączniki nr 1.1-1.2 do SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a. Najkorzystniejszą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny (kosztu) suma zamówienia podstawowego i opcjonalnego.
b. Kryterium oceny ofert jest
 C/ cena, waga 100 %, maksymalna liczba punktów 100, obliczona wg wzoru:
 C = (koszt najniższej ceny oferty brutto/koszt ceny badanej oferty brutto) X 100 %
c. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, zaokrąglonych do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa miodu

4.2.5.) Wartość części: 3134,40 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15831600-8 - Miód

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

a. Zamawiający przewiduje prawo opcji na wszystkie części zamówienia. Ofertę, pod groźbą jej odrzucenia, należy złożyć zarówno na zamówienie podstawowe jak i opcjonalne.
b. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Nie skorzystanie z prawa opcji lub skorzystanie tylko z jej części, nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.
c. Szczegóły związane z realizacją prawa opcji znajdują się w Projektowanych postanowieniach umowy – załączniki nr 1.1-1.2 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a. Najkorzystniejszą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny (kosztu) suma zamówienia podstawowego i opcjonalnego.
b. Kryterium oceny ofert jest
 C/ cena, waga 100 %, maksymalna liczba punktów 100, obliczona wg wzoru:
 C = (koszt najniższej ceny oferty brutto/koszt ceny badanej oferty brutto) X 100 %
c. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, zaokrąglonych do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa napoi bezalkoholowych

4.2.5.) Wartość części: 80607,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15980000-1 - Napoje bezalkoholowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

a. Zamawiający przewiduje prawo opcji na wszystkie części zamówienia. Ofertę, pod groźbą jej odrzucenia, należy złożyć zarówno na zamówienie podstawowe jak i opcjonalne.
b. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Nie skorzystanie z prawa opcji lub skorzystanie tylko z jej części, nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.
c. Szczegóły związane z realizacją prawa opcji znajdują się w Projektowanych postanowieniach umowy – załączniki nr 1.1-1.2 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a. Najkorzystniejszą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny (kosztu) suma zamówienia podstawowego i opcjonalnego.
b. Kryterium oceny ofert jest
 C/ cena, waga 100 %, maksymalna liczba punktów 100, obliczona wg wzoru:
 C = (koszt najniższej ceny oferty brutto/koszt ceny badanej oferty brutto) X 100 %
c. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, zaokrąglonych do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dań instant

4.2.5.) Wartość części: 125060,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

a. Zamawiający przewiduje prawo opcji na wszystkie części zamówienia. Ofertę, pod groźbą jej odrzucenia, należy złożyć zarówno na zamówienie podstawowe jak i opcjonalne.
b. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Nie skorzystanie z prawa opcji lub skorzystanie tylko z jej części, nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.
c. Szczegóły związane z realizacją prawa opcji znajdują się w Projektowanych postanowieniach umowy – załączniki nr 1.1-1.2 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a. Najkorzystniejszą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny (kosztu) suma zamówienia podstawowego i opcjonalnego.
b. Kryterium oceny ofert jest
 C/ cena, waga 100 %, maksymalna liczba punktów 100, obliczona wg wzoru:
 C = (koszt najniższej ceny oferty brutto/koszt ceny badanej oferty brutto) X 100 %
c. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, zaokrąglonych do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych produktów spożywczych

4.2.5.) Wartość części: 85529,40 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

a. Zamawiający przewiduje prawo opcji na wszystkie części zamówienia. Ofertę, pod groźbą jej odrzucenia, należy złożyć zarówno na zamówienie podstawowe jak i opcjonalne.
b. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Nie skorzystanie z prawa opcji lub skorzystanie tylko z jej części, nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.
c. Szczegóły związane z realizacją prawa opcji znajdują się w Projektowanych postanowieniach umowy – załączniki nr 1.1-1.2 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a. Najkorzystniejszą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny (kosztu) suma zamówienia podstawowego i opcjonalnego.
b. Kryterium oceny ofert jest
 C/ cena, waga 100 %, maksymalna liczba punktów 100, obliczona wg wzoru:
 C = (koszt najniższej ceny oferty brutto/koszt ceny badanej oferty brutto) X 100 %
c. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, zaokrąglonych do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a. Zamawiający wymaga, aby wykonawca spełniał dodatkowe warunki udziału w postepowaniu, tj.:
 posiadał zdolność występowania w obrocie gospodarczym (art. 113 uPZP), zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
 posiadał uprawnienia do prowadzenia działalności (art. 114 uPZP), i na potwierdzenie złożył:
 aktualną decyzję państwowego powiatowego inspektora sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia
lub
 zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów wydane przez organ urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej
 posiadał sytuację ekonomiczną lub finansową (art. 115 uPZP), i na potwierdzenie złożył:
 Warunek będzie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada kopie polisy OC potwierdzoną za zgodność z oryginałem w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ważną w okresie realizacji Umowy, posiadającą rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego. Wartość polisy nie może być mniejsza niż co najmniej wartości złożonej oferty zamówienia podstawowego brutto.
 posiadał zdolność techniczną lub zawodową (art. 116 uPZP):
 Wykonawca zobowiązany jest do wykazania należytego wykonania umowy, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: dostaw odpowiadających swoim zakresem przedmiotowi zamówienia w niniejszym postępowaniu . Wykonawca na potwierdzenie powinien złożyć wykaz - załącznik nr 8 do SWZ oraz przedłoży referencje bądź poświadczenie należytego wykonania co najmniej jednej umowy trwającej przez okres minimum 6 miesięcy, wydane przez Zamawiającego, u którego wykonywał dostawy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. „Oświadczenie wykonawcy” - załącznik nr 5 do SWZ, składa zarówno wykonawca korzystający, jak i nie korzystający z zasobów podmiotów trzecich.
b. „Oświadczenie podmiotu trzeciego” - załącznik nr 7 do SWZ, składa każdy z podmiotów udostępniający swoje zasoby.
c. „Oświadczenie współwykonawcy” – załącznik nr 6 do SWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dowody na spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy uczestnik postępowania wykazuje ich spełnianie:
 posiadał zdolność występowania w obrocie gospodarczym (art. 113 uPZP): zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
 posiadał uprawnienia do prowadzenia działalności (art. 114 uPZP), i na potwierdzenie złożył:
 aktualną decyzję państwowego powiatowego inspektora sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia
lub
 zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów wydane przez organ urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej
 posiadał sytuację ekonomiczną lub finansową (art. 115 uPZP), i na potwierdzenie złożył:
 Warunek będzie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada kopie polisy OC potwierdzoną za zgodność z oryginałem w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ważną w okresie realizacji Umowy, posiadającą rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego. Wartość polisy nie może być mniejsza niż co najmniej wartości złożonej oferty zamówienia podstawowego brutto.
 posiadał zdolność techniczną lub zawodową (art. 116 uPZP):
 Wykonawca zobowiązany jest do wykazania należytego wykonania umowy, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: dostaw odpowiadających swoim zakresem przedmiotowi zamówienia w niniejszym postępowaniu. Wykonawca na potwierdzenie powinien złożyć wykaz - załącznik nr 8 do SWZ oraz przedłoży referencje bądź poświadczenie należytego wykonania co najmniej jednej umowy trwającej przez okres minimum 6 miesięcy, wydane przez Zamawiającego, u którego wykonywał dostawy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

a. Wykonawcy, którzy zamierzają skorzystać z zasobów podmiotów trzecich, niezależnie od charakteru prawnego łączących
go z nimi stosunków prawnych.
􀀀 Wykonawca powinien samodzielnie spełniać warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym i
posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
􀀀 Wykonawca może skorzystać ze zdolności technicznych lub zdolności zawodowych podmiotów trzecich o ile podmiot
udostępniający zasoby osobiście wykona usługę, do realizacji której te zdolności są wymagane.
􀀀 Wykonawca może skorzystać z sytuacji finansowej lub sytuacji ekonomicznej podmiotów trzecich i warunek zostanie
spełniony jeżeli spełnią go wspólnie.
b. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie, tworząc np. spółkę cywilną, lub konsorcjum.
􀀀 Zgodnie z art. 58 ust. 2, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, powinni ustanowić pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. W przypadku
spółki cywilnej dokumentem zastępującym pełnomocnictwo może być umowa spółki lub uchwała wspólników.
􀀀 Pełnomocnik działa w imieniu wszystkich współwykonawców i jego działania wywołują skutki prawne wobec nich
wszystkich. W toku postępowania korespondencja ze strony zamawiającego będzie kierowana wyłącznie do pełnomocnika.
􀀀 Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z nich samodzielnie spełnia ten warunek i osobiście zrealizuje świadczenie, do którego realizacji jest
wymagany.
􀀀 Warunek dotyczący zdolności technicznych lub zawodowych zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden ze z nich
samodzielnie spełnia ten warunek i osobiście zrealizuje świadczenie, do którego jest wymagany.
􀀀 Warunek dotyczący potwierdzenia sytuacji finansowej lub ekonomicznej, współwykonawcy mogą spełniać łącznie.
􀀀 Warunek dotyczący występowania w obrocie gospodarczym, powinien spełniać każdy ze współwykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

a. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie
uregulowanym w art. 454-455 uPZP oraz wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy - załączniki nr 1.1-1.2.
b. Zamawiający zgodnie z art. 440 w związku z art. 439 ust. 2-4 uPZP, przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia w
przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/10blog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-05 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-03

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.