eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnystawDostawa samochodu do transportu osób typu bus 8 osobowy z wyposażeniem



Ogłoszenie z dnia 2025-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodu do transportu osób typu bus 8 osobowy z wyposażeniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110200219

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 576 25 55

1.5.8.) Numer faksu: 82 576 25 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kp_krasnystaw@lubelskie.straz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: straz.krasnystaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/#/offer/3e848e25-536b-4fef-82a3-9518bc88431a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ochrona przeciwpożarowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa samochodu do transportu osób typu bus 8 osobowy z wyposażeniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12924804-0491-4971-bd06-6a0fc9633493

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00549544

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00372133/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa samochodu do transportu osób typu bus 8 osobowy z wyposażeniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00524766

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PKT.2370.9.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 173148,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu do transportu osób typu bus 8 osobowy z wyposażeniem o m.in. następujących parametrach:
- pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym,
z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym oraz wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia;
- podwozie pojazdu musi posiadać świadectwo homologacji lub świadectwo WE;
- kolor pojazdu - biały, srebrny lub czerwony;
- Ilość miejsc siedzących - min. 8;
- silnik o zapłonie samoczynnym o mocy min. 150 KM;
- skrzynia biegów - manualna lub automatyczna;
- pojazd wyposażony w wymagane dla uprzywilejowanego w ruchu pojazdu straży pożarnej urządzenia sygnalizacyjno-ostrzegawcze, akustyczne i świetlne;
- pojazd wyposażony w dodatkowy sprzęt wymieniony w Załączniku nr 1 do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych

34114000-9 - Pojazdy specjalne

34110000-1 - Samochody osobowe

34114400-3 - Minibusy

31518000-0 - Światła sygnalizacyjne

34942000-2 - Urządzenia sygnalizacyjne

32236000-6 - Radiotelefony

32344210-1 - Sprzęt radiowy

38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Auto Park” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422840021

7.3.3) Ulica: ul. Elewatorska 60

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-620

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wg oświadczenia zwycięskiego Wykonawcy, Wykonawca jest dużym przedsiębiorcą.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.