Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00157921/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dodatkowe doposażenie Placówek Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Raków – POWTÓRKA III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010642
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: OGRODOWA 1
1.5.2.) Miejscowość: Raków
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-035
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e842112a-1fdc-4661-9b8d-27798eb9fdba1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dodatkowe doposażenie Placówek Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Raków – POWTÓRKA III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e842112a-1fdc-4661-9b8d-27798eb9fdba
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00549077
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Regionalne Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00157921
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RFB.3034.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Zakup i dostawa mebli do prowadzenia zajęć czytelniczo - literackich1) Przedmiotem Części 1 postępowania jest zakup i dostawa nowych mebli w postaci półki/regału na książki niezbędnych do realizacji zajęć czytelniczo - literackich prowadzonych w ramach realizacji projektu w placówkach Wsparcia Dziennego z terenu Gminy Raków tj. w Rakowie, Ociesękach , Szumsku, Chańczy i Nowej Hucie.
Zakres zakupu i dostawy obejmuje:
a) Półka typu ,,drzewo” na książki – stan: nowy, kolor: sosna bądź podobny, głębokość: co najmniej 15 cm, szerokość: minimalnie 190 cm, maksymalnie 250 cm, wysokość: max. 210 cm, materiał: drewno, ilość 5 sztuk.
2) Wykonawca dostarczy niezbędne do prowadzenia zajęć meble we własnym zakresie i na własny koszt. Zamawiający nie zwraca kosztów dojazdu do wskazanej przez niego PWD.
3) W ramach wykonania przedmiotu niniejszej Części zamówienia wykonawca zapewnia złożenie mebli na miejscu tj. w PWD wskazanej przez Zmawiającego.
4) Wykonawca w ramach realizacji Części 1 niniejszego postępowania zapewnia, że dostarczone meble będące przedmiotem zamówienia są wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 7280,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Zakup i dostawa materiałów do prowadzenia zajęć czytelniczo - literackich1) Przedmiotem Części 2 postępowania jest zakup i dostawa nowych zestawów książek niezbędnych do realizacji zajęć czytelniczo - literackich prowadzonych w ramach realizacji projektu w placówkach Wsparcia Dziennego z terenu Gminy Raków tj. w Rakowie, Ociesękach, Szumsku, Chańczy i Nowej Hucie.
Zakres zakupu i dostawy obejmuje:
a) Zestawy książek:
i) Lektury szkolne do klas 1 -8 szkoły podstawowej oraz 1-4 szkoły ponadpodstawowej,
ii) Książki przygodowe dla dzieci w wieku 6-18 lat,
iii) Książki fantastyczne dla dzieci w wieku 6-18 lat,
iv) Encyklopedie,
v) Komiksy dla dzieci w wieku 6-18,
1 Wykonawca dostarczy niezbędne do prowadzenia asortyment we własnym zakresie i na własny koszt. Zamawiający nie zwraca kosztów dojazdu do wskazanej przez niego PWD.
2 Wykonawca w ramach realizacji Części 1 niniejszego postępowania zapewnia, że dostarczony asortyment będąc przedmiotem zamówienia jest wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.
3 Szczegółowy wykaz lektur i książek stanowiących przedmiot niniejszej Części 2 postępowania ujęty został w załączniku nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22113000-5 - Książki biblioteczne
4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8655,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17220,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8655,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH WARCHAŁOWSKI ROBERT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 290830554
7.3.4) Miejscowość: RAKÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 26-035
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8655,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z powyższym wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt. 7 w związku z art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp tj.:
„wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263”, Zamawiający unieważnia postępowanie na Część nr 2.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mebli i wyposażenia niemedycznego dla Oddziału Klinicznego Rehabilitacji i Zakładu Fizjoterapii II
- Doposażenie międzyszkolnych pracowni w narzędzia do realizacji kształcenia zawodowego z podziałem na poszczególne części zamówienia
- ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH ORAZ ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W TURKU
- "Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sali warsztatowej dla doradców zawodowych - BIS"
- "Rozbudowa Miejskiego Żłobka w Pyskowicach przy ul. Ignacego Paderewskiego 5"-zakup i dostawa mebli i wyposażenia"
- Dostawa mebli na wymiar dla potrzeb Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Tomisławicach
więcej: Książki biblioteczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





