eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Ochrona obiektów znajdujących się na terenie byłego Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Borki" w Swolszewicach Małych w okresie od 01.01.2024r do 31.12.2024

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona obiektów znajdujących się na terenie byłego Ośrodka Szkoleniowo – Wypoczynkowego „Borki” w Swolszewicach Małych
w okresie od 01.01.2024r do 31.12.2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT TOMASZOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Antoniego 41

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-tomaszowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-tomaszowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-59640ee9-7e35-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona obiektów znajdujących się na terenie byłego Ośrodka Szkoleniowo – Wypoczynkowego „Borki” w Swolszewicach Małych
w okresie od 01.01.2024r do 31.12.2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59640ee9-7e35-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00548645

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026487/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi ochrony - ochrona Borek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00483737

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bezpośredniej całodobowej ochronie fizycznej obiektów, znajdujących
się na terenie byłego Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego „Borki" w Swolszewicach Małych, ul. Trzciniec 46, w tym :
Budynek stołówki,
Domki campingowe – 50 szt.,
Garaż samochodowy,
Kiosk gastronomiczny,
Zaplecze magazynowe.
Zamawiający na terenie obiektu nie prowadzi żadnej działalności gospodarczej.
Obiekt znajduje się w odległości 1 km od Zalewu Sulejowskiego.
Wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Świadczenia usług polegających na: bezpośredniej całodobowej stałej ochronie fizycznej w/w obiektów, znajdujących się
na terenie byłego Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego „Borki" w Swolszewicach Małych ul. Trzciniec 46.
Szczegółowy zakres przedmiotu ochrony (zwanego dalej także „obiektem") określa załącznik do zawartej umowy, który
jednocześnie stanowił będzie podstawę (protokół) przekazania obiektu do ochrony.
Zainteresowani realizacją zamówienia mają prawo do zapoznania się w siedzibie Zamawiającego z posiadaną w tym
zakresie dokumentacją fotograficzną obiektu.
2. Wykonywanie w/w ochrony winno odbywać się przez 24 godziny na dobę w okresie trwania umowy.
3. Realizacja umowy przez Wykonawcę odbywać się winna z należytą starannością z uwzględnieniem zawodowego
charakteru prowadzonej przez Wykonawcę działalności gospodarczej w sposób odpowiadającym zasadom wynikającym z:
▪ uzgodnień dokonanych z administratorem obiektu (Zamawiającym),
▪ ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia,
4. Wykonawca winien posiadać:
- koncesję w całym okresie obowiązywania umowy na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym
przedmiotem umowy,
- ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalność gospodarczej związanej z
przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość umowy,
- Zamawiający nie dopuszcza wykonania zamówienia przez podwykonawców.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do:
• zapewnienia pracownikom ochrony pomieszczenia typu pawilon kontener stróżówka,
• zapewnienia we własnym zakresie bezpośredniej stałej całodobowej ochrony obiektu,
• niedopuszczenia do przebywania na terenie chronionego obiektu osób nieuprawnionych,
• dozorowania budynków oraz poszczególnych elementów obiektu w celu uniemożliwienia dokonania kradzieży lub
włamania, zakłócenia porządku lub zniszczenia,
• dozorowania budynków przez pracowników przygotowanych zawodowo,
• natychmiastowego podejmowania działań mających na celu minimalizację szkód powstałych w wyniku, zakłócenia
porządku i spokoju, kradzieży, włamania, pożaru, awarii instalacji urządzeń technicznych, klęsk żywiołowych i innych
zdarzeń losowych,
• dokonywania cogodzinnych obchodów zewnętrznych ochranianych budynków,
• natychmiastowego powiadamiania odpowiednich służb policji jak i Zamawiającego o zaistniałych na terenie obiektu
wszelkich nieprawidłowościach, szkodach czy zaistniałych okoliczności świadczących o dokonanej kradzieży czy próbie
kradzieży, dewastacji, itp. Pracownicy ochrony winni być wyposażeni w telefon komórkowy w celu przekazywania swoim
przełożonym bieżących informacji o sytuacji na chronionych obiektach, a w razie zaistnienia nieprawidłowości, szkody czy
kradzieży itp. — niezwłocznego powiadamiania służb Policji i przedstawicieli Zamawiającego,
• ścisłej współpracy w sytuacjach szczególnych ze służbami publicznymi, w tym Policją i Strażą Pożarną,
• umożliwienia Zamawiającemu kontroli należytego wykonywania umowy,
• wyposażenia wszystkich pracowników ochrony w jednolite umundurowanie stosowne do wypełnienia zadań oraz imienne
identyfikatory jak i telefon komórkowy w celu przekazywania informacji do odpowiednich służb policji jak i Zamawiającego o
zaistniałych na terenie obiektu wszelkich zdarzeniach,
• przeszkolenia pracowników ochrony w zakresie:
- wykonywanej pracy
- przepisów BHP i przeciwpożarowych,
• określenia telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego
wykonania usługi,
• zapewnienia przenośnej toalety chemicznej dla pracowników ochrony wraz z obowiązkiem jej regularnego opróżniania
(norma BS6465-1:2006 zaleca stosowanie 1 toalety na 7 osób przy założeniu opróżniania toalety raz w tygodniu),
• usuwanie na własny koszt odpadów i odpadów wielkogabarytowych pozostawionych w trakcie trwania umowy przez osoby
trzecie.
6. Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane niewykonaniem lub nienależytym
wykonaniem zobowiązań określonych w zawartej umowie, do wysokości rzeczywiście poniesionej przez Zamawiającego
szkody, a więc bez względu na wysokość ubezpieczenia Wykonawcy, a w szczególności za:
1) samowolne i bezpodstawne opuszczanie obiektu przez pracowników ochrony,
2) niezachowanie należytej staranności na dyżurach wykonywanych przez pracowników ochrony,
3) niewłaściwe działanie, bądź zaniechanie czynności, do których pracownicy ochrony byli zobowiązani, a w rezultacie
czego powstała szkoda u Zamawiającego lub zostało naruszone inne dobro Zamawiającego lub osoby trzeciej.
7. Zamawiający jest obowiązany do:
1) ubezpieczenia na swój koszt obiektu,
2) przedstawienia listy osób mających zgodę Zamawiającego do przebywania na terenie chronionym,
3) Przekazanie terenu i budynków najpóźniej w dn. 01.01.2024 r. protokołem zdawczo – odbiorczym.
8. Termin realizacji:
Usługa bezpośredniej całodobowej stałej ochronie fizycznej w/w obiektów będzie obowiązywać od dnia 1 stycznia 2024
roku do dnia 31 grudnia 2024 roku.
Uwagi:
- Zamawiający nie zapewnia dostępu do prądu, bieżącej wody i toalety.
- Przed przystąpieniem do udziału w postępowaniu zalecana wizja lokalna.
- Wykonawca oświadczy, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę
ubezpieczenia nie mniejszą niż wartość realizowanego zamówienia, obowiązującą przynajmniej przez okres realizacji
umowy.
- Ze względu na specyfikę zamówienia nie dopuszcza się udziału podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187924,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 343253,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187924,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SCRONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732480523

7.3.4) Miejscowość: Ujazd

7.3.5) Kod pocztowy: 97-225

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187924,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.