Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00467175/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy artykułów biurowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Duboisa 68
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297463711
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.tyszka@szpitalostrowmaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalostrowmaz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalostrowmaz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy artykułów biurowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dfb7210-4945-486d-aef2-11f0cd5e88c8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548634
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047387/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawy artykułów biurowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467175
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZZOZ.XII.381.19/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy artykułów biurowych
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych według potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia został wyszczególniony w Załączniku Nr 2 do niniejszej SWZ – Formularz specyfikacji asortymentowo – cenowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30197630-1 - Papier do drukowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.Zamawiający przygotowując opis przedmiotu zamówienia w pozycji Nr 1, 2, 3, 66 i 67 dokonał zbyt mało precyzyjnego opisu parametrów w skutek czego Wykonawcy w złożonych ofertach zaoferowali asortyment, który nie spełnia oczekiwań Zamawiającego. Ewentualny wybór oferty spowodowałby, że Zamawiający otrzymałby produkt bezużyteczny. W związku z powyższym spełniły się przesłanki określone w art. 255 pkt 6 ustawy PZP.
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa rękawic chirurgicznych sterylnych oraz wskaźników biologicznych do sterylizacji
- Wyposażenie pomieszczeń na potrzeby utworzenia Klubu Dziecięcego w Kołaczkowie - II postępowanie
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- 07/TP/2025. DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY ZAMAWIAJĄCEGO
- Dostawy materiałów biurowych, papieru ksero i komputerowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.