Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00492474/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Odbiór oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 02 01 – odpadów ulegających biodegradacji ze Stacji Przeładunkowej Odpadów w miejscowości Bardo, gmina Września”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URBIS Sp z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630952490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chrobrego 24/25
1.5.2.) Miejscowość: Gniezno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 614245800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urbis@urbis.gniezno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.urbis.gniezno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2774b768-fef9-4a16-bfe9-0e355bb7fc991.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Odbiór oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 02 01 – odpadów ulegających biodegradacji ze Stacji Przeładunkowej Odpadów w miejscowości Bardo, gmina Września”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2774b768-fef9-4a16-bfe9-0e355bb7fc99
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00548614
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00492474
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-URB-18/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 196500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbiór oraz zagospodarowanie, w procesie odzysku lub recyklingu, odpadów o kodzie 20 02 01 – Odpady ulegające biodegradacji, zbieranych na terenie Stacji Przeładunkowej Odpadów w miejscowości Bardo, gmina Września.
Oferowany sposób zagospodarowania odpadu musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 z późn.zm).
Szacunkowa ilość odpadu, która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, tj. od daty podpisania umowy do 31.12.2025 r. wyniesie 500 Mg.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości przewidywanych do zagospodarowania odpadów, co nie skutkuje odstąpieniem od umowy lub zmianą jej warunków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1A. Wykonawca winien wskazać w formularzu ofertowym czy zamówienie będzie wykonywane samodzielnie czy przy pomocy podwykonawców - ze wskazaniem części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i firm podwykonawców (załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212220,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284580,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212220,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Senda Centrala Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Senda Sp. z o.o. Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych i Mieszkaniowych Ekosystem Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522268195
7.3.3) Ulica: Strzygłowska 67FK
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-872
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
zagospodarowanie odpadów: Sprzedaż Kruszywa Janusz Stus
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212220,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Obsługa portierni Zakładu Opiekuńczo Leczniczego SP ZOZ wraz z obsługą wewnętrznej centrali automatycznej sygnalizacji pożaru
- Obsługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów z terenów zielonych miasta Gniezna oraz z siedziby Zakładu Zieleni Miejskiej w Gnieźnie
- "Usuwanie pojazdów z dróg, prowadzenie parkingu strzeżonego oraz demontaż pojazdów wycofanych z ruchu dla pojazdów usuniętych na podstawie art. 130a ust. 1 i 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym"
- "Dostawa narzędzi wielorazowego i jednorazowego użytku oraz produktów do endoskopii"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Gniezno
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TRANSPORT ODPADÓW O KODZIE 20 03 07 - ODPADY WIELKOGABARYTOWE Z ZAKŁADU ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW (ZZO) W NOWYM SĄCZU PRZY UL. TARNOWSKIEJ 120 DO INSTALACJI
- Zagospodarowanie odpadów powstających na nieruchomościach stanowiących własność gminy Lubin
- Transport zmieszanych odpadów komunalnych z terenu Gminy Kcynia w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r. oraz transport i zagospodarowanie bioodpadów w okresie od 01.01.2026 r. do 30.06.2027 r.
- Pobranie, transport i przekazanie do gospodarowania własnym transportem odpadów niekomunalnych o kodzie 16 03 04 oraz dzierżawa kontenera dla Schroniska dla Zwierząt w 2026 roku
- "Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Spytkowice"
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Krzeszów i obsługę PSZOK w Sigiełkach
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





