Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00488602/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ UMÓW OBEJMUJĄCYCH ROBOTY BUDOWLANE W OBIEKTACH KUBATUROWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA OSTRÓDA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743404
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 24
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karol.zuranski@um.ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipostroda.warmia.mazury.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umostroda.ezamawiajacy.pl/pn/UMOSTRODA/demand/172877/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ UMÓW OBEJMUJĄCYCH ROBOTY BUDOWLANE W OBIEKTACH KUBATUROWYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9918e46e-6733-43cb-bb49-cf3c06a68f70
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548585
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488602
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 197000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1- Rozbudowa i modernizacja szkoły podstawowej w Ostródzie.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem umowy pn.: Rozbudowa i modernizacja szkoły podstawowej w Ostródzie, w tym realizacją robót budowlanych w branży konstrukcyjno- budowlanej, elektrycznej i sanitarnej realizowanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 115000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2- Renowacja budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 15 w Ostródzie.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem umowy pn.: Renowacja budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 15 w Ostródzie, w tym realizacją robót budowlanych w branży konstrukcyjno- budowlanej, elektrycznej i sanitarnej realizowanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 82000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174569,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inwestycyjno-Usługowe „INWESTPROJEKT” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7390004209
7.3.3) Ulica: ul. Kołobrzeska 13/208
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-444
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNO-USŁUGOWE "INWESTPROJEKT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNO-USŁUGOWE "INWESTPROJEKT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-25Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w części 2 „cena (…) najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny (…) najkorzystniejszej oferty”.
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia w części 2 zamierza przeznaczyć kwotę: 41.000,00 PLN brutto.
W postępowaniu w części 2 wpłynęły następujące oferty:
- GOBAR Budownictwo Bartłomiej Górny, ul. Wybickiego 5b/6, 82-200 Malbork- cena ofertowa: 39.400,00 PLN brutto;
- Przedsiębiorstwo Inwestycyjno-Usługowe „INWESTPROJEKT” Sp. z o.o., ul. Kołobrzeska 13/208, 10-444 Olsztyn- cena ofertowa: 40.000,00 PLN brutto;
- SGS Polska Sp. z o.o., Aleje Jerozolimskie 146 A, 02-305 Warszawa- cena ofertowa: 43.642,00 PLN brutto;
- SCALA.CE Sp. z o.o., ul. Grudzie 39, 05-119 Legionowo- cena ofertowa: 64.000,00 PLN brutto;
- Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane „INSPEC” Sp. z o.o., ul. 1 Maja 6,10-118 Olsztyn- cena ofertowa: 64.452,00 PLN brutto;
- Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno-Inżynierskie PROSTA-PROJEKT Rafał Ślusarski, Piotrkowice, ul. Kielecka 37, 26-020 Chmielnik- cena ofertowa: 94.710,00 PLN brutto;
- Usługi Budowlano Inwestycyjne Rafał Miksa, ul. Liliowa 7, 11-042 Jonkowo- cena ofertowa: 98.400,00 PLN brutto.
Oferty trzech Wykonawców, których ceny były najniższe (w tym dwie, które nie przewyższały kwoty którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia), zostały odrzucone.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie tej części zamówienia do ceny którejkolwiek z pozostałych ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98400,00 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot umowy w okresie od zawarcia umowy do dnia zakończenia realizacji robót budowlanych objętych nadzorem i zakończenia odbiorów przez właściwe organy administracji publicznej.
2. Rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi z dniem podpisania umowy.
3. Maksymalny termin realizacji usługi: Część 1: do dnia 25.10.2025 r.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Dostawa sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej dla gminy Ostróda
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów według obowiązujących wzorów urzędowych wraz z oprogramowaniem, odbiorem i utylizacją wycofanych tablic rejestracyjnych
- Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Pietrzwałd gm. Ostróda
- Dostawa sprzętu komputerowego ze środków własnych i z projektu "Wzmocnienie bezpieczeństwa cyfrowego Starostwa Powiatowego w Ostródzie i jednostkach podległych".
- Wymiana oświetlenia w budynku Sądu Rejonowego w Ostródzie
- Zakup i dostawa sprzętu na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ostródzie: agregat prądotwórczy z przyczepą, zespół oświetlenia. Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pn. "Sprawiedliwa transformacja poprzez instalacje odnawialnych źródeł energii w budynkach prywatnych w Gminie Dobryszyce"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań realizowanych w ramach projektu pn. "Budowa i przebudowa infrastruktury zrównoważonego transportu miejskiego oraz inwestycje w infrastruk
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych sanitarnych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





