eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkDostawa z opcją zakupu materiału do zimowego utrzymania dróg powiatowych w powiecie malborskim ( postępowanie podzielone na części )



Ogłoszenie z dnia 2025-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa z opcją zakupu materiału do zimowego utrzymania
dróg powiatowych w powiecie malborskim
( postępowanie podzielone na części )

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT MALBORSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644731

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Słowiański 17

1.5.2.) Miejscowość: Malbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 55 646 0400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ii@powiat.malbork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.malbork.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-malbork.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa z opcją zakupu materiału do zimowego utrzymania
dróg powiatowych w powiecie malborskim
( postępowanie podzielone na części )

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10fc39ed-37ad-4bfc-a599-0f9e13065c53

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00548472

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040644/26/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa w opcję zakupu materiału do zimowego utrzymania dróg powiatowych w powiecie malborskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00497618

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.272.68.2025.II

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 115405,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I Dostawa z opcją zakupu soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych

Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie transportem Wykonawcy do „miejsc wskazanych” przez Zamawiającego samochodami wywrotkami ( nie łamanymi ) o tonażu do 20 ton.
2. „Miejsca wskazane” przez Zamawiającego, to utwardzony plac Wykonawcy, który wykonuje usługę zimowego utrzymanie dróg powiatowych – praca sprzętu i znajduje się na terenie Gmin: Lichnowy, Malbork, Miłoradz, Nowy Staw i Stare Pole w powiecie malborskim.
3. Poszczególne dostawy realizowane będą w oparciu o pisemne zapotrzebowanie.
4. „Zapotrzebowanie” Zamawiający będzie wysyłał na adres email Wykonawcy podany w ofercie nie później niż do godziny 12:00.
5. Przedmiot zamówienia przeznaczony jest do posypywania nawierzchni drogowych w zimowym utrzymaniu dróg zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach ( Dz. U. 2005 nr 230 poz. 1960 z późn. zm. ) i posiada opinię techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów lub inny dokument stwierdzający, że oferowana przez firmę sól drogowa może być stosowana do posypywania nawierzchni drogowych w zimowym utrzymaniu dróg.
6. Przedmiot zamówienia - sól drogowa nie może zawierać skaleń i zbryleń oraz zanieczyszczeń tj. patyków, liści, chwastów i innych.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia jakości dostarczanej partii materiału. Wykonawca zakwestionowaną jakość partii materiału odbierze na koszt własny.


Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Rozdziale II.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa

4.5.5.) Wartość części: 180000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II Dostawa z opcją zakupu piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych

Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie transportem Wykonawcy do miejsc wskazanych przez Zamawiającego samochodami wywrotkami ( nie łamanymi ) o tonażu do 20 ton.
2. „Miejsca wskazane” przez Zamawiającego, to utwardzony plac Wykonawcy, który wykonuje usługę zimowego utrzymanie dróg powiatowych – praca sprzętu i znajduje się na terenie Gmin: Lichnowy, Malbork, Miłoradz, Nowy Staw i Stare Pole w powiecie malborskim.
3. Poszczególne dostawy realizowane będą w oparciu o pisemne zapotrzebowanie.
4. „Zapotrzebowanie” Zamawiający będzie wysyłał na adres email Wykonawcy podany w ofercie nie później niż do godziny 12:00.
5. Zapotrzebowanie Zamawiający będzie wysyłał na adres email Wykonawcy podany w ofercie.
6. Wykonawca gwarantuje zachowanie stałej określonej w ofercie ceny na w/w materiały.
7. Piasek winien spełniać następujące warunki techniczne:
a. Piasek przesiany, który może być stosowany do zimowego utrzymania dróg.
b. Frakcje uziarnienia do 2mm zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach ( Dz. U. 2005 nr 230 poz. 1960 z późn. zm. )
c. Nie może zawierać skaleń i zbryleń oraz zanieczyszczeń tj. patyków, liści chwastów, gliny i innych.
d. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia jakości dostarczanej partii materiału. Wykonawca zakwestionowaną jakość partii materiału odbierze na koszt własny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14211100-4 - Piasek naturalny

4.5.5.) Wartość części: 28800,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100325,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113799,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100325,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KELUVA PL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262706325

7.3.3) Ulica: ul. Gliniana 52A

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-336

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100325,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2026-01-01 do 2027-04-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41623,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41623,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41623,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TRAMAD-ELBLĄG Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780003033

7.3.3) Ulica: ul. Nowodworska 25

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41623,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2026-01-01 do 2027-04-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.