Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00486939/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA NIECHRONIONYCH UCZESTNIKÓW RUCHU NA TERENIE GMINY ŚWINICE WARCKIE POLEGAJĄCA NA WYDZIELENIU DROGI DLA PIESZYCH NA UL.: ABP. J. ŚWINKI I RÓŻANEJ W MIEJSCOWOŚCI ŚWINICE WARCKIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWINICE WARCKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019533
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Świnice Warckie
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-140
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 632881021
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@swinicewarckie.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swinice.akcessnet.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sidaspzp.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA NIECHRONIONYCH UCZESTNIKÓW RUCHU NA TERENIE GMINY ŚWINICE WARCKIE POLEGAJĄCA NA WYDZIELENIU DROGI DLA PIESZYCH NA UL.: ABP. J. ŚWINKI I RÓŻANEJ W MIEJSCOWOŚCI ŚWINICE WARCKIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bab1c93a-7f3d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00548405
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053652/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA NIECHRONIONYCH UCZESTNIKÓW RUCHU NA TERENIE GMINY ŚWINICE WARCKIE POLEGAJĄCA NA WYDZIELENIU DROGI DLA PIESZYCH NA UL.: ABP. J. ŚWINKI I RÓŻANEJ W MIEJSCOWOŚCI ŚWINICE WARCKIE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486939
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IK-ZP.271.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1002572,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na terenie Gminy Świnice Warckie polegająca na wydzieleniu drogi dla pieszych na ulicach: Abp. Jakuba Świnki i Różanej w miejscowości Świnice Warckie
2. LOKALIZACJA
Miejscowość: Świnice Warckie
Gmina: Świnice Warckie
Powiat: łęczycki
Województwo: łódzkie
Jednostka ewidencyjna: 100407_2 Świnice Warckie
Nazwa i numer obrębu: 0022, Świnice Osiedle
Numery działek ewidencyjnych: 358, 374, 375, 342
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest przebudowa drogi gminnej nr 104468E w miejscowości Świnice Warckie poprzez budowę drogi dla pieszych na odcinku 657,5 ulicy Abp. Jakuba Świnki i ulicy Różanej. Opracowanie obejmuje roboty związane z wykonaniem chodnika dla pieszych za zieleńcami, montażem dwóch zestawów podświetlanego znaku D-6 na wysięgniku umieszczanego nad przejściem dla pieszych oraz 16 zestawów doświetleniowych zasilanych hybrydowo (panel solarny + turbina wiatrowa + słup stalowy na fundamencie). W ramach przebudowy drogi przewiduje się budowę chodnika dla pieszych za zieleńcami na długości 657,5 m. odwodnienie chodników bezpośrednio na zieleńce za pomocą spadków poprzecznych.
Ogólny zakres robót obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe i ziemne, , wykonanie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej, miejsca postojowe z betonowej kostki brukowej, wykonanie zjazdów z betonowej kostki brukowej, roboty wykończeniowe, oznakowanie pionowe i poziome, oświetlenie zasilane hybrydowo, obsługa geodezyjna.
Charakterystyczne parametry obiektu
• długość odcinka drogi gminnej : 657,5 mb,
• szerokość jezdni: 5,5 m,
• szerokość chodnika : 2,0 m,
• szerokość zieleńców: zmienna zgodnie z PZT,
• spadek poprzeczny chodnika: jednostronny w kierunku zieleńców : 2%,
Technologia robót budowlanych obejmuje następujące główne etapy:
• zdjęcie wierzchniej warstwy z kruszywa na gł. do 20 cm,
• roboty ziemne związane z montażem fundamentów prefabrykowanych pod słupy
stalowe,
• wykonanie koryta pod chodnik,
• wbudowanie konstrukcji nawierzchni chodnika i zjazdów betonowych,
• wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
Na przejściach dla pieszych projektuje się podświetlone znaki D-6 oraz światło żółte
pulsacyjne LED na wysięgniku (projekt docelowej org. ruchu). Zasilanie hybrydowe.
Minimalne wymagania techniczne dla zestawu oświetleniowego :
Słup stalowy, z powłoką antykorozyjną, wysokości 6,0 m. Przekrój słupa 100 x 100 mm.
Słup montowany do fundamentu 40 x 40 cm i wysokości 1,5 m. Rozstaw między śrubami
montażowymi 30 x 30 cm.
Akumulator żelowy o pojemności 120 Ah. Napięcie pracy : 12V.
Turbina wiatrowa o mocy nominalnej : 300 W. Napięcie : 12V. Startowa prędkość wiatru :
1,8 m/s. Nominalna prędkość wiatru : 10 m/s. Maksymalna prędkość wiatru : 50 m/s. Łopaty
wirnika : 3 sztuki.
Panel fotowoltaiczny o mocy maksymalnej 130 W. Prąd nominalny : 7,2 A. Napięcie
maksymalne : 18 V. Zakres temperatur : -40 ÷ +80oC.
W ulicach projektuje się także 6 zestawów oświetlenia hybrydowego z oprawami LED
zamontowanymi na słupach stalowych montowanych na fundamencie prefabrykowanym.
Słup oświetlenia hybrydowego wyposażony jest w system, który pozwala na niezależne
zasilanie oprawy oświetleniowej. Każdy słup wyposażony jest w dwa ogniwa fotowoltaiczne,
mini turbinę wiatrową oraz oprawę oświetleniową - nie wymagają zasilania kablowego.
Całość posadowiona na fundamencie prefabrykowanym minimum 40 x 40 cm. Akumulatory
wg wymagań wskazanych poniżej, montowane z boku lampy oświetleniowej pod
nawierzchnią chodnika (wg koncepcji przebudowy ulic).
Wymagania dla lamp oświetleniowych:
• wysokość słupa : 8m,
• materiał - ocynkowana stal,
• czas pracy lampy - do 10-14h/dzień,
• zapas energii - min. 4 dni,
• oprawa wykonana z aluminium i hartowanego szkła,
• źródło światła - oprawy LED min. 50W,
• akumulator - 2 sztuki 180Ah/12V,
• typ akumulatora - żelowy lub AGM,
• moc panela - min. 2 x 200W,
• turbina wiatrowa o mocy min. 300W i prędkości ładowania min. 2 m/s
• kontroler zabezpieczania przed przeładowaniem i rozładowaniem
• włącznik zmierzchowo-programowalny
W ramach przebudowy drogi przewiduje się roboty budowlane w ujęciu powierzchniowym
jak poniżej :
nawierzchnia chodnika : 1 217 m2,
nawierzchnia zjazdów do posesji : 273 m2,
o nawierzchnie zieleńców : 1 102 m2
Galanteria betonowa prefabrykowana o wymiarach jak poniżej :
Obrzeże : 8 x 30 x 100 cm
Kostka : gr. 8 cm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia zwanej dalej SWZ.
Załącznik nr 8 do SWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik nr 9 do SWZ Przedmiar robót
Załącznik nr 10 do SWZ Projekt budowlany
Przedmiary robót stanowiące załączniki do SWZ nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia, mają charakter poglądowy i mogą stanowić materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę. Wskazane w przedmiarze robót Katalogi Nakładów Rzeczowych i Katalogi Norm Nakładów Rzeczowych mają charakter pomocniczy przy wycenie robót, KNR i KNNR wskazano w celu przykładowego opisu pozycji przedmiarowych.
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów, uproszczeń lub opuszczeń w dokumentach kontraktowych, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian, poprawek czy uzupełnień.
Wszystkie materiały użyte do robót winny mieć świadectwo dopuszczenia do stosowania w budownictwie wydane przez uprawnione jednostki. W przypadku, gdy materiały lub roboty nie będą w pełni zgodne z dokumentacją projektową lub specyfikacją techniczną i wpłynie to na nie zadowalającą jakość elementu budowli materiały takie będą niezwłocznie zastąpione innymi, a roboty rozebrane na koszt Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i miejscowe oraz inne przepisy i wytyczne, które w jakikolwiek sposób związane są z robotami. Wykonawca będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych praw przepisów i wytycznych podczas prowadzenia robót. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy:
1) zorganizowanie i zabezpieczenie placu budowy;
2) prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz z aktualnie obowiązującymi normami polskimi, polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego i innymi obowiązującymi przepisami;
3) właściwy nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP i p.poż w trakcie wykonywania robót;
4) zapewnienie sprzętu do wykonywanych robót spełniającego normy techniczne;
5) pokrycie wszystkich kosztów związanych z uzyskaniem świadectw na materiały, wyroby i urządzenia oraz badań laboratoryjnych wbudowanych materiałów i wykonanych robót;
6) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, jeśli będzie konieczny;
7) zapłata opłat za składowanie odpadów;
8) przygotowanie obiektu i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wykonanego zakresu robót do dokonania odbioru przez Zamawiającego;
9) likwidacja placu budowy i zaplecza własnego wykonawcy bezzwłocznie po zakończeniu wszystkich prac, lecz nie później niż do dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy;
10) usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie trwania odbioru, w niezwłocznym terminie.
Zamawiający wymaga od Wykonawców sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233140-2 - Roboty drogowe
34953300-5 - Chodniki
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45232452-5 - Roboty odwadniające
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 935982,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1257387,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 935982,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PLICH-KOP Sławomir Plicha
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681650020
7.3.3) Ulica: Głogowiec 70
7.3.4) Miejscowość: Świnice Warckie
7.3.5) Kod pocztowy: 99-140
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 935982,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
więcej: Chodniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.