Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00498770/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej lawety do przewozu koparko – ładowarki na potrzeby Powiatowej Bazy Magazynowo – Sprzętowej Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Częstochowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180837
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343229221
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czestochowa.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.powiat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://czestochowa-powiat.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej lawety do przewozu koparko – ładowarki na potrzeby Powiatowej Bazy Magazynowo – Sprzętowej Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3431536-2b29-42ac-aa2f-3787a2b1fac0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00548176
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045012/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 4. Dostawa fabrycznie nowej lawety do przewozu koparko – ładowarki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00498770
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IF.272.66.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa fabrycznie nowej lawety do przewozu koparko – ładowarki do siedziby Zamawiającego: Obwodu Drogowo – Mostowego Nr 3 w Poczesnej – ul. Bociana Górka 19, 42-262 Poczesna na potrzeby Powiatowej Bazy Magazynowo – Sprzętowej Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w terminie do 15.12.2025r.
Zakupiona 2 fabrycznie nowa laweta do przewozu koparko – ładowarki musi być kompletna, wolna od wad fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych), technicznych oraz prawnych dopuszczony do ruchu drogowego. Koparko-ładowarka musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji jednostkowej i takiego, którego parametry zostały specjalnie zmienione pod kątem spełnienia wymagań niniejszego przetargu.
1. Dostawa obejmuje (zakup i dowóz do baz Zamawiającego na koszt Wykonawcy) fabrycznie nowej lawety do przewozu koparko – ładowarki o niżej wymienionych minimalnych parametrach techniczno-użytkowych:
1.1. Ogólne dane techniczne
• laweta fabrycznie nowa, nie starsza niż 2025r.;
• dopuszczalna masa całkowita do 24 000 kg;
• ładowność powyżej 16 000 kg;
• górny pokład od 1000mm do 2000mm;
• dolny pokład od 6000mm do 7000mm;
• długość tylnego spadu min. 950mm;
• szerokość ramy min. 2500mm;
• wysokość platformy załadunkowej min. 850mm;
• długość całkowita od 10 000mm do 11 000mm;
• szerokość przyczepy od 2400mm do 3000mm;
• wysokość dyszla min. 800mm;
• przystosowana do ciągników rolniczych i samochodów ciężarowych;
1.2. Rama:
• wykonana ze stali wysokogatunkowej Q-ST podwyższona trzykrotnie;
• w pełni ocynkowana;
1.3. Podwozie i ogumienie:
• 3 osie SAF – hamulce bębnowe;
• obciążenie na oś techniczna 10 000 kg;
• zawieszenie na 1, 2, 3 oś lub pneumatyczna
• zabezpieczenie przed bocznym wjazdem;
• tylne nogi podporowe zrzutowe;
• ogumienie 235/75 R17,5;
• kosz na koło zapasowe;
• koło zapasowe;
• skrzynka narzędziowa;
1.4. Przestrzeń ładunkowa
• podłoga stalowa z wypełnieniem drewnianym min. 70mm;
• poszerzenie przestrzeni ładunkowej;
• najazdy mechaniczne lub hydrauliczne – min. dł.3000mm i szer. 750mm;
• najazdy przesuwne mechaniczne;
• najazdy stalowo-drewniane ocynkowane;
• uchwyty do mocowania ładunku;
• min. 7 par uchwytów 5 tonowych;
• min. 1 para uchwytów 10 tonowych;
• zaczep min. 40mm;
1.5. Instalacja elektryczna i hamulcowa:
• 2 przewodowy pneumatyczny układ hamulcowy;
• Sprężynowy hamulec postojowy;
• Światła full led;
• ABS wtyczka wraz z przewodem przyłączeniowym;
• 24V zgodna z przepisami ECG;
• 2 x 7 pin złącza elektryczne;
• Dodatkowy przewód traktorowy 7 pinowy 12V;
1.6. Certyfikaty
• Maszyna posiada certyfikat (deklarację zgodności) producenta zgodną z dyrektywą UE;
• DTR w języku polskim.
1.7. Inne
• Dostawa lawety w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
• Wykonawca powinien posiadać certyfikat autoryzowanego dystrybutora
2. Dokumenty lawety: instrukcja obsługi i katalog części zamiennych.
3. Informacje dodatkowe: Oferowany sprzęt powinien być nie pokrzywiony, nie pospawany, lakier nie porysowany - poza normalnym użytkowaniem. Dostarczony sprzęt ma być wyposażony w urządzenia sygnalizacji i oświetlenia pozwalającej na poruszanie się po drogach publicznych oraz odpowiadające przepisom prawa.
4. Zakupioną lawetę Wykonawca dostarczy na swój koszt do miejsca garażowania sprzętu przez Zamawiającego:
Siedziba Obwodu Drogowo – Mostowego Nr 3 w Poczesnej – ul. Bociana Górka 19, 42-262 Poczesna. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonać dostawę przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
5. Wykonawca zapewni bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie, ewentualną regulację po uruchomieniu oraz nieodpłatnie przeprowadzi pełne szkolenie dla pracowników Zamawiającego w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi lawety.
6. W dniu odbioru końcowego lawety Wykonawca przekaże Zamawiającemu: instrukcję obsługi i katalog części zamiennych.
7. Zamawiający przed podpisaniem umowy z Wykonawcą sprawdzi stan techniczny lawety, tzn. zgodność ze specyfikacją techniczną oraz stan wizualny. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego złego stanu technicznego nie odpowiadającego specyfikacji technicznej, Zamawiający odstąpi od zakupu.
8. W dniu odbioru końcowego lawety zostanie sporządzony protokół odbioru końcowego.
Zamówienie zostanie uznane za wykonane, jeżeli laweta będzie spełniała wszelkie wymagania określone w niniejszej SWZ, będzie dostarczona do siedziby Zamawiającego bez jakiegokolwiek uszkodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34223000-6 - Przyczepy i naczepy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUX-TRUCK SP Z.O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8992430209
7.3.3) Ulica: ŚW. KATARZYNY 10
7.3.4) Miejscowość: SIECHNICE
7.3.5) Kod pocztowy: 55-011
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa projektora i ekranu projekcyjnego dla Centrum Studentów Zagranicznych w ramach Projektu ,,Politechnika Częstochowska dla wszystkich - CUT for ALL", realizowanego w ramach programu NAWA
- Ubezpieczenie mienia MZD w Częstochowie na okres 16 miesięcy
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych do 10 kW w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców (2 części) do Aresztu Śledczego w Częstochowie.
- Wykonanie robót budowlanych instalacji sanitarnej i elektrycznej w pomieszczeniach i ciągu komunikacyjnym na Wydziale Inżynierii Produkcji i Technologii Materiałów - Katedra Fizyki
- Zakup i dostawa materiałów promujących "Branżowe Centrum Umiejętności dla elektroniki"
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców Powiatu Węgrowskiego poprzez doposażenie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Węgrowie w sprzęt do działań ratowniczych i ochrony ludności - II podejście
- Dostawa pojazdu terenowego typu UTV z dodatkowym wyposażeniem, skutera wodnego ratowniczego wraz z przyczepą do jego holowania oraz platformą ratunkową dla SA PSP w Krakowie
- Odtworzenie zużytego sprzętu i doposażenie OSP w dodatkowy sprzęt do prowadzenia działań ratowniczych w związku z działaniami ratowniczymi na terenie BPN - dla OSP na terenie Gminy Dąbrowa Biał.
- Dostawa sprzętu rolniczego
więcej: Przyczepy i naczepy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





