Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00501391/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych, zarządzanych przez Gminę Tomaszów Mazowiecki w sezonie 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TOMASZÓW MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminatomaszowmaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminatomaszowmaz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-tomaszow-mazowiecki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych, zarządzanych przez Gminę Tomaszów Mazowiecki w sezonie 2025/20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e6c6530-4566-45bf-9aa2-00d1717661be
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00548049
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026863/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych, zarządzanych przez Gminę Tomaszów Mazowiecki w sezonie 2025/2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00501391
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.2.31.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres świadczenia usług dla części „A” – Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych, położonych w północno-zachodniej części gminy, obejmuje miejscowości: Cekanów, Zaborów I, Zaborów II, Komorów, Świńsko, Łagiewniki, Godaszewice, Kwiatkówka, Chorzęcin, Zawada, Niebrów, Wiaderno, Jadwigów, Dąbrowa, Kolonia Zawada, Łazisko.Łączna długość dróg do utrzymania w I kolejności wynosi 38,30 km, a w II kolejności 11,52 km, pozostałe drogi są zakwalifikowane do III kolejności.
Szacunkowy zakres rzeczowy w sezonie 2025/2026 dla części A zamówienia:
ilość kilometrów dróg podlegających posypywaniu mieszanką solno-piaskową przy użyciu piaskarki
- ok. 800 km,
ilość kilometrów dróg podlegających odśnieżaniu pługiem - ok. 400 km,
ilość godzin pracy ładowarki - ok. 10 godz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 56580,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres świadczenia usług dla części „B” – Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych, położonych w południowo-wschodniej części gminy, obejmuje miejscowości: Ciebłowice Duże, Wąwał, Smardzewice, Tresta, Karolinów, Twarda, Swolszewice Małe, Ciebłowice Małe, Sługocice.Łączna długość dróg do utrzymania w I kolejności wynosi 36,40 km, a w II kolejności 12,52 km, pozostałe drogi są zakwalifikowane do III kolejności.
Szacunkowy zakres rzeczowy w sezonie 2025/2026 dla części B zamówienia:
ilość kilometrów dróg podlegających posypywaniu mieszanką solno-piaskową przy użyciu piaskarki
- ok. 800 km,
ilość kilometrów dróg podlegających odśnieżaniu pługiem - ok. 400 km,
ilość godzin pracy ładowarki - ok. 10 godz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 70771,43 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67608,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70740,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67608,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Przemysłu drzewnego "POL-TRAK" Matusiak Andrzej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732040327
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ MATUSIAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ MATUSIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67608,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84132,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84456,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84132,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. ADSTAN Adam Stanisławski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732138351
7.3.4) Miejscowość: Henryków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM STANISŁAWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM STANISŁAWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84132,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-04-30INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- ,, Zakup sprzętu w ramach zadania pn. " Realizacja Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Powiatu Tomaszowskiego"
- Dostawa i zakup mobilnego agregatu prądotwórczego 36kW 49,5kVA (1 szt.) wraz z przyczepą transportową (1 szt.) w ramach realizacji programu ochrony ludności i obrony cywilnej.
- Zakup sprzętu komputerowego dla Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
- Utrzymanie zieleni miejskiej w Tomaszowie Mazowieckim w 2026 roku
- Dostawa i zakup mobilnego urządzenia do uzdatniania wody (1 szt.)
- Konserwacja oraz obsługa sieci i urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w 2026 roku
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania
- "Utrzymanie porządku i czystości części wspólnych w budynku biurowym oraz terenów zewnętrznych nieruchomości przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa "Nila" 15 w Ostrołęce wraz ze środkami czystości"
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg, placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza w sezonach zimowych 2025/2026, 2026/2027, 2027/2028" - przetarg II
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie gminy Polska Cerekiew w sezonie zimowym 2025/2026
- Sprzątanie pomieszczeń , w budynku Instytutu Energetyki- Państwowego Instytutu Badawczego Oddział Gdańsk, renowacja i sprzątanie terenów zielonych oraz odśnieżanie parkingów i ciągów komunikacyjnych
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Słopnice.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





