Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00365297/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-07
- 2025/BZP 00384381/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-21
- 2025/BZP 00389984/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-25
- 2025/BZP 00400333/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-01
- 2025/BZP 00406169/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ulicy Tulipanowej w m. Ślęza- etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobierzyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935075
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Pałacowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kobierzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rpzemla@ugk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ugk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ulicy Tulipanowej w m. Ślęza- etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65917fdc-9b36-457c-b312-e34c5e13f4ed
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00548000
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043828/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa ul. Tulipanowej w m. Ślęza
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00365297
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5800000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie ulicy Tulipanowej w m. Ślęza – etap I na odcinku ok. 800 m od planowanego ronda przy ul. Przystankowej w Ślęzy do skrzyżowania – przedłużenie ul. Wiosennej w m. Bielany Wrocławskie – zakres wg. załącznika graficznego. W ramach zadania Wykonawca dokona aktualizacji dokumentacji będącej w posiadaniu Zamawiającego wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji ZRID, a następnie po uzyskaniu decyzji ZRID przeprowadzi roboty budowalne wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub innym dokumentem zezwalającym na użytkowanie przedmiotu inwestycji. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:w zakresie dokumentacji projektowej: aktualizacja uzgodnień, warunków technicznych, kompletnej dokumentacji i ew. wprowadzenie zmian projektowych w oparciu o uzyskane uzgodnienia, opracowanie wniosku w sprawie wydania zezwolenia ZRID, uzyskanie ostatecznej decyzji ZRID oraz zapewnienie nadzoru autorskiego.
Uwaga: Zamawiający jest w trakcie uzyskiwania pozwolenia wodnoprawnego obejmującego swym zakresem budowę ronda przy ul. Przystankowej w Ślęzy oraz budowę ul. Tulipanowej w m. Ślęza do Domasławia ul. Oławska. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do aktualizacji niniejszego pozwolenia w związku z podziałem zadania na części lub ew. uzyskania nowego w przypadku zaistnienia takiej konieczności. w zakresie robót budowlanych: wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą w oparciu o przekazaną (i ew. zaktualizowaną dokumentację projektową w przypadku zaistnienia takiej okoliczności) wykonaną przez Wykonawcę robót obejmujących m.in.:budowę drogi gminnej klasy Z
budowę drogi pieszo – rowerowej oraz dróg dla pieszych
budowę i przebudowę zjazdów
budowę odwodnienia drogowego
budowę przepustów
przebudowę kolizyjnych odcinków sieci
budowę oświetlenia ulicznego
wykonanie pozostałych robót towarzyszących opisanych w załączonej dokumentacji projek-towej objętych zakresem przedmiotowego etapu wraz ze świadczeniami nie będącymi robo-tami budowlanymi (np. obsługa geodezyjna, geologiczna).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączonej dokumentacji projektowej oraz zapisach SWZ. Uwaga: załączona dokumentacja projektowa obejmuje swym zakresem budowę ronda wraz z budową drogi na odcinku od ulicy Tulipanowej w m. Ślęzy do ulicy Oławskiej w Domasławiu. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca wybuduje odcinek drogi ok. 800 m zgodnie z załącznikiem graficznym (zakres budowy drogi należy zakończyć na skrzyżowaniu z dz. 299/3 w m. Bielany Wrocławskie ok. km 0+790).
W związku z planowaną przez Zamawiającego inwestycją dotyczącą budowy ronda na ul. Przystankowej w m. Ślęzy w ramach odrębnego kontraktu, Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącej współpracy z Wykonawcą prac związanych z budową ronda, w tym koordynacji terminów realizacji prac na odcinkach łączących oba kontrakty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5840163,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6977510,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5840163,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DECOSTAR INVESTMENT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151827914
7.3.3) Ulica: ul. Wrocławska 1
7.3.4) Miejscowość: Wisznia Mała
7.3.5) Kod pocztowy: 55-114
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DECOSTAR INVESTMENT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DECOSTAR INVESTMENT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5840163,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-08 do 2027-06-08INNE PRZETARGI KOBIERZYCE
- Dostawa artykułów spożywczych do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach w podziale na 7 zadań.
- Budowa przystanku na ul. Kobierzyckiej w Pełczycach w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- Usługi utrzymania czystości polegające na sprzątaniu obiektów i terenów administrowanych przez KOSiR.
więcej: przetargi KOBIERZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego.
- Wykonanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla realizacji następujących zadań inwestycyjnych: Modernizacja górnej i dolnej mechaniki Sceny Głównej (...)
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Szewcach.
- Rozbudowa i budowa dróg na Osiedlu Pochyła w Bytowie
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gm. Lipnica Wielka w 2025 roku
- "Remont drogi gminnej nr 319013T w msc. Brzechów w km. 0+000 do km. 0+403"
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





