Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00494893/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie awaryjnego zasilania magazynów ochrony ludności i pomieszczeń pracy Zespołu Zarządzania Kryzysowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO CZĘSTOCHOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151399002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Śląska 11/13
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 34 37 07 618
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iz@czestochowa.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c01d4bd2-dc00-4313-8842-47189238de221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie awaryjnego zasilania magazynów ochrony ludności i pomieszczeń pracy Zespołu Zarządzania Kryzysowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c01d4bd2-dc00-4313-8842-47189238de22
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00547932
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038082/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.36 Wykonanie awaryjnego zasilania magazynów ochrony ludności i pomieszczeń pracy Zespołu Zarządzania Kryzysowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00494893
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.75.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie awaryjnego zasilania magazynów ochrony ludności i pomieszczeń pracy Zespołu Zarządzania Kryzysowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) zakup stacjonarnego agregatu prądotwórczego z układem samoczynnego załączania rezerwy (SZR) wraz z wykonaniem płyty fundamentowej pod agregatem;
b) wykonanie dokumentacji projektowej oraz jej uzgodnienie w Zakładzie Energetycznym obsługującym zamawiającego;
c) wykonanie prac przyłączeniowych agregatu do współpracy z siecią oraz budynkami Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego;
d) przeszkolenie min. 6 pracowników zamawiającego z obsługi agregatu;
e) wymagane w okresie gwarancji przeglądy serwisowe przez cały okres gwarancji, w ilości i zakresie zgodnym z wymogami określonymi w dokumentacji technicznej producenta;
f) pozostałe czynności wymienione w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243540 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243540 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243540 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Łuczkiewicz Firma Wielobranżowa Elektron
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9491748527
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ ŁUCZKIEWICZ FIRMA WIELOBRANŻOWA "ELEKTRON"
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ ŁUCZKIEWICZ FIRMA WIELOBRANŻOWA "ELEKTRON"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243540 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Częstochowie oraz Placówki Zamiejscowej w Koniecpolu
- "Zabezpieczanie i usuwanie awarii, bieżąca obsługa konserwacyjna oraz remonty wew.instalacji elektrycznych w bud. i lok. mieszk.stan. zasób komu., zarz. i admin.przez ZGM"TBS"Częstochowie Sp.z o.o."
- Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarniczych i ciastkarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2026
- Dostawa jaj kurzych świeżych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2026
- Dostawa drobiu na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2026
- Dostawa mrożonych warzyw, owoców, przetworów mięsno-mącznych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2026
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie pomieszczeń do potrzeb biurowych oraz zmianę funkcji wybranych pomieszczeń w budynku A-50 na terenie PMAB
- Budowa obiektu sportowego z lodowiskiem stałym odkrytym na terenie działki o nr ewidencyjnym 630/6 obręb Krzyżowa Góra
- Rozbudowa drogi gminnej nr 180044K na odcinku I (ul. Witosa) w km od 0+003,55 do km 1+531,55 wraz ze skrzyżowaniem w km 1+531,55 w miejscowości Dąbrowa Tarnowska
- "Zielone Centrum Dąbia -Budowa fontanny posadzkowej z infrastrukturą towarzyszącą"
- BZP.271.126.2025 "(...)" - przebudowa budynku warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół Samochodowych w Nowym Sączu - etap drugi instalacje elektryczne".
- Adaptacja pomieszczeń w ramach projektu pn. "Potencjał edukacyjny ucznia nowoczesnej szkoły drogą do sukcesu EFS+" w IV Liceum Ogólnokształcące im. gen. Stanisława Maczka w Katowicach
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





