Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00527817/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-01
- 2023/BZP 00541812/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-08
- 2024/BZP 00069292/01 - Wynik z dnia 2024-01-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej na obiekty MOSiR w Łodzi w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104
1.4.2.) Miejscowość: Łódź
1.4.3.) Kod pocztowy: 90-926
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547814
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-12-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00527817
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
(Nr zgodna z SWZ) 10.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 10.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: 10.1.2.1. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualnie obowiązujące decyzje/pozwolenia dopuszczające oferowane produkty do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych, wydane przez Prezesa Urzędu i Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 24). dla produktów wymienionych w OPZ zał. Nr. 1 do SWZ poz. 1,2,3 oraz 6. 10.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 10.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej: 10.1.4.1. Warunek zdolności technicznej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie – wykonał co najmniej 1 (jedno) zamówienie, polegające na sukcesywnej dostawie chemii basenowej na kwotę nie mniejszą niż 150 000 tys. zł brutto Uwagi: 1. W przypadku, gdy Wykonawca wykonywał w ramach jednego kontraktu/umowy większy zakres prac, dla potrzeb zamówienia powinien wyodrębnić i podać zakres /wartość zamówienia, o którym mowa powyżej.
2. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz winien zawierać dostawy, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył. 3. Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur. 4. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany. 5. Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania prac bezpośrednio u podmiotu, na rzecz, którego były wykonane. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 10.1.4.1 zamówienia oceniane będzie łącznie.
Po zmianie:
(Nr zgodna z SWZ) 10.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 10.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: 10.1.2.1. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualnie obowiązujące decyzje/pozwolenia dopuszczające oferowane produkty do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych, wydane przez Prezesa Urzędu i Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 24). dla produktów wymienionych w OPZ zał. Nr. 1 do SWZ . 10.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 10.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej: 10.1.4.1.Warunek zdolności technicznej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie – wykonał co najmniej 1 (jedno) zamówienie, polegające na sukcesywnej dostawie chemii basenowej na kwotę nie mniejszą niż 150 000 tys. zł brutto Uwagi: 1. W przypadku, gdy Wykonawca wykonywał w ramach jednego kontraktu/umowy większy zakres prac, dla potrzeb zamówienia powinien wyodrębnić i podać zakres /wartość zamówienia, o którym mowa powyżej. 2. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz winien zawierać dostawy, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył. 3. Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur. 4. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany. 5. Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania prac bezpośrednio u podmiotu, na rzecz, którego były wykonane. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 10.1.4.1 zamówienia oceniane będzie łącznie.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
(Nr zgodna z SWZ) 11.1. Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie: 11.1.2. spełniania warunków udziału w postępowaniu.11.5.2. Wykaz dostaw (wg wzoru - Załącznik nr 6 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są: referencje; bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego dostawy zostały wykonane; a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. 11.5.3. Aktualnie obowiązujące decyzje/pozwolenia dopuszczające oferowane produkty do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych, wydane przez Prezesa Urzędu i Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 24). dla produktów wymienionych w OPZ zał. Nr. 1 do SWZ poz. 1,2,3 oraz 6
Po zmianie:
(Nr zgodna z SWZ) 11.1. Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie: 11.1.2. spełniania warunków udziału w postępowaniu.11.5.2. Wykaz dostaw (wg wzoru - Załącznik nr 6 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są: referencje; bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego dostawy zostały wykonane; a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. 11.5.3. Aktualnie obowiązujące decyzje/pozwolenia dopuszczające oferowane produkty do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych, wydane przez Prezesa Urzędu i Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 24). dla produktów wymienionych w OPZ zał. Nr. 1 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-12-14 10:00
Po zmianie:
2023-12-18 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-12-14 11:00
Po zmianie:
2023-12-18 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-01-12
Po zmianie:
2024-01-16
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- ZP 39/25 Dostawa leków.
- ZP 37/25 DOSTAWA PALIWA GAZOWEGO GZ-50
- Wykonanie cyfrowych zdjęć lotniczych pionowych 0,05 m, numerycznego modelu terenu, numerycznego modelu pokrycia terenu, barwnej, cyfrowej "prawdziwej" ortofotomapy RGB i CIR w układach PL2000.6 (...)
- Budowa budynku podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną dla Miejskiego Centrum Medycznego "Widzew" w Łodzi przy al. Piłsudskiego 157
- Wykonanie kompensatorów mocy biernej w 28 obiektach Miasta Łodzi - cz. 1
- Wykonanie kompensatorów mocy biernej w 27 obiektach Miasta Łodzi - cz. 2
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych i kuchennych, archiwum do archiwizacji bloczków parafinowych, telefonów bezprzewodowych, tabletek solnych do uzdatniania wody, chlorynu sodu (...) w podziale na 8 części.
- UTWORZENIE ŻŁOBKA NR 1 PRZY UL. PUŁASKIEGO 7A W MYSZKOWIE - ZAD. DOF. W RAMACH PROGR. AKTYWNY MALUCH +2022-2029: CZ. 1 - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA ŻŁOBKA CZ. 2 - SPRZĘT AGD I SPRZĘT ELEKTRONICZNY
- Dostawa środków czystości w 2026 roku do szkół z terenu Gminy Ropczyce, gdzie zastosowano podział na zadania
- USŁUGA UTRZYMANIA TECHNICZNEGO URZĄDZEŃ BASENU ORAZ SYSTEMU BMS WRAZ Z DOSTAWĄ CHEMII BASENOWEJ
- DOSTAWA ŚRODKÓW MEDYCZNYCH DLA RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W ŻYWCU.
- Dostawa artykułów żywnościowych oraz art. chemicznych do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. St. Staszica.
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





