eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłomnice › Zakup i dostawa nowego sprzętu elektronicznego do gminnych jednostek organizacyjnych i gminnych instytucji kultury z terenu Gminy Kłomnice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa nowego sprzętu elektronicznego do gminnych jednostek organizacyjnych i gminnych instytucji kultury z terenu Gminy Kłomnice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kłomnice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151397983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strażacka 20

1.5.2.) Miejscowość: Kłomnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-270

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/3281-122

1.5.8.) Numer faksu: 34/3281-121

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@klomnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klomnice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/klomnice/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa nowego sprzętu elektronicznego do gminnych jednostek organizacyjnych i gminnych instytucji kultury z terenu Gminy Kłomnice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8585248-82f3-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547687

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026338/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup i dostawa nowego sprzętu elektronicznego do gminnych jednostek organizacyjnych i gminnych instytucji kultury z terenu Gminy Kłomnice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny). Oś priorytetowa: VII Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy. Działanie 8.3 Poddziałanie 8.3.2

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493496

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZI-IZ.271.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa nowego sprzętu elektronicznego do gminnych jednostek organizacyjnych i gminnych instytucji kultury z terenu Gminy Kłomnice w następującym zakresie:

a) Monitor – 35szt
Dane techniczne monitora:
• przekątna ekranu min. 23,8'',
• rozdzielczość ekranu min. Full HD (1920 x 1080),
• Złącza wejścia / wyjścia min. 1 x DisplayPort, 1 x HDMI, 1 x VGA, 1 x USB.
• Możliwości regulacji: Pochylenie, Regulacja wysokości, Panel obrotowy, Obrotowa podstawa.
• Akcesoria w zestawie min. Kabel zasilający, Kabel DisplayPort, Kabel USB 3.0.

b) Klawiatura i mysz komputerowa – 35 zestawów
Dane techniczne:
• Klawiatura i mysz komputerowa o ergonomicznym, wyprofilowanym kształcie, znacznie poprawiająca jakość pracy.
• Klawiatura pełnowymiarowa z wbudowaną podkładką pod nadgarstek, przewodowa (długość przewodu min. 180 cm), na złącze usb, zgodna ze standardem plug & play, posiadająca polskie znaki zgodne z układem w MS Windows „polski programisty”
• Mysz optyczna, przewodowa (długość przewodu min. 180 cm), o rozdzielczości co najmniej 800 dpi, przeznaczona dla osób prawo i lewo ręcznych, wyposażona w co najmniej dwa przyciski i co najmniej jedną rolkę, na złącze usb, zgodna ze standardem plug & play,

c) Podkładka po mysz komputerową – 35 sztuk
Podkładka pod mysz:
• żelowa poduszeczka umożliwiająca naturalne ułożenie nadgarstka i dłoni podczas pracy przed komputerem.
• Wyposażona w mechanizm pozwalający na dopasowanie podkładki w optymalny sposób.
• Wkładki do zmiany wysokości o różnych kolorach umożliwiają ustawienie nadgarstka pod prawidłowym kątem, dzięki czemu długotrwała praca nie jest uciążliwa.
• Antypoślizgowa podstawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28111,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48762,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28111,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REDICREO CHMIELA SYLWESTRZAK MAJDA SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751485662

7.3.3) Ulica: Zygmuntowska 12

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-314

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28111,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.