Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00397147/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-29
- 2025/BZP 00413752/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-09
- 2025/BZP 00532807/01 - Wynik z dnia 2025-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa filtrów powietrza, czujników temperatury, drenów ,filtrów bakteryjnych, pułapek wodnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001325767
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ceglana 35
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-514
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@uck.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.uck.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uck-katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa filtrów powietrza, czujników temperatury, drenów ,filtrów bakteryjnych, pułapek wodnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e15ae61-ec25-48e6-af35-93565f57ed14
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00547682
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056039/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Jednorazowe pomocnicze elementy instalacji,maszyn i urządzeń medycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00397147
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.281.73B.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 91356,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Filtry powietrza do respiratorów, inkubatorów Drager4.5.3.) Główny kod CPV: 42514310-8 - Filtry powietrza
4.5.5.) Wartość części: 2210,82 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Filtr powietrza do inkubatora Giraffe4.5.3.) Główny kod CPV: 42514310-8 - Filtry powietrza
4.5.5.) Wartość części: 489,54 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Czujniki do pomiaru temperatury skóry4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 5177,09 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Dreny do pomiaru CO2.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 16048,80 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Filtr do ssaka Medela Vario 18 z zabezpieczeniem przelewowym.4.5.3.) Główny kod CPV: 42514310-8 - Filtry powietrza
4.5.5.) Wartość części: 1955,34 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: Filtr do ssaka Aspiret, Askir 20, New Askir 30.4.5.3.) Główny kod CPV: 42514310-8 - Filtry powietrza
4.5.5.) Wartość części: 4797,36 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7: Filtr do respiratora BEENETT 840.4.5.3.) Główny kod CPV: 42514310-8 - Filtry powietrza
4.5.5.) Wartość części: 34632,36 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8: Pułapka wodna do kardiomonitora Mindray typu Dryline II.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 12469,46 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9: Pułapka wodna do modułu SCIO4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 21373,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5140,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5140,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5140,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dräger Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5540232610
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5140,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa leków: Zad. 1 - Ocrelizumabum - Program lekowy NFZ
- Usługa wulkanizacji dla jednostek garnizonu śląskiego (5 zadań)
- Projekt, wykonanie i dostarczenie produktów promocyjnych do siedziby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w Katowicach
- Dostawa drukarek i urządzeń elektronicznych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa stadionu miejskiego w Katowicach
- Dostawa leków Zad. 1 - Sotatercept - prosz. i rozp.d/sp. r-ru d/wstrzyk. - RDTL
- Wyk. robót zw z naprawą szkody górniczej poprzez podniesienie ścieżki rowerowo-rolkowej, podniesieniu terenu na łące kwietnej wraz z częściową rekultywacją terenu oraz wykonanie ścieżki objazdowej(..)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych w 7 częściach
- Dostawa materacy przeciwodleżynowych na potrzeby Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Zakup stołu aparatu RTG celem przyspieszenia dostępności do świadczeń
- Zakup cyfrowego aparatu RTG typu Ramię C celem zwiększenia dostępności do świadczeń
- Zakup cyfrowego aparatu RTG celem przyspieszenia dostępności do świadczeń zdrowotnych
- Dostawa pomp infuzyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





