eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na terenie Powiatu Tomaszowskiego.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na terenie Powiatu Tomaszowskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarzad Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590653653

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Św. Antoniego 41

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drogi@powiat-tomaszowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zdptomaszowmaz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d9cbe1c7-69ad-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wykonywanie obowiązków zarządcy dróg w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustawą o drogach publicznych.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na terenie Powiatu Tomaszowskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9cbe1c7-69ad-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547568

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028352/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na terenie Powiatu Tomaszowskiego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00443853

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.3801.30.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na terenie Powiatu Tomaszowskiego.
Zakres robót
Przedmiotem zadania jest budowa, przebudowa chodników oraz budowa aktywnych przejść dla pieszych na terenie powiatu tomaszowskiego.
W chwili obecnej w pasie drogowym dróg powiatowych występują chodniki z płyt betonowych chodnikowych, kostki brukowej betonowej, o nawierzchni bitumicznej. W ciągu chodników występują zjazdy do prywatnych posesji jak również firm prowadzących działalności gospodarcze. Odwodnienie odbywa się powierzchniowo za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na własne nieutwardzone tereny.

1.1. Zadanie obejmuje budowę, przebudowę następujących chodników:

1. Budowa chodnika w ciągu DP 4311E ul. Tomaszowska w m. Lubochnia na odcinku 570m
2. Przebudowa chodnika w ciągu DP 1913E ul. Wolborska w m. Ujazd na odcinku 180m
3. Budowa chodnika w ciągu DP 2920E w m. Węgrzynowice Modrzewie na odcinku 770m
4. Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 4338E ul. Zawadzka na odcinku od ul. Mostowej do ul. Orzeszkowej na odcinku 560m
5. Przebudowa chodnika w ciągu DP 4344E ul. Graniczna w Tomaszowie Mazowieckim na odcinku 210m
6. Przebudowa chodnika w ciągu DP 4338E ul. Główna w Tomaszowie Mazowieckim na odcinku 1200m

1.2. Roboty drogowe tj. budowa/przebudowa chodników w zakresie:
- roboty pomiarowe,
- roboty rozbiórkowe istniejących elementów dróg,
- wykonanie zasadniczych robót ziemnych, korytowanie pod nawierzchnie chodników, zjazdów,
- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod nawierzchnie,
- ustawienie krawężników i obrzeży,
- podbudowy z gruntu stab. cementem i kruszywa łamanego,
- wykonanie nawierzchni chodników, zjazdów z kostki brukowej betonowej,
- budowa przepustów pod zjazdami,
- oczyszczenie pogłębienie rowów z profilowaniem skarp,
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej,
- opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu.

2.1. Zadanie obejmuje budowę następujących aktywnych przejść dla pieszych:
1. Budowa aktywnego przejścia dla pieszych w ciągu DP 4328E ul. św. Antoniego w Tomaszowie Mazowieckim,
2. Budowa aktywnego przejścia dla pieszych w ciągu DP 4312E w m. Podkonice Duże gm. Czerniewice,
3. Budowa aktywnego przejścia dla pieszych w ciągu DP 4347E ul. św. Niska w Tomaszowie Mazowieckim,
4. Budowa aktywnego przejścia dla pieszych w ciągu DP 4310E ul. Kitowicza w m. Rzeczyca.

2.2. Roboty instalacyjne związane z budową aktywnych przejść dla pieszych w zakresie:
- budowa przyłącza kablowego,
- doświetlenie przejść dla pieszych poprzez budowę słupów oświetleniowych z oprawami LED,
- montaż aktywnych znaków D6,
- montaż punktowych pulsacyjnych elementów odblaskowych,
- montaż czujników ruchu,
- montaż układu sterującego i zasilającego,
- wykonanie oznakowania poziomego,
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej,
- opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu.
Prace budowlano-montażowe musi wykonać osoba lub przedsiębiorstwo z odpowiednimi uprawnieniami do wykonania prac na urządzeniach elektroenergetycznych z upoważnieniem PGE Dystrybucja S.A.

W ramach zadania należy ustawić tablicę informacyjną o dofinansowaniu zadania ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4496282,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4496282,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4496282,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P.P.H.U. Sebastian Śliwiński

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EUROBRUK MARUSIK Jarosław Marusik Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732194651

7.3.4) Miejscowość: Małecz

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4496282,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.