Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00462388/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa elektronarzędzi i wyposażenia warsztatowego dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Targ Węglowy 6
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-836
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@asp.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.gda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a9334918-43da-4b9e-8cb0-231342f8a5d11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa elektronarzędzi i wyposażenia warsztatowego dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9334918-43da-4b9e-8cb0-231342f8a5d1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00547498
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095972/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa elektronarzędzi i wyposażenia warsztatowego dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00462388
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZP/26/10/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 182638,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część nr 1:– Tokarka do drewna – 1 zestaw
– Nóż tokarski do mis 10/13 mm na paznokieć kompatybilny z oferowaną tokarką – 1 szt.
– Nóż tokarski do toczenia wzdłużnego 12 mm kompatybilny z oferowaną tokarką – 1 szt.
– Komplet noży tokarskich kompatybilnych z oferowaną tokarką – 1 komplet
– Przecinak – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42621000-5 - Tokarki
43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna
4.5.5.) Wartość części: 12000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część nr 2:– Tokarka do drewna midi pro – 1 zestaw
– Uchwyt tokarski kompatybilny z oferowaną tokarką – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42621000-5 - Tokarki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44510000-8 - Narzędzia
43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna
4.5.5.) Wartość części: 9900 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część nr 3:– Wiertarko-frezarka – 1 szt.
– Podstawa uniwersalna kompatybilna z oferowaną Wiertarko-frezarką – 1 szt.
– Zestaw oprawek kompatybilnych z oferowaną Wiertarko-frezarką – 1 szt.
– Imadło maszynowe trójosiowe kompatybilne z oferowaną Wiertarko-frezarką – 1 szt.
– Zestaw narzędzi mocujących kompatybilnych z oferowaną Wiertarko-frezarką – 1 zestaw
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
44511000-5 - Narzędzia ręczne
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
4.5.5.) Wartość części: 11300 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Część nr 4 – Zagłębiarka – 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 3615,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5) Część nr 5 – Wiertarko-wkrętarka typ 1 – 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
44511000-5 - Narzędzia ręczne
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
4.5.5.) Wartość części: 2000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6) Część nr 6 – Wiertarko-wkrętarka typ 2 – 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
44511000-5 - Narzędzia ręczne
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
4.5.5.) Wartość części: 5300 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7) Część nr 7 – Frezarka – 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 3840 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
8) Część nr 8 – Wyrzynarka – 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
44511000-5 - Narzędzia ręczne
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
4.5.5.) Wartość części: 3520 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
9) Część nr 9 – Pilarka tarczowa – 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 4450 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
10) Część nr 10 – Odkurzacz do elektronarzędzi – 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 5600 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
11) Część nr 11 – Szlifierka mimośrodowa 5 – 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
42630000-1 - Obrabiarki do obróbki metali
4.5.5.) Wartość części: 2700 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
12) Część nr 12 – Szlifierka mimośrodowa 3 – 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
44511000-5 - Narzędzia ręczne
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
42630000-1 - Obrabiarki do obróbki metali
4.5.5.) Wartość części: 2700 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
13) Część nr 13 – Wyrówniarka – 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 42600000-2 - Obrabiarki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 22500 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
14) Część nr 14 – Ostrzałka do dłut – 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42600000-2 - Obrabiarki
42630000-1 - Obrabiarki do obróbki metali
4.5.5.) Wartość części: 5000 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
15) Część nr 15:– Tokarka z wrzecionem przelotowym – 1 zestaw
– Podstawa maszyny kompatybilna z oferowaną Tokarką – 1 szt.
– Kieł obrotowy kompatybilny z oferowaną Tokarką – 1 szt.
– Uchwyt wiertarski ze stożkiem morsa kompatybilny z oferowaną Tokarką – 1 szt.
– Uniwersalny system chłodzenia kompatybilny z oferowaną Tokarką – 1 szt.
– Wibroizolator poziomujący kompatybilny z oferowaną Tokarką – 4 szt.
– Zestaw noży tokarskich 10 mm kompatybilnych z oferowaną Tokarką – 1 zestaw
4.5.3.) Główny kod CPV: 42621000-5 - Tokarki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 15300 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
16) Część nr 16 – Gięterka do blach – 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42630000-1 - Obrabiarki do obróbki metali
4.5.5.) Wartość części: 5580 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
17) Część nr 17 – Przecinarka taśmowa – 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 5500 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
18) Część nr 18 – Gilotyna do blachy – 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 42630000-1 - Obrabiarki do obróbki metali
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 6400 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
19) Część nr 19 – Szlifierka taśmowa do metalu – 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42630000-1 - Obrabiarki do obróbki metali
4.5.5.) Wartość części: 1500 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
20) Część nr 20 – Frezarka CNC typ 1 – 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 42623000-9 - Frezarki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 35000 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
21) Część nr 21 – Frezarka CNC typ 2 – 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 42623000-9 - Frezarki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 36000 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
22) Część nr 22 – Frezarka CNC studencka – 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 42623000-9 - Frezarki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 22000 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
23) Część nr 23 – Odciąg dymów lutowniczych – 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 800 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
24) Część nr 24 – Wiertarka kolumnowa – 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 1250 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
25) Część nr 25 – Stacja lutownicza – 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 890 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16560,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173922,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16560,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TwD s.c. Ryszard Donitza, Robert Donitza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1990112358
7.3.3) Ulica: Prudnicka 21
7.3.4) Miejscowość: Steblów
7.3.5) Kod pocztowy: 47-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TWD SPÓŁKA CYWILNA RYSZARD DONITZA, ROBERT DONITZA"
jakie przetargi wygrała firma
"TWD SPÓŁKA CYWILNA RYSZARD DONITZA, ROBERT DONITZA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16560,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10247 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100245,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10247 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TwD s.c. Ryszard Donitza, Robert Donitza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1990112358
7.3.3) Ulica: Prudnicka 21
7.3.4) Miejscowość: Steblów
7.3.5) Kod pocztowy: 47-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TWD SPÓŁKA CYWILNA RYSZARD DONITZA, ROBERT DONITZA"
jakie przetargi wygrała firma
"TWD SPÓŁKA CYWILNA RYSZARD DONITZA, ROBERT DONITZA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10247 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3600,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38007 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3600,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211772122
7.3.3) Ulica: Okrężna 3
7.3.4) Miejscowość: Stara Obra
7.3.5) Kod pocztowy: 63-720
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3600,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2280,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25707 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2280,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211772122
7.3.3) Ulica: Okrężna 3
7.3.4) Miejscowość: Stara Obra
7.3.5) Kod pocztowy: 63-720
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak
jakie przetargi wygrała firma
BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2280,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3757,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33087 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3757,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211772122
7.3.3) Ulica: Okrężna 3
7.3.4) Miejscowość: Stara Obra
7.3.5) Kod pocztowy: 63-720
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak
jakie przetargi wygrała firma
BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3757,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1876,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36777 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1876,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211772122
7.3.3) Ulica: Okrężna 3
7.3.4) Miejscowość: Stara Obra
7.3.5) Kod pocztowy: 63-720
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak
jakie przetargi wygrała firma
BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1876,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4750,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44157 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4750,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211772122
7.3.3) Ulica: Okrężna 3
7.3.4) Miejscowość: Stara Obra
7.3.5) Kod pocztowy: 63-720
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak
jakie przetargi wygrała firma
BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4750,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6346,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60270 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6346,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211772122
7.3.3) Ulica: Okrężna 3
7.3.4) Miejscowość: Stara Obra
7.3.5) Kod pocztowy: 63-720
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6346,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3699 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47970 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3699 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TwD s.c. Ryszard Donitza, Robert Donitza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1990112358
7.3.3) Ulica: Prudnicka 21
7.3.4) Miejscowość: Steblów
7.3.5) Kod pocztowy: 47-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak
jakie przetargi wygrała firma
BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3699 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7200,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52767,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7200,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211772122
7.3.3) Ulica: Okrężna 3
7.3.4) Miejscowość: Stara Obra
7.3.5) Kod pocztowy: 63-720
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak
jakie przetargi wygrała firma
BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7200,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8399,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47970,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8399,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211772122
7.3.3) Ulica: Okrężna 3
7.3.4) Miejscowość: Stara Obra
7.3.5) Kod pocztowy: 63-720
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8399,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1986,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31365,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1986,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211772122
7.3.3) Ulica: Okrężna 3
7.3.4) Miejscowość: Stara Obra
7.3.5) Kod pocztowy: 63-720
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1986,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 24)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1149 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15375,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1149 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 24)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TwD s.c. Ryszard Donitza, Robert Donitza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1990112358
7.3.3) Ulica: ul. Prudnicka 21
7.3.4) Miejscowość: Steblów
7.3.5) Kod pocztowy: 47-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 24)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1149 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Zaprojektowanie i wykonanie stanowiska Pilot Case w projekcie ECONUT (Eco-designing for the coastal zone nutrient's circularity), współfinansowanym ze środków Interreg Południowy Bałtyk 2021-2027
- 67/TP/2025 wynajem zestawu kontenerów biurowo-sanitarnych wraz z niezbędnymi instalacjami i wyposażeniem
- Dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego w latach 2026-2027
- Dostawa aparatów do telefonii komórkowej na potrzeby sądów powszechnych apelacji gdańskiej
- "Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 2 w Gdańsku ul. Księdza Mariana Góreckiego 16 - etap I prace w budynku głównym"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni stolarskiej do Zespołu Szkół nr 5 w Tychach w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości oraz dostępności edukacji poprzez rozwój (...)
- Zakup sprzętu w ramach uzupełnienia zapasów magazynowych Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa sprzętu do Modelarni
- Dostawa sprzętu: Powiatowy magazyn zarządzania kryzysowego etap I.
- Dostawa narzędzi i artykułów stolarskich w ramach projektu "GreenTechEducation - SGGW dla gospodarki przyszłości".
- Dostawa przecinarki elektroiskrowej CNC
więcej: Obrabiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





