eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › ZAKUP I DOSTAWY RYB W 2024 R.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWY RYB W 2024 R.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/21wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP I DOSTAWY RYB W 2024 R.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cafa68e-82bc-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547326

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00127407/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.22 ZAKUP I DOSTAWA RYB

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493425

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 71/SZP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 219276,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawy ryb w 2024 r.” na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu. Miejsca odbioru dostaw oraz ilości środków spożywczych zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia.

CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 – ELBLĄG I BRANIEWO

ILOŚCI MINIMALNE
Lp. Wyszczególnienie
przedmiotu zamówienia J.m. Miejsca dostaw

Grupa Zabezpieczenia
21 WOG Elbląg,
ul. Królewiecka 130, Łęczycka 10-12 Grupa Zabezpieczenia
21 WOG Braniewo,
ul. Sikorskiego 41
Razem
(4+5)
1 2 3 4 5 6
1. Dorsz atlantycki filet mrożony kg 200 200 400
2. Karp świeży tusza kg 40 40 80
3. Karp filet kg 40 40 80
4. Miruna filet ze skórą mrożony kg 50 50 100
5. Morszczuk filet mrożony kg 230 230 460
6. Mintaj filet mrożony kg 180 180 360
7. Pstrąg filet kg 17 17 34
8. Sandacz filet mrożony kg 40 40 80
9. Łosoś filet kg 16 16 32
10. Śledzie solone matjasy filety kg 100 100 200
11. Łosoś wędzony filet kg 12 12 24
12. Makrela wędzona tusza kg 80 80 160
13. Śledź marynowany kg 120 120 240
14. Śledź po kaszubsku kg 120 120 240
15. Tuńczyk w sosie własnym (kons.) kg 165 165 330


ILOŚCI MAKSYMALNE

Lp. Wyszczególnienie
przedmiotu zamówienia J.m. Miejsca dostaw

Grupa Zabezpieczenia
21 WOG Elbląg,
ul. Królewiecka 130, Łęczycka 10-12 Grupa Zabezpieczenia
21 WOG Braniewo,
ul. Sikorskiego 41
Razem
(4+5)
1 2 3 4 5 6
1. Dorsz atlantycki filet mrożony kg 500 500 1000
2. Karp świeży tusza kg 100 100 200
3. Karp filet kg 100 100 200
4. Miruna filet ze skórą mrożony kg 125 125 250
5. Morszczuk filet mrożony kg 575 575 1150
6. Mintaj filet mrożony kg 450 450 900
7. Pstrąg filet kg 43 42 85
8. Sandacz filet mrożony kg 100 100 200
9. Łosoś filet kg 40 40 80
10. Śledzie solone matjasy filety kg 250 250 500
11. Łosoś wędzony filet kg 30 30 60
12. Makrela wędzona tusza kg 200 200 400
13. Śledź marynowany kg 300 300 600
14. Śledź po kaszubsku kg 300 300 600
15. Tuńczyk w sosie własnym (kons.) kg 413 412 825

4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.5.) Wartość części: 119304,59 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawy ryb w 2024 r.” na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu. Miejsca odbioru dostaw oraz ilości środków spożywczych zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia.
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2 – BARTOSZYCE I MORĄG

ILOŚCI MINIMALNE
Lp. Wyszczególnienie
przedmiotu zamówienia J.m. Miejsca dostaw

Grupa Zabezpieczenia
21 WOG Bartoszyce,
ul. Wojska Polskiego 4 Grupa Zabezpieczenia
21 WOG Morąg,
Al. Wojska Polskiego 33
Razem
(4+5)
1 2 3 4 5 6
1. Dorsz atlantycki filet mrożony kg 160 160 320
2. Karp świeży tusza kg 40 40 80
3. Karp filet kg 40 40 80
4. Miruna filet ze skórą mrożony kg 50 50 100
5. Morszczuk filet mrożony kg 150 150 300
6. Mintaj filet mrożony kg 150 150 300
7. Pstrąg filet kg 15 15 30
8. Sandacz filet mrożony kg 40 40 80
9. Łosoś filet kg 14 14 28
10. Śledzie solone matjasy filety kg 80 80 160
11. Łosoś wędzony filet kg 10 10 20
12. Makrela wędzona tusza kg 70 70 140
13. Śledź marynowany kg 100 100 200
14. Śledź po kaszubsku kg 100 100 200
15. Tuńczyk w sosie własnym (kons.) kg 150 150 300


ILOŚCI MAKSYMALNE
Lp. Wyszczególnienie
przedmiotu zamówienia J.m. Miejsca dostaw

Grupa Zabezpieczenia
21 WOG Bartoszyce,
ul. Wojska Polskiego 4 Grupa Zabezpieczenia
21 WOG Morąg,
Al. Wojska Polskiego 33
Razem
(4+5)
1 2 3 4 5 6
1. Dorsz atlantycki filet mrożony kg 400 400 800
2. Karp świeży tusza kg 100 100 200
3. Karp filet kg 100 100 200
4. Miruna filet ze skórą mrożony kg 125 125 250
5. Morszczuk filet mrożony kg 375 375 750
6. Mintaj filet mrożony kg 375 375 750
7. Pstrąg filet kg 37 38 75
8. Sandacz filet mrożony kg 100 100 200
9. Łosoś filet kg 35 35 70
10. Śledzie solone matjasy filety kg 200 200 400
11. Łosoś wędzony filet kg 25 25 50
12. Makrela wędzona tusza kg 175 175 350
13. Śledź marynowany kg 250 250 500
14. Śledź po kaszubsku kg 250 250 500
15. Tuńczyk w sosie własnym (kons.) kg 375 375 750

4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15221000-3 - Ryby mrożone

4.5.5.) Wartość części: 99971,61 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88264,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98068,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88264,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ABER” SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392935337

7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa, nr 58

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-876

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88264,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74710,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82648,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74710,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ABER” SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392935337

7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa, nr 58

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-876

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74710,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wymagany termin wykonania zamówienia : od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.
Dla części zamówienia nr 1
- ilości minimalne: 88 264,70
- ilości maksymalne: 220 661,75
Dla części zamówienia nr 2
- ilości minimalne: 74 710,78
ilości maksymalne: 186 776,95

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.