Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00454260/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-20
- 2023/BZP 00457665/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROBOTY BUDOWLANE – W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ZEGRZE, REMBERTÓW, KOMOROWO, CELESTYNÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142917040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Juzistek 2
1.5.2.) Miejscowość: Zegrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-131
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jw4809.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
: https://portal.smartpzp.pl/26wog/module/lista_zadan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROBOTY BUDOWLANE – W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ZEGRZE, REMBERTÓW, KOMOROWO, CELESTYNÓW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30b0132c-6f26-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547132
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00150093/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Roboty budowlane w kompleksie Warszawa- Rembertów
1.1.23 Roboty budowlane w budynku nr 8 w Komorowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454260
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/127/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. WYMIANA POSADZKI BUDYNEK 18 ZEGRZE4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 243056,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. REMONT BUDYNKU NR 113 REMBERTÓW4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 45852,93 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. REMONT BUDYNKU NR 113 REMBERTÓW4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 11983,57 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. REMONT W BUDYNKU NR 62 CELESTYNÓW4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 65943,56 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. REMONT W BUDYNKU NR 63 CELESTYNÓW4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 63197,58 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 440315,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449876,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 440315,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MT INWEST-SERWIS Tomasz Malarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591433331
7.3.3) Ulica: Zamoście 15
7.3.4) Miejscowość: Brok
7.3.5) Kod pocztowy: 07-306
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Malarski Tomasz MT Inwest-Serwis
jakie przetargi wygrała firma
Malarski Tomasz MT Inwest-Serwis
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 440315,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-07Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna złożona oferta wykonawcy ELTRI Sp. z o.o. ul. Plażowa 3, 04-666 Warszawa podlega odrzuceniu. Jako niezgodna z warunkami zamówienia na podstawie z art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp tj. jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Z uwagi na powyższe zaistniała konieczność unieważnienia postępowania w części nr 2, o którym mowa w art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59428,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59428,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59428,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający – 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy z siedzibą ul. Juzistek 2, 05 – 131 Zegrze, na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 z późn.zm) – zwanej dalej „ustawą Pzp” zawiadamia, o unieważnieniu postępowania w części nr 3.
W związku z tym, że Wykonawca L.Han (oferta najkorzystniejsza) nie złożył wszystkich wymaganych dokumentów, w dniu 20.11.2023, wezwano Wykonawcę do ich uzupełnienia z terminem do 22.11.2023 r.. Wykonawca w tym samym dniu tj. 20.11.2023 r. przesłał wymagane dokumenty, które w dniu 22.11.2023 r. sprawdzono i oceniono za zgodne z wymaganiami zawartymi w SWZ.
W dniu 22.11.2023 r. Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w części nr 3, informacje przesłano do Wykonawców oraz zamieszczono na stronie platformy.
27.11.2023 r. był ostatnim dniem na wniesienie odwołania w związku z powyższym w dniu następnym tj. 28.11.2023 r. przesłano do Wykonawcy zawiadomienie o terminie zawarcia umowy z dniem 30.11.2023 r. z możliwością (po wpłaceniu zabezpieczenia i złożenia wykazu osób) zawarcia umowy z dniem 29.11.2023 r.
Wykonawca w dniu 29.11.2023 r. przesłał oświadczenie o odstąpieniu od podpisania umowy ze względu na krótki termin jej realizacji.
W związku z rezygnacją Wykonawcy z podpisania umowy, a także mając na uwadze wyznaczony termin zakończenia prac do 06.12.2023 r. nie jest realne by kolejny Wykonawca przystąpił do prac i zakończył ją w wyznaczonym terminie. Powyższe wymagałoby dokonania ponownego wyboru, upłynięcia czasu na odwołanie – w związku z tym podpisanie umowy w terminie określonym w SWZ i jej realizacja jest niemożliwa.
Z uwagi na powyższe Zamawiający odstępuje od wyboru kolejnego Wykonawcy i unieważnia postępowanie w części 3 na podstawie art. 255 pkt. 7 w związku z art. 263 ustawy Pzp – Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Jednocześnie Zamawiający zatrzymaniu wadium Wykonawca Firma Ogólnobudowlana Leszek Han Smolechy 28 A 07-304 Ostrów Mazowiecka na podstawie art. 98 ust. 6 pkt. 2 lit. a) – Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku, kiedy wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18589,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48346,48 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99204,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169163,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169163,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Usługi Ogólnobudowlane Tomasz Marzęcki s.c
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Dominik Marzęcki s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671911346
7.3.3) Ulica: Wychódźc 65
7.3.4) Miejscowość: Czerwińska nad Wisła
7.3.5) Kod pocztowy: 09-150
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169163,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-14Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95946,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139814,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139814,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Usługi Ogólnobudowlane Tomasz Marzęcki s.c
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Dominik Marzęcki s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671911346
7.3.3) Ulica: Wychódźc 65
7.3.4) Miejscowość: Czerwińsk nad Wisłą
7.3.5) Kod pocztowy: 09-150
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139814,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-14INNE PRZETARGI ZEGRZE
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń spadochronowych oraz praktycznego wykonywania skoków spadochronowych dla Jednostki Wojskowej Działań Niekonwencjonalnych GRYF
- ROBOTY BUDOWLANE - W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH KAZUŃ NOWY, ZEGRZE, WARSZAWA - REMBERTÓW, KOMOROWO
więcej: przetargi ZEGRZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa infrastruktury sportowej w popegeerowskiej miejscowości Babule, Gmina Padew Narodowa, poprzez budowę kortu tenisowego
- Malowanie ścian oraz sufitów w tym prace na wysokościach, w klatce schodowej, holu oraz korytarzach, w obrębie od parteru do 4 piętra, w budynku A zlokalizowanym w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych Nadleśnictwa Krzyż
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych dotyczących przebudowy i dostosowania pomieszczeń ZS nr 2 na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania BCU dla branży elektromobilności
- Budowa zbiornika przeciwpożarowego oraz infrastruktury towarzyszącej na terenie Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Leśnik w Orzechowie
- Remont z częściową wymianą konstrukcji drewnianej dachu w budynku zlokalizowanym w m. Czerniejewo, ul. Pałacowa, działka nr 658/1
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.