eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zegrze › ROBOTY BUDOWLANE - W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ZEGRZE, REMBERTÓW, KOMOROWO, CELESTYNÓW



Ogłoszenie z dnia 2023-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROBOTY BUDOWLANE – W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ZEGRZE, REMBERTÓW, KOMOROWO, CELESTYNÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142917040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Juzistek 2

1.5.2.) Miejscowość: Zegrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-131

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jw4809.zp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

: https://portal.smartpzp.pl/26wog/module/lista_zadan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka Wojskowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROBOTY BUDOWLANE – W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ZEGRZE, REMBERTÓW, KOMOROWO, CELESTYNÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30b0132c-6f26-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547132

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00150093/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Roboty budowlane w kompleksie Warszawa- Rembertów

1.1.23 Roboty budowlane w budynku nr 8 w Komorowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454260

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/127/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. WYMIANA POSADZKI BUDYNEK 18 ZEGRZE

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 243056,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. REMONT BUDYNKU NR 113 REMBERTÓW

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 45852,93 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. REMONT BUDYNKU NR 113 REMBERTÓW

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 11983,57 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. REMONT W BUDYNKU NR 62 CELESTYNÓW

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 65943,56 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. REMONT W BUDYNKU NR 63 CELESTYNÓW

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 63197,58 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 440315,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449876,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 440315,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MT INWEST-SERWIS Tomasz Malarski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591433331

7.3.3) Ulica: Zamoście 15

7.3.4) Miejscowość: Brok

7.3.5) Kod pocztowy: 07-306

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 440315,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-07

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna złożona oferta wykonawcy ELTRI Sp. z o.o. ul. Plażowa 3, 04-666 Warszawa podlega odrzuceniu. Jako niezgodna z warunkami zamówienia na podstawie z art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp tj. jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Z uwagi na powyższe zaistniała konieczność unieważnienia postępowania w części nr 2, o którym mowa w art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59428,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59428,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59428,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający – 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy z siedzibą ul. Juzistek 2, 05 – 131 Zegrze, na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 z późn.zm) – zwanej dalej „ustawą Pzp” zawiadamia, o unieważnieniu postępowania w części nr 3.
W związku z tym, że Wykonawca L.Han (oferta najkorzystniejsza) nie złożył wszystkich wymaganych dokumentów, w dniu 20.11.2023, wezwano Wykonawcę do ich uzupełnienia z terminem do 22.11.2023 r.. Wykonawca w tym samym dniu tj. 20.11.2023 r. przesłał wymagane dokumenty, które w dniu 22.11.2023 r. sprawdzono i oceniono za zgodne z wymaganiami zawartymi w SWZ.
W dniu 22.11.2023 r. Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w części nr 3, informacje przesłano do Wykonawców oraz zamieszczono na stronie platformy.
27.11.2023 r. był ostatnim dniem na wniesienie odwołania w związku z powyższym w dniu następnym tj. 28.11.2023 r. przesłano do Wykonawcy zawiadomienie o terminie zawarcia umowy z dniem 30.11.2023 r. z możliwością (po wpłaceniu zabezpieczenia i złożenia wykazu osób) zawarcia umowy z dniem 29.11.2023 r.
Wykonawca w dniu 29.11.2023 r. przesłał oświadczenie o odstąpieniu od podpisania umowy ze względu na krótki termin jej realizacji.
W związku z rezygnacją Wykonawcy z podpisania umowy, a także mając na uwadze wyznaczony termin zakończenia prac do 06.12.2023 r. nie jest realne by kolejny Wykonawca przystąpił do prac i zakończył ją w wyznaczonym terminie. Powyższe wymagałoby dokonania ponownego wyboru, upłynięcia czasu na odwołanie – w związku z tym podpisanie umowy w terminie określonym w SWZ i jej realizacja jest niemożliwa.
Z uwagi na powyższe Zamawiający odstępuje od wyboru kolejnego Wykonawcy i unieważnia postępowanie w części 3 na podstawie art. 255 pkt. 7 w związku z art. 263 ustawy Pzp – Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Jednocześnie Zamawiający zatrzymaniu wadium Wykonawca Firma Ogólnobudowlana Leszek Han Smolechy 28 A 07-304 Ostrów Mazowiecka na podstawie art. 98 ust. 6 pkt. 2 lit. a) – Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku, kiedy wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18589,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48346,48 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99204,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169163,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169163,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Usługi Ogólnobudowlane Tomasz Marzęcki s.c

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Dominik Marzęcki s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671911346

7.3.3) Ulica: Wychódźc 65

7.3.4) Miejscowość: Czerwińska nad Wisła

7.3.5) Kod pocztowy: 09-150

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169163,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-14

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95946,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139814,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139814,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Usługi Ogólnobudowlane Tomasz Marzęcki s.c

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Dominik Marzęcki s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671911346

7.3.3) Ulica: Wychódźc 65

7.3.4) Miejscowość: Czerwińsk nad Wisłą

7.3.5) Kod pocztowy: 09-150

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139814,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.