eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstrowySukcesywna dostawa gazu LPG do celów grzewczych dla Gminy Nowe Ostrowy



Ogłoszenie z dnia 2025-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa gazu LPG do celów grzewczych dla Gminy Nowe Ostrowy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe Ostrowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowe Ostrowy 80

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-350

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 356 14 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@noweostrowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.noweostrowy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc7e4067-7764-4125-b32a-408b1e3a76ac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa gazu LPG do celów grzewczych dla Gminy Nowe Ostrowy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc7e4067-7764-4125-b32a-408b1e3a76ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00547004

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00060340/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Sukcesywna dostawa gazu LPG do celów grzewczych dla Gminy Nowe Ostrowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00451984

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 145995,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.2.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa gazu LPG do celów grzewczych w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, transportem na koszt wykonawcy.

3.2.2 Dostawa gazu odbywać się będzie do następujących jednostek podległych zlokalizowanych na terenie gminy Nowe Ostrowy:
- Szkoła Podstawowa w Ostrowach Ostrowy 8, 99-350 Ostrowy - 2 zbiorniki podziemne o poj. 4850l kazdy. Zbiorniki stanowią własność Zamawiającego. Średnie zużycie gazu w ciągu roku wynosi 44 584 litry
- Szkoła Podstawowa w Imielnie, Imielno 41B, 2 zbiorniki naziemne 4850l. każdy. Zbiorniki stanowią własność Zamawiającego. Średnie zużycie gazu w ciągu roku wynosi 13 600 litrów
- OSP w Imielnie, Imielno 50, 1 zbiornik naziemny o poj. 4850l. Zbiornik stanowi własność Zamawiającego. Średnie zużycie gazu w ciągu roku wynosi 2 700 litrów
- Ośrodek Zdrowia w Wołodrzy, Wołodrza 7, 1 zbiornik podziemny o poj. 2850l. Zbiornik stanowi własność Zamawiającego. Średnie zużycie gazu w ciągu roku wynosi 14 555 litrów
3.2.3 Szacunkowe zużycie gazu przez wszystkie wyżej wymienione jednostki w okresie obowiązywania umowy wyniesie 75 439 litrów. Ilość ta może ulec zmianie, zgodnie z rzeczywistym zapotrzebowaniem na gaz. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.
Minimalna wartość zamówienia wynosi 50 000 l.
3.2.4 Dostawy gazu realizowane będą na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego drogą elektroniczną na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail.
3.2.5 Podstawą obliczenia wynagrodzenia należnego wykonawcy w trakcie wykonywania zamówienia będzie iloczyn faktycznie zatankowanej ilości gazu (l) oraz ceny jednostkowej sprzedaży netto za dostawę 1 litra gazu wynikającej ze złożonej oferty, powiększony o należny podatek VAT.
3.2.6. Zamawiający informuje, że do obliczeń ceny netto za 1 litr gazu, obliczanej na podstawie ceny gazu propan na terminalach północnych, opublikowanej na portalu e-petrol.pl, zarówno na potrzeby złożenia oferty, jak też późniejszych rozliczeń należy przyjmować przelicznik: 1 l gazu propan = 0,525 kg.
3.2.7. Zaoferowana marża/upust Wykonawcy nie ulegnie zmianie w czasie trwania umowy. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego o aktualnej dla dnia dostawy cenie netto za 1 litr gazu opublikowanej na portalu e-petrol.pl.
3.2.8. W przypadku zaprzestania publikacji cen w obecnej formie na portalu e-petrol. w trakcie obowiązywania umowy podstawą obliczenia cen jednostkowych na potrzeby rozliczenia przedmiotu zamówienia będzie aktualna cena netto producenta paliw który zaopatruje Wykonawcę, obowiązująca w dniu dostawy, powiększona o zadeklarowaną marżę/upust i należny podatek VAT. Wykonawca załączy wydruk potwierdzający cenę producenta.
3.2.9. Dostarczany gaz powinien posiadać parametry techniczne zgodnie z normą PN-C-96008:1998 oraz spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 28 maja 2021 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (tj. Dz.U. 2024 poz. 744)
3.2.10. Zamawiający informuje, że jest zwolniony z akcyzy za gaz dostarczany do wszystkich jednostek wymienionych w zamówieniu i posiada stosowne wpisy w tym zakresie do Centralnego Rejestru Podmiotów Akcyzowych.
3.2.11. Opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 09122110-4 - Propan skroplony

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09122100-1 - Propan

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136401,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171661,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136401,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marian Janiszek i Wspólnicy MAR-ROM Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7990000421

7.3.3) Ulica: Dobrut 18B

7.3.4) Miejscowość: Orońsko

7.3.5) Kod pocztowy: 26-505

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136401,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.