Ogłoszenie z dnia 2024-10-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00535032/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
- 2024/BZP 00650643/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-13
- 2024/BZP 00645277/01 - Wynik z dnia 2024-12-11
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa obejmująca kompleksowy audyt bezpieczeństwa infrastruktury teleinformatycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL IM. ŚW.OJCA PIO W PRZEMYŚLU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000314684
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Monte Cassino 18
1.4.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.4.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wszp.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wszp.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00546902
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00535032
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że:
a) Wiedza i doświadczenie:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 audyty w placówce medycznej o wartości nie mniejszej niż 25 tys. zł brutto każdy.
Uwaga:
Przez jedną kpl czynność jw. rozumie się realizację jednej umowy. Wykonawca nie może sumować wartości umów o mniejszej wartości celem spełnienia wymaganego przez Zamawiającego warunku. Wzór druku do sporządzenia wykazu jw. stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
b) Potencjał kadrowy:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że:
dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym:
- minimum 2 osoby do roli audytorów, uprawnionych do przeprowadzania audytów zgodnie
z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r.
w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu,
w tym przynajmniej jedna z nich z doświadczeniem w roli osoby audytującej środowisko szpitalne, tj. świadoma procesów i technologii wykorzystywanych w placówce medycznej będącej OUK.
- minimum 2 specjalistów z doświadczeniem min. 2 lat w audytowaniu rozwiązań technicznych
w obszarach:
- sieci,
- systemów operacyjnych Windows,
- systemów operacyjnych Linux i Unix,
- systemów wirtualizacyjnych i środowisk wirtualnych,
- rozwiązań służących do przechowywania danych (SAN/NAS/DAS),
- systemów tworzenia kopii zapasowych,
przy czym:
- każdy z obszarów musi być pokryty przez minimum dwie osoby,
Zamawiający wymaga, aby w pracach zespołu Wykonawcy realizującego usługę uczestniczyli specjaliści z kwalifikacjami popartymi posiadaniem niżej wyszczególnionych certyfikatów:
• Co najmniej dwóch audytorów posiadających certyfikaty audytora wewnętrznego zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeń-stwa dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu bezpieczeństwa sys-temów informacyjnych, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dy-plomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi przepisami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych, technicznych lub prawnych.
• Zamawiający wymaga, aby przynajmniej jeden z członków zespołu posiadał udokumentowaną znajomość Systemu Informacji Medycznej potwierdzoną realizacją projektów informatycznych dla jednostek ochrony zdrowia.
• Co najmniej 2 osoby z certyfikatem CEH ( Certified Ethical Hacker ) lub OSCP (Offensive Security Certified Practitioner) lub równowżnym.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał łącznie wszystkie certyfikaty wymienione
w zał. nr 2 do projektu umowy – Opisie Przedmiotu Zamówienia.
– Należy wypełnić i złożyć Załącznik nr 5 do SWZ– tzw. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego – z w. wym. uprawnieniami – w celu potwierdzenia warunku wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Po zmianie:
zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że:
a) Wiedza i doświadczenie:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował 2 audyty w placówce medycznej o wartości łącznej nie mniejszej niż 50 tys. zł brutto.
Uwaga:
Wzór druku do sporządzenia wykazu jw. stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
b) Potencjał kadrowy:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że:
dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym:
- minimum 2 osoby do roli audytorów, uprawnionych do przeprowadzania audytów zgodnie
z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r.
w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu,
w tym przynajmniej jedna z nich z doświadczeniem w roli osoby audytującej środowisko szpitalne, tj. świadoma procesów i technologii wykorzystywanych w placówce medycznej będącej OUK.
- minimum 2 specjalistów z doświadczeniem min. 2 lat w audytowaniu rozwiązań technicznych
w obszarach:
- sieci,
- systemów operacyjnych Windows,
- systemów operacyjnych Linux i Unix,
- systemów wirtualizacyjnych i środowisk wirtualnych,
- rozwiązań służących do przechowywania danych (SAN/NAS/DAS),
- systemów tworzenia kopii zapasowych,
przy czym:
- każdy z obszarów musi być pokryty przez minimum dwie osoby,
Zamawiający wymaga, aby w pracach zespołu Wykonawcy realizującego usługę uczestniczyli specjaliści z kwalifikacjami popartymi posiadaniem niżej wyszczególnionych certyfikatów:
• Co najmniej dwóch audytorów posiadających certyfikaty audytora wewnętrznego zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeń-stwa dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu bezpieczeństwa sys-temów informacyjnych, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dy-plomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi przepisami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych, technicznych lub prawnych.
• Zamawiający wymaga, aby przynajmniej jeden z członków zespołu posiadał udokumentowaną znajomość Systemu Informacji Medycznej potwierdzoną realizacją projektów informatycznych dla jednostek ochrony zdrowia.
• Co najmniej 2 osoby z certyfikatem CEH ( Certified Ethical Hacker ) lub OSCP (Offensive Security Certified Practitioner) lub równowżnym.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał łącznie wszystkie certyfikaty wymienione
w zał. nr 2 do projektu umowy – Opisie Przedmiotu Zamówienia.
– Należy wypełnić i złożyć Załącznik nr 5 do SWZ– tzw. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego – z w. wym. uprawnieniami – w celu potwierdzenia warunku wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego –
z uprawnieniami określonymi w rozdz. VIII ust. 2 pkt 4 lit. b (…,,Potencjał kadrowy’’…) niniejszej SWZ – w celu potwierdzenia warunku wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
– Wzór druku / wykazu osób – do wypełnienia przez Wykonawcę, stanowi Załącznik nr 5 do SWZ
2) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i pomiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane,
a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór druku do sporządzenia wykazu jw. stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Uwaga:
Przez jedną kpl czynność jw. rozumie się realizację jednej umowy. Wykonawca nie może sumować wartości umów o mniejszej wartości celem spełnienia wymaganego przez Zamawiającego warunku
Po zmianie:
1) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego –
z uprawnieniami określonymi w rozdz. VIII ust. 2 pkt 4 lit. b (…,,Potencjał kadrowy’’…) niniejszej SWZ – w celu potwierdzenia warunku wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
– Wzór druku / wykazu osób – do wypełnienia przez Wykonawcę, stanowi Załącznik nr 5 do SWZ
2) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i pomiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane,
a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Wzór druku do sporządzenia wykazu jw. stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-10-17 09:00
Po zmianie:
2024-10-21 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-10-17 09:15
Po zmianie:
2024-10-21 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-11-15
Po zmianie:
2024-11-19
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Dostawa mobilnych zestawów edukacyjnych oraz innego wyposażenia
- DR.261.1.2025 ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH W DZIALE AMBULATORYJNYM - IZBA WYTRZEŹWIEŃ W MIEJSKIM OŚRODKU ZAPOBIEGANIA UZALEŻENIENIEM, W PRZEMYŚLU
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych z budową wiaty śmietnikowej, budową placu rekreacyjnego, placu zabaw wraz z zagosp. terenu i infrast. towarzyszącą w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa parkingu i montaż monitoringu na Szkole Podstawowej Nr 4 w Przemyślu (Budżet Obywatelski)
- WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO WRAZ Z CZĘŚCIĄ KONSTRUKCJI DACHU ORAZ PRZEMUROWANIE KOMINÓW PONAD DACHEM W BUDYNKU PRZY UL. KOPERNIKA 39
- " Modernizacja pomieszczeń Działu Epidemiologii i Higieny"
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd" (2 części)
- Dostawa sprzętu i innych rozwiązań cyberbezpieczeństwa dla Gminy Kotuń
- Ocena funkcjonowania Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku oraz Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Wilczkowskiego w Gostyninie.
- Przeprowadzenie procedury oceny zgodności wyrobów medycznych oraz recertyfikacja systemu zarządzania jakością dla producentów wyrobów medycznych
- Realizacja maksymalnie 21 kontroli projektów w ramach FERS i maksymalnie 20 wizyt monitoringowych w ramach FERS.
więcej: Usługi audytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.